Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2017, 20:22   #1
Ben F.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2017
Berichten: 4
Geslacht:
3200 grafts esteworld + Acell 28aug

Olaa lotgenoten
Zoals vele hier is mijn haarverlies op vrije jonge leeftijd begonnen (19,20j)waardoor ik mijn zelfvertrouwen stilletjes aan ook begon te verliezen.
Op school, werk en zelf soms thuis droeg ik altijd een pet of muts om mijn inhammingen te verbergen. En het feit dat de meeste van men vrienden een bos haar hadden helpte ook niet echt. Onzekerder en onzekerder...
dus vastbesloten om er iets aan te doen het internet ingedoken, van pruiken tot pillen, mesotherapie en haartransplantaties
Een HT in Europa België/Nederland was veel te duur dus niet echt een optie.
Aan finastzride of minoxidil wou ik ook nooit beginnen door al de bijwerkingen die mogelijk zijn, en bij een pruik zou ik me veel te ongemakkelijk voelen.
Pet en muts for life dacht ik dan, en gewoon accepteren dat ik kalende ben.
Makkelijker gezegd dan gedaan... elke keer ik in de spiegel keek werd ik ermee geconfronteerd. Op mijn 23 had ik echt inhammingen om U tegen te zeggen 😆ik moest er echt iets aan doen.
Op verschillende fora's esteworld zien passeren, en meteen contact gezocht. Hidde heeft vandaar alles geregeld, en voor ik het wist was ik Istanboel.
Hoe het allemaal in zijn werk gaat heb ik al vercshillende keren gelezen dus is nog steeds hetzelfde.
Nu zit ik op 15 dagen, de korstjes zijn weg maar hier en daar zie je nog wel zwarte/rode plekken ( zie foto's)ik hoop dat dit nog weggaat... ook heb ik veel witte schilfers en het gekke is enkel aan de linkerkant heb ik ze, rechterkant ziet er goed uit
Iemand die hier meer over weet ?
En ik zie veel leden ook gebruik maken van verschillende pillen, ik zou het liever niet willen doen maar ik wil natuurlijk wel het optimale resultaat.
Zijn hier nog leden die geen gebruik heeft gemaakt van finasteride of minoxidil?
Wel gebruik ik die shampoo en vitamientjes van esteworld zelf en de spray heb ik ook aangekocht maar die mag ik pas een maand na HT gebruike
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2189.jpg‎ (137,2 KB, 186x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2192.jpg‎ (143,2 KB, 160x gelezen)
Ben F. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2017, 20:31   #2
Ben F.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Ik ga proberen om bij elke verandering een foto te trekken voor de mensen die het willen volgen
Zoals jullie op de foto's kunnen zien, is mijn donorgebied ook nog verre van hersteld...
hoelang duurt dit voordat het er een beetje deftig uitziet ?
Ben F. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2017, 23:40   #3
ronald26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2017
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben F. Bekijk bericht
Ik ga proberen om bij elke verandering een foto te trekken voor de mensen die het willen volgen
Zoals jullie op de foto's kunnen zien, is mijn donorgebied ook nog verre van hersteld...
hoelang duurt dit voordat het er een beetje deftig uitziet ?
Hoi,

Hoe oud ben je nu als ik vragen mag, 23?

Doe je nu wat om het haarverlies tegen te gaan omdat je zeer jong ben, dus waarschijnlijk een agressieve vorm hebt. Als je geen preventiemiddelen gebruikt, dan is het toch zonde van je geld.
ronald26 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2017, 07:52   #4
Ben F.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald26 Bekijk bericht
Hoi,

Hoe oud ben je nu als ik vragen mag, 23?

Doe je nu wat om het haarverlies tegen te gaan omdat je zeer jong ben, dus waarschijnlijk een agressieve vorm hebt. Als je geen preventiemiddelen gebruikt, dan is het toch zonde van je geld.
Hey Ronald
Ben er net 24 geworden
Zoals vermeld hierboven gewoon vitamientjes en de shampoo die ik heb meegekregen van esteworld. De spray is pas een maand na HT te gebruiken
Zou dit niet genoeg zijn denk je ? Wat raad je me aan ?
Ik zou toch het optimale resultaat willen bekomen en dat is inderdaad men grote schrik, dat de transplantatie mislukt op een of andere manier door de agressieve vorm die ik heb.
Ben F. is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2017, 09:24   #5
Ben F.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Op mijn profiel staan de foto's van net na de HT.
Ik ga ook nog foto's uploaden van voor de HT
Ben F. is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.