Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2020, 21:57   #31
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomUng Bekijk bericht
Je zit inmiddels op ruim 4 maanden als ik het goed heb?

Ik ga over 2 weken 1400 graft laten transplanteren bij Beauclinic.

Hoe sta je er nu voor als ik vragen mag?
Hoi Tom,

Voor de gein eens wax in mijn haar gedaan. Wilde mijn haar naar achteren dragen zodat ik het dan beter kan zien en beoordelen. Ik had ook een mail naar BeauClinic gestuurd omdat ik me toch zorgen maakte. Laatst met een jongen gesproken die blijkbaar ook een HT had gedaan. Hij liet me weten dat hij ook heel lang met de gedachte liep van ‘komt het wel goed?’. BeauClinic reageerde op mijn mail en zeiden dat ik geduld moest hebben want ‘het begint nu pas’. Dus ben benieuwd!

Onderstaand nieuwe foto’s. Vandaag gemaakt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg E510BA84-D729-4A12-BDD2-BF9358350350.jpg‎ (143,1 KB, 661x gelezen)
Bestandstype: jpg 6AA3C51B-D173-44BF-8ACB-5F42F02980A2.jpg‎ (152,6 KB, 507x gelezen)
Bestandstype: jpg EAFC9381-652A-474F-ABF2-887D9CB1B2EB.jpg‎ (138,8 KB, 618x gelezen)

Laatst gewijzigd door Gerritm; 15 januari 2020 om 08:19
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2020, 12:03   #32
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Hoi Tom,

Voor de gein eens wax in mijn haar gedaan. Wilde mijn haar naar achteren dragen zodat ik het dan beter kan zien en beoordelen. Ik had ook een mail naar BeauClinic gestuurd omdat ik me toch zorgen maakte. Laatst met een jongen gesproken die blijkbaar ook een HT had gedaan. Hij liet me weten dat hij ook heel lang met de gedachte liep van ‘komt het wel goed?’. BeauClinic reageerde op mijn mail en zeiden dat ik geduld moest hebben want ‘het begint nu pas’. Dus ben benieuwd!

Onderstaand nieuwe foto’s. Vandaag gemaakt.
Ziet er al erg netjes uit! Inderdaad is het veel geduld hebben! Ik denk dat het bij jou nog goed dicht gaat groeien. Zeker aankomende maanden zal er nog veel gebeuren
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 09:12   #33
Tommy1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Hoi iedereen,

Ik ben 11 oktober 2019 naar Turkije gegaan om HT te laten doen. 1800 grafts voor opvullen haarlijn. Nu zijn we dik 3 maanden ver en begint goed te groeien. Ik heb idd wel hetzelfde bang gevoel ivm de dichtheid. Komen er nu nog grafts uit of is dit het? Ik ben nu wel bezig met iedere maand een Prp te laten doen. Foto’s van met de transplantatie en foto’s van hoe het er nu uitziet. Groeten Tom
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4B1EB0D1-0ACE-45A8-B033-789B8D1E0E8C.jpg‎ (140,9 KB, 509x gelezen)
Bestandstype: jpg F580E1EA-C652-4623-A1C0-FEB5233246A9.jpg‎ (134,4 KB, 532x gelezen)
Tommy1 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 09:46   #34
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Ik denk dat deze staafdiagram een beetje de gemiddelde hergroei na een haartransplantatie weergeeft. Tuurlijk zullen er altijd uitzonderingen zijn van mensen die een snellere of juist langzamere hergroei hebben, maar ik denk dat je deze staafdiagram wel als vergelijkingsmateriaal kunt gebruiken.



Laatst gewijzigd door TomUng; 23 januari 2020 om 11:22
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 12:28   #35
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Je zal altijd een scheiding blijven zien tussen de "eigenlijke" en nieuwe haarlijn. Een hinderlijke optische overgang die evenals de dichtheid voor een vreemd aangezicht blijft zorgen
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 14:49   #36
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Je zal altijd een scheiding blijven zien tussen de "eigenlijke" en nieuwe haarlijn. Een hinderlijke optische overgang die evenals de dichtheid voor een vreemd aangezicht blijft zorgen
Aantoonbaar onwaar in veel gevallen.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2020, 15:16   #37
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Je zal altijd een scheiding blijven zien tussen de "eigenlijke" en nieuwe haarlijn. Een hinderlijke optische overgang die evenals de dichtheid voor een vreemd aangezicht blijft zorgen
Ik denk dat, eenmaal het eindresultaat bereikt, een vreemde of minder bekende nooit zou opmerken dat je een HT hebt gehad. Of je het bij jezelf zult zien is een ander verhaal, omdat je het weet, er heel erg op let, etc. Dit ligt natuurlijk ook allemaal aan hoe goed de HT gelukt is en de mate waarin je verder kalend bent
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2020, 13:01   #38
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Nu een kleine 1,5 jaar verder na mijn behandeling van 1200 grafts bij Beauclinic (Aug 2018).
Vergelijkbare situatie met de inhammen.

En ja resultaat is er, alleen blijft er bij mij toch vrijwel altijd enige scheiding zichtbaar.
Er is zeker ook een verbetering met voor de behandeling, daar waar voorheen geen haar meer groeide groeit nu wel weer haar, maar het is zeer dunne haardichtheid en vrijwel altijd blijft er enige scheiding zichtbaar zeker als er wat licht aanwezig is.
Kort samengevat lijkt het nu meer op inhammen met dunnere haargroei of waar iemand al enige haaruitval heeft en voor de behandeling waren het kale inhammen.
Dus ja resultaat is er, alleen echt een natuurlijk eindresultaat waar er nauwlijks tot geen zichtbaar verschil is met mijn eigenlijke haargroei nee.
Maar het resultaat kan bij ieder weer net even anders "uitpakken" afhankelijk van velen factoren.

Alleen is mij wel nooit gewezen op de mogelijkheid van deze uitkomst voor de behandeling, ook niet of ik meer grafts nodig had, zo had ik bijv geen probleem gehad als het mij meer had gekost dan vooraf bepaald tijdens het consult als ik dan een natuurlijker eindresultaat had gekregen.

Kreeg destijds ook een aparte conclusie toen ik tijdens de consult vroeg of deze behandeling enige complicaties zou creeren bij een eventuele toekomstige behandeling en of ik ook een toekomstige behandeling nodig zal hebben, toen kreeg ik namelijk te horen dat hij niet verwacht dat ik nog een behandeling nodig zal hebben want ik heb nogal stug haar.

Nu is het resultaat wat het is en het is voor mij wel een verbetering met voor de behandeling.
Tot dusver nog geen last gehad van verdere haaruitval maar misschien in +/- 10-15 jaar een vervolg behandeling overwegen en wie weet wat de ontwikkelingen op dit gebied dan mogelijk maken.

Laatst gewijzigd door Svartal; 1 februari 2020 om 16:53
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2020, 15:18   #39
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Hoi Tom,

Voor de gein eens wax in mijn haar gedaan. Wilde mijn haar naar achteren dragen zodat ik het dan beter kan zien en beoordelen. Ik had ook een mail naar BeauClinic gestuurd omdat ik me toch zorgen maakte. Laatst met een jongen gesproken die blijkbaar ook een HT had gedaan. Hij liet me weten dat hij ook heel lang met de gedachte liep van ‘komt het wel goed?’. BeauClinic reageerde op mijn mail en zeiden dat ik geduld moest hebben want ‘het begint nu pas’. Dus ben benieuwd!

Onderstaand nieuwe foto’s. Vandaag gemaakt.
Inmiddels toch weer 1,5 maand verder. Ik ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat? Hoelang ben je inmiddels totaal onderweg?
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 09:09   #40
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomUng Bekijk bericht
Inmiddels toch weer 1,5 maand verder. Ik ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat? Hoelang ben je inmiddels totaal onderweg?
Klopt, 4 september was dag 0 en het is nu 6 maanden en een paar dagen verder.
Ik ben vrij tevreden over mijn rechter inham, linker inham vind ik de dichtheid nog erg tegenvallen maar naar mijn idee loopt die kant wat achter vergeleken de rechterkant.
Ik heb een aantal foto's toegevoegd, deze zijn van vorige week.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto1.jpg‎ (108,5 KB, 661x gelezen)
Bestandstype: jpg foto2.jpg‎ (87,9 KB, 605x gelezen)
Bestandstype: jpg foto3.jpg‎ (75,3 KB, 581x gelezen)
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 09:25   #41
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Klopt, 4 september was dag 0 en het is nu 6 maanden en een paar dagen verder.
Ik ben vrij tevreden over mijn rechter inham, linker inham vind ik de dichtheid nog erg tegenvallen maar naar mijn idee loopt die kant wat achter vergeleken de rechterkant.
Ik heb een aantal foto's toegevoegd, deze zijn van vorige week.
Ziet er al erg goed uit op de foto`s! Zeker als ik het vergelijk met de vorige update foto`s. Je zit pas op 6 maanden dus je ontevredenheid over de ene inham zal hoogst waarschijnlijk nog wegtrekken, bedankt voor het delen!
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2020, 13:11   #42
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerritm Bekijk bericht
Klopt, 4 september was dag 0 en het is nu 6 maanden en een paar dagen verder.
Ik ben vrij tevreden over mijn rechter inham, linker inham vind ik de dichtheid nog erg tegenvallen maar naar mijn idee loopt die kant wat achter vergeleken de rechterkant.
Ik heb een aantal foto's toegevoegd, deze zijn van vorige week.
6 mnd is nog vrij vroeg, komt goed, grootste groei komt nog! Geduld. Voor nu ziet het er echt goed uit.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2020, 00:05   #43
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Hey Gerrit!

Heb je alweer een update??? ik ben ook bij beauclinic geweest, ben benieuwd hoe het nu met je haar gaat.

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 12:55   #44
Gerritm
GM93
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 24
Geslacht:
Update

Goedemorgen allemaal,

Het is nu bijna een jaar geleden en ben erg tevreden over het resultaat. Waar ik eerst geen haar had, heb ik nu weer haar!

Ik ben een tijdje niet meer actief geweest, wel vaak aan gedacht om een update te plaatsen maar daar bleef het ook bij.

Ik krijg aardig wat privé berichten betreft mijn voortgang. Ik ga niet alle berichten beantwoorden maar als alternatief krijgen jullie een update!

Binnenkort volgt er ook een nacontrole bij BeauClinic, wanneer dit exact zal zijn hoor ik nog.

Zoals het je wellicht opvalt, is mijn linker inham minder bedeeld. Verder ben ik erg tevreden en totaal geen spijt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4eb3b223-4c56-4b1b-83dd-141a566fabb4.jpg‎ (140,8 KB, 461x gelezen)
Bestandstype: jpg 9cbd2217-e5cb-4ec2-9d46-94492f321044.jpg‎ (92,5 KB, 407x gelezen)
Bestandstype: jpg 25910eb1-5164-4660-8813-45208ff40f61.jpg‎ (139,8 KB, 449x gelezen)
Bestandstype: jpg 3793830c-f357-482a-8350-a2af41d6a8aa.jpg‎ (139,2 KB, 402x gelezen)
Bestandstype: jpg 16668605-acb7-466c-bf99-0fed8ed83a26.jpg‎ (121,0 KB, 360x gelezen)
Gerritm is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2020, 13:57   #45
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Ziet er goed uit man! Ik las dat je het klote vond om jezelf terug te zien op foto’s door je inhammen, ik heb hetzelfde. Is dat gevoel nu helemaal weg als je jezelf terugziet, nu je niet meer naar je inhammen hoeft te kijken?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.