Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2002, 15:07   #1
alias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2002
Berichten: 2
De Oplossing voor dun tot zeer dun haar

Lieve mensen,

Een maand geleden kwam ik in aanraking met een nieuw product uit de V.S. genaamd "TOPPIK" en het werkt fantastisch.

Let op het is geen structurele oplossing voor kaalheid, en mensen die helemaal kaal zijn kunnen beter aan een transplantatie of een haarwerk denken. Maar voor mensen met dun tot zeer dun haar is het echt fantastisch.

Toppik bestaat uit keratinevezels die je dagelijks aanbrengt, je borstelt het door je haar en het resultaat is een volle bos haar in een halve minuut. Het blijft zitten in weer en wind. Alleen bij het wassen gaat het er weer uit.

Zelf heb ik het gekocht op www.oplossingvoorkaalheid.nl

Succes

P.S.

Als jullie nog ideeen hebben hoor ik het graag
alias is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2002, 12:11   #2
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Toppik?

Ah, ja: ik had net antwoord gegeven in je andere posting met hetzelfde onderwerp: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=575, ik begrijp nu n.a.v. je uitleg hier als iets meer over het produkt.

Citaat:
Als jullie nog ideeen hebben hoor ik het graag
Ideeën? Waarover?

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2002, 19:16   #3
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje: wie gebruiken dit product allemaal en wat zijn de resultaten? Verder: ik heb gelezen dat dit product ook bij kappers in België werd verkocht. Gebeurt dit ook in Nederland en vallen deze kappers ergens aan te herkennen?
Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2002, 15:38   #4
Peter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Berichten: 12
Citaat:
Originally posted by hans
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje: wie gebruiken dit product allemaal en wat zijn de resultaten? Verder: ik heb gelezen dat dit product ook bij kappers in België werd verkocht. Gebeurt dit ook in Nederland en vallen deze kappers ergens aan te herkennen?
Hans
Ik heb onlangs die zooi gekocht. Momenteel is mijn haar niet veel langer dan een halve centimeter en ik zie nu al dat het werkt op 'dunne' gebieden. Ik laat mijn haar nu weer langer groeien en het resultaat kan alleen maar beter worden. Iemand ervaring met (goedkopere) alternatieven voor die spray die erbij zit?

BTW je kan dit spul beter bestellen bij www.toppik.com daar kun je grotere flessen kopen voor bijna evenveel geld als een klein potje in nederland.
Peter is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.