Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 mei 2009, 10:06   #16
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Uittrekken heeft geen zin. In no time zijn de haren weer terug!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2009, 11:39   #17
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink hoge haaraanzet/haarlijn bij de vrouw

tja ik loop soms ook nog met een petje of
de truck van de haarverdikker was zelf niet een optimaal model voor een ht

Zit de laatste tijd goed uit te kijken naar vrouwen zonder zichtbaar teken van
haaruitval/haaruitdunning maar met een hoge haaraanzet/groot voorhoofd(!),
ze zijn er zelfs met inhammen maar verder sterk haar heb ik gezien

Dit zijn de perfecte modellen voor een ht bij de anderen blijft het
altijd een risico.. beter stabiel en op leeftijd maar als het begint en
je bent jong wil je er vaak gelijk wat aan doen, ik was 24jaar en dat
is achteraf gezien te jong

GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2009, 17:26   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
ik was 24jaar en dat
is achteraf gezien te jong

GRTZ.
Wat is volgens jou de ideale leeftijd dan? In de dertig??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2009, 17:35   #19
lombardi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2009
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteffen Bekijk bericht
Moest het zo zijn dat haren wegblijven wanneer je ze gaat uittrekken of epileren zou geen enkele vrouw kiezen om zich met laser of ipl te laten ontharen (kostelijk en niet geheel pijnloos)
Hoeveel vrouwen epileren hun haren niet of trekken de haartjes op hun kin weeklijks uit en dit voor ettelijke jaren ? Ze blijven echt niet weg door te epileren,
Hoofdhaar moet je niet vergelijken met ander lichaamshaar.

Als je vaak genoeg een hoofdhaar uittrekt, dan zal deze hoofdhaar steeds verschrompelder en dunner terug komen...
lombardi is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2009, 15:21   #20
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink 40+

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Wat is volgens jou de ideale leeftijd dan? In de dertig??
ideale leeftijd? zeer moeilijk, ideaal is als de haaruitval gestopt is en
de haarsituatie de komenede 10 jaar hetzelfde blijft..
Ideaal misschien tussen 40 - 60 jaar ??
Een ht pas overwegen zeg misschien vanaf 35jaar
GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2009, 15:25   #21
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
ideale leeftijd? zeer moeilijk, ideaal is als de haaruitval gestopt is en
de haarsituatie de komenede 10 jaar hetzelfde blijft..
Ideaal misschien tussen 40 - 60 jaar ??
Een ht pas overwegen zeg misschien vanaf 35jaar
GRTZ.
Niet wat aan de oude kant? Nou ja, ik was 42...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2009, 13:06   #22
Dahlia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2008
Berichten: 52
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
He Dahlia ik lees net jouw verhaal hier.
Tis spijtig om te lezen dat jij er niet tevreden mee bent dat gun je niemand.
Nu vraag ik me alleen af komt het 'schaamhaar' effect omdat je van jezelf krullen hebt of heb je gewoon stijl haar?

Vraag me af of meerdere mensen die dat ervaren na een HT? ik zelf heb stijl haar en van achter is het haar wel stugger wel stijl,dus een grote kans dat je dat onnatuurlijke verschil krijgt dus?
Hoi Jordy,

ik heb dik, golvend haar dat zich wat typisch gedraagt. Als ik het net gewassen heb dan is het steiler, pas na een dag of zo gaat het weer golven. Behalve de grafts, want die blijven hoe dan ook 'schaamhaarachtig'.

Gister zag ik op straat een HT klant waarvan ik me afvroeg of dat nou verantwoord was (geweest).
De man was middelbaar en naar mijn schatting NW4. Zijn HT was meer dan overduidelijk omdat zijn haar bovenop volkomen doorzichtig was waardoor je ieder rood puntje rond iedere graft op zijn hoofdhuid zag, ik denk tussen de 1000 en 1500.
Naar mijn schatting moet hij minstens een jaar geleden een HT hebben ondergaan omdat zijn grafts zo ongeveer 4/5cm lang waren en blijkbaar na de uitvalfase in de nieuwe groeifase, voor zover ik dat kon zien en inschatten dan.

Ik heb het 'rode puntjes rond iedere getransplanteerde haar' fenomeen 1x eerder gezien bij een man die ook behoorlijk kalend was geweest en 2 HT's had ondergaan, met hetzelfde doorschemerende hoofdhuideffect + rode puntjes rond iedere graft, anderhalf jaar na dato, vertelde hij me zelf.

Ook voor het 'rode puntjes rond iedere graft' was ik niet bang omdat ik een beperkte HT nodig had en daarbij allesbehalve last had en heb van een 'doorschemerende' hoofdhuid, waar dan ook op mijn hoofdhuid.

Voor het overige heb (via via) 2 vrouwen leren kennen die ieder een HT hadden laten doen waarbij je het verschil niet direct zag omdat hun hoofdhaar overal even steil was, inclusief de grafts.
Een van hun zag ik eens bovenop haar hoofd toen ze zich bukte op iets op te rapen. En toen zag ik de exacte omtrekken van haar natuurlijke hoofdhaar en de ontvangstgebieden in de vorm van 'scheidingen' rondom de ontvangstgebieden en het natuurlijke hoofdhaar. Ze droeg haar haar achterover in een staartje, vandaar denk ik.

Ook dat vond ik een 'trade off' die ik er wel bij zou nemen, maar op het huidige schaamhaareffect had ik echt niet gerekend.

Laatst gewijzigd door Dahlia; 9 mei 2009 om 13:29
Dahlia is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 08:53   #23
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Hi Dahlia

Het spijt me om jou verhaal te moeten horen, maar er zullen hier wellicht nog meerdere aanwezig zijn die niet al tevreden zijn met hun resultaat.
Maar het is dan ook de vraag of je je niet slechter zou voelen moest je nog jaren aan het nadenken zijn gegaan of je al of niet een ht zou ondergaan; wat de nodige kopzorgen en haarzorgen met zich zou meebrengen?
Vaak moet men na een ht eens nagaan of men zich beter voelt na dan voor de operatie; ook al brengt eender welke esthetische ingreep altijd wat depressie met zich mee; dit kan in een grote of in mindere mate aanwezig zijn, maar iedereen krijgt ermee te kampen; we hebben immers ineens een ander beeld in de spiegel waarmee we niet vertrouwd zijn en waar we de nodige tijd voor nodig hebben om mee om te gaan; ook al is het resultaat subliem toch hebben ook deze mensen vaak achteraf te kampen met de vraag; waarom heb ik dit in hemelsnaam laten uitvoeren?
Ik ken het ook wel van het aanstaren van mensen en vooral dan naar de haarlijn ; deze is met amper 20 grafts per cm2 niet echt natuurlijk en men gaat zich dan afvragen of ik kalende ben of dat ik een ht zou hebben laten ondergaan en op mijn leeftijd zou het mensen al eens verbazen hetzelfde geldt voor dames waar de meerderheid niet bij stilstaat dat ook zij geregeld onderhevig zijn aan haarproblemen en ht's laten uitvoeren.
Het kroeshaar of schaamhaareffect komt bijna altijd voor omdat de haarwortel te weinig gevoed wordt en nog niet helemaal zijn optimale capaciteit heeft gevonden, dit kan bij de ene persoon al wat langer aanslepen dan bij de ander en wanneer je langer haar hebt valt het ook meer op maar dit heeft dan wel het voordeel dat langer haar zwaarder doorhangt en dus door de zwaartekracht ook uitgerekt wordt waardoor het normaal gezien sneller moet verlost zijn van de wirwar aan kronkels.
Het kroezen van haar kan aan verschillende factoren liggen; ten eerste en meest voor de handliggend na een ht is de ondervoeding van de haarfollikel waardoor het haar dus niet optimaal kan groeien maar dit zou met de tijd vanzelf moeten verdwijnen.
Je kan ook met extreem droog haar te maken hebben ; droog haar is onderhevig aan kroezen en verdraagt een andere behandeling dan normaal haar.
Verkeerde haarproducten kunnen je haar een heel andere textuur geven; haar is dood materiaal (eiwitten) en als je met de verkeerde: te krachtige producten je haar gaat wassen of behandelen kan dit juist het haar meer beschadigen dan goed doen, ook al beveelt men jou een product aan omdat het voor de meerderheid helpt, wil het niet zeggen dat dit voor jou het geval is en is het raadzaam om eens van producten te veranderen.

Gebruik een haarmasker en laat dit geruime tijd zitten; je haar zal zachter worden waardoor je het nadien makkelijk met stijltang kan stylen: deze procedure moet je weliwaar dikwijls uitvoeren want het is niet dat het na een keer voor altijd zo zal zijn; ook het gebruik van stijltang droogt je haar uit(door de hitte) dus is het raadzaam om na het stijlen van het haar ook een vochtinbrengende haarlotion in het haar te wrijven of over het haar te verstuiven (gebruik best een met een uv filter zodat de zon je haar niet zo snel zal gaan beschadigen en de vochtbalans in je haar op peil blijft).

Op een Amerikaans forum heb ik ergens ook gelezen dat men puur eiwit door de haren wrijft en deze laat opdrogen ; schijnt een zeer goede en goedkope oplossing om je haar optimaal te gaan voeden ; je zou er stevigere haren van krijgen die meer glans hebben, sterkere doorgroei en tijdens het opdrogen ervan kan je het gebruiken als soort van stylinggel (omgekeerd effect van krulspelden) waardoor je je haar kunt stijlen alvorens uit te wassen.

Vaak is het raadzaam om bij een professionele kapper te gaan aanbellen die met de beste producten je haar kan verzorgen; hier kan men heel wat doen aan haarproblemen. Vaak is een duurdere kapper ook een kapper die werkt met duurdere en vaak ook betere producten en de kennis zou moeten hebben om met deze situaties om te gaan.
Het lijkt me raadzaam om toch met je haarprobleem eens bij een kapper aan te kloppen ook al zal het uiteraard een beetje moed vragen om over het probleem te praten: maar wie zijn zij om te oordelen dus probeer zelf niet al te veel te prutsen en vraag advies aan een kapper; een haarchirurg zal hier waarschijnlijk toch niet al teveel advies over brengen want zij houden zich meer bezig met de operaties zelf dan met de verzorging ervan en gaan hun eigen kunnen niet betwisten waar het meestal ook niet mee te maken heeft want het is jou lichaam dat voor de verzorging dient te zorgen.

Ik wens je het allerbeste toe maar ben er zeker van dat dit probleem helemaal opgelost raakt; houd de moed erin meid!

Laatst gewijzigd door desteffen; 22 mei 2009 om 08:59
desteffen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 09:43   #24
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Om even verder te gaan over het al of niet verantwoord zijn van een haartransplantatie zonder kaling:

Ikzelf heb mijn eerste ht ondergaan rond mijn 19-20 jaar; zelf geen last althans 'nog' niet en hopelijk ook nooit niet van haaruitval, maar had als kind altijd al te maken met een hoge haarlijn en geen temple point(hoekjes aan de slaap).
Ik heb er jaren onder te lijden gehad omdat ik nooit een deftig kapsel kon laten uitvoeren, ik was er constant mee bezig; hetzelfde als kalende mensen die vaak geobsedeerd raken door hun probleem.
Ik ben ook opgenomen geweest door psychologen en psychiaters , heb anti depressiva's jaren geslikt wat op zich wel haarverlies meebrengt!
Dus ik kan hier wel praten uit ervaring en dat het voor mij een grote impact had op mijn emoties en gemoed waardoor ik wist en zeker wist dat ik met mijn probleem iets moest doen.
Medicijnen en andere middeltjes gebruiken zou dom zijn want waar er geen haar heeft gestaan zal ook nooit haar groeien! Dus bleven er maar 3 mogelijkheden over;
1: het zo laten en me elke dag erover ziek maken; antidepressiva's slikken en je haren dan ook op je hoofdkussen 's morgens terugvinden terwijl je nooit last had van haarverlies?
2: een haarwerkje dragen; op jonge leeftijd niet echt eenvoudig tijdens schoolse activiteiten en in mijn geval zou ik er mij niet happier mee voelen; te weten dat daaronder nog steeds hetzelfde is; ook zijn er weinig haarwerkjes die ook de temple points bedekken.
3.haartransplantatie: een ingrijpende keuze me een groot litteken tot gevolg en de kans dat het er niet komt uit te zien?

Toch heb ik voor het laatste gekozen , afgewogen van alle voor en nadelen heb ik de keuze gemaakt, er is ook nooit echt een ideale oplossing hiervoor en er zullen altijd mensen zijn die er anders over denken en een andere mogelijkheid zouden hebben gekozen, maar dit was ik en ik moest met mijn situatie verder.

Ik was destijds nog niet echt vertrouwd in het milieu en heb dan als een naiveling gekozen voor LA met dr Villnow omdat deze met allemaal bekende koppen zijn volk naar hem toetrok: en ja een bekend iemand zou toch kiezen voor de beste, of niet?

De prijs was destijds echt niet goedkoop te noemen; zo hebben ze 1200 grafts geplaatst waardoor mijn probleem volgens de chirurg zou zijn opgelost en dit voor een "prikje"; 8000 euro maar was toevallig een promotie waardoor er 2000 euro afging: hoi hoi hoi 'amper' 6000 euro: kon ik niet laten liggen

Ik heb momenteel 20 grafts per cm2 wat er niet uitziet maar toch ben ik wel tevreden dat ik deze keuze heb genomen ook al ga ik binnenkort voor mijn 2de ingreep, het geeft mij een idee van wat het kan worden en vergeleken met mijn vorige situatie vind ik het staren minder lastig omdat ik weet dat ik voor mezelf de juiste keuze heb gemaakt en dat dit resultaat sterk verbeterd zal worden met de 2de ingreep.

Echter heb ik Dr Villnow afgeschreven omdat men daar niet tewerk ging zoals ik in andere klinieken heb ondervonden waar men eerlijk is en zegt dat ik veel meer grafts nodig heb en dat mijn huidige situatie alles behalve natuurlijk lijkt; onnatuurlijke haarlijn, amper dichtheid,etc
ditmaal komen er nog eens 3000! grafts bij en dit terwijl ik niet kalende ben; maar ik neem het risico erbij dat als ik later toch kaal moest worden dat ik dan minder donorhaar heb, maar ik wil NU een tijd zonder al teveel zorgen verder dus ik ben absoluut overtuigd dat dit de juiste keuze is voor mij en verheug me erop dat dit nog dit jaar zal plaatsvinden en ik 2010 eindelijk eens een kapsel zou kunnen vragen dat er niet te onnatuurlijk uit zal komen zien.
dus rond en bij 4200 grafts zou toch al een aardig resultaat mogen opleveren.
desteffen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 11:27   #25
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Question

Impressive, je hebt er goed aan gedaan het probleem bij de wortel aan te pakken, want zo schoot het ook niet op. Rest mij dan wel weer een vraag, 4200 grafts alleen omdat je een hoog voorhoofd hebt en geen temple points ? Dan is er wel wat meer aan de hand lijkt mij.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 12:17   #26
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Er is bijna 3 cm verlaagd maar als je de haarlijn aanpakt kom je al snel op 20 cm *3cm dan heb je 60cm2 en met 1200 grafts kom je dus aan 20 grafts per cm2 wat ik nu heb; de haarlijn die ik nu heb ziet er met dit mieserig aantal niet uit maar is wel op een derde van het gezicht geplaatst waar een haarlijn hoort te zijn; maar ik wist op voorhand al dat een 2de en eventuele 3de ht zeker niet uitgesloten kon worden dus ik had er niet echt dergelijke verwachtingen over dat ik er met een vanaf zou zijn; zeker niet omdat men de temple point niet wou of naar mijn mening niet kon doen;wist ik al dat er een 2de noodzakelijk ging zijn dus ik had reeele verwachtingen, maar mijn portemonnee moest opnieuw wel gevuld worden om tot deze tweede te kunnen overgaan vandaar dat er nu 5 jaar tussenzit.
Ik dacht eerst dat een extra 1500 grafts het wel zou doen, maar de chirurg heeft de haardichtheid opgemeten en ik zit aan een 85-90 per cm2 waardoor 20 nog eens extra weinig lijken en hij besloten heeft om voor het maximale te gaan en zo ook de temple points erbij te gooien aangezien deze toch voor de frame zorgen van het gezicht en zonder deze is een kapsel al enorm moeilijkfwel laat je je haar zo lang langs je gezicht vallen om deze kale temple points niet opvallen maar dan zie je doorheen de haarlijn ofwel via bles maar dan zie je een blote zijkant, dus geen echte optie voorhanden en dus met enig alternatief 2de ht.
De chirurg wil dus een extra 2500-3000 grafts erbij plaatsen zodat het eindresultaat toch wel meer natuurlijkheidsgetrouw wordt en de temple points gaan elk 350-450 grafts krijgen wat al iets van resultaat moet geven.
Voor mijn portemonnee is het aangenamer om minder te moeten gaan besteden maar mijn kop verlangt naar meer en het is ook voordeliger om met grotere sessies te werken dan om de zoveel keer een kleine sessie te ondergaan.
Ik houd altijd in mijn achterhoofd dat er mss nog een extra ht nodig zou zijn, zodat ik toch niet te hoge verwachtingen ga opbrengen en van een kale reis terug zou komen
Ook gaat mijn litteken gecorrigeerd worden omdat dit echt lelijk en groot is en ik er zelfs tot twee jaar na de ingreep last van had en zo erg dat ik soms een black out kreeg, vooral als ik plat neerlag, gelukkig is dit probleem inmiddels opgelost maar daar werd zeker nooit iets over vermeld dat dit mogelijk was . Ook vind de chirurg mijn haarlijn absoluut niet mooi en onkundig gecreeerd;waarmee ik het helemaal eens ben, zo heeft dr villnow mijn haarlijn ook meer ingevuld aan de zijkanten en in het midden heel weinig grafts geplaatst waar normaal de dichtheid meer moet zijn om tot een esthetisch resultaat te komen vandaar dat ik niet meer vertrouw op het esthetisch oog van deze chirurg en naar een ander ben gestapt.
Ik ben onderzocht en heb dus geen haarverlies maar is het dus helemaal erfelijk meegegeven ; temple points had ik nooit en heb altijd een hoog voorhoofd gehad; iets wat bij mij toch wel invloed had op mijn gevoel waardoor ik niet bij de pakken bleef zitten, als ik dan toch aga zou krijgen dan kan ik het mij toch niet gaan beklagen dat ik inmiddels mijn haarlijn heb laten bijwerken en eindelijk temple points ga hebben.
Die 4200 grafts zou hopelijk sterk aan moeten leunen bij de natuurlijke haardichtheid maar ditmaal niet enkel bestaande uit single grafts maar ook 2tjes en hier en daar een 3tje terwijl mijn eerste ht enkel bestond uit 1tjes.
desteffen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 13:10   #27
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Hmm, heel verhaal. Ik moet toegeven dat ik wel heel benieuwd ben naar evt foto's, om het schouwspel eens te aanschouwen.

3cm verlaging bij een natuurlijke haarlijn (hoe onnatuurlijk die uiteraard voor jezelf was) is me nogal wat. Niet dat ik twijfel aan je eigen inzicht, maar kan het niet zo zijn dat dat je haargrens wel degelijk wat omhoog getrokken was de afgelopen jaren voordat je begon aan je 1e HT ? En idd, als je over de gehele haarlijn 3cm gaat verlagen, dan kom je wel aan een grote oppervlakte, maar waarom niet voor een wat conservatievere oplossing gekozen ? Bijvoorbeeld de punt over een breedte van 4cm ofzo met 2 cm verlagen en daarnaast dan ook de inhammen wat verder omlaag halen (anders komt 't er wel raar uit te zien).

Ik begrijp dat een hoog voorhoofd storend voor je was, maar jeetje 3cm lager is me nogal niet wat. Temple points zijn idd erg belangrijk.

Wat je ook zegt over je eigen haardichtheid 85/90 cm2 en waarom je dus ook veel grafts moet hebben voor een goed resultaat, klinkt me bekend in de oren. Men heeft het altijd wel over goede dichtheid in het donorgebied e.d. maar dat betekent dus ook dat het ontvangstgebied dik bezaaid is/was, met als gevolg dat je dus ook meer grafts nodig heb om het niet te laten opvallen. Uiteindelijk draait het erom, hoe groter de oppervlakte van het donorgebied is, hoe meer je kan oogsten.

succes
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 14:22   #28
bverotti
Haarpigmentatie expert
 
bverotti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2003
Locatie: Heist op den Berg
Berichten: 1.171
Geslacht:
Inderdaad, 3 cm verlaging van de natuurlijke haarlijn is enorm. Dit zou ik zelf ook wel is willen bekijken !
__________________
HAAR PIGMENTATIE Micro Haar pigmentatie specialisatie in België sinds 2010.

>>>>Gok niet met uw uiterlijk.<<<<



De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
bverotti is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Zoals beloofd: Mijn verhaal in de Yes Myllie Haarproblemen bij vrouwen 16 1 oktober 2008 18:17
Vrienden gezocht! Lies86 Van alles en nog wat... 3 15 juni 2006 13:08
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.