Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2002, 13:35   #16
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
bedankt voor de snelle reacties. Ik ben eigenijk ook benieuwd wat de kosten zijn van een credit card bij de Rabobank.
Groetjes,
Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2002, 23:59   #17
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224



Ben ook student .... Mijn basisbeurs is slechts 68 euro, maar ik heb de creditcard. Via Postbank .... kosten: 3 eurocent per dag (11 euro per jaar)
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2002, 19:13   #18
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Is het eigenlijk bij iemand wel eens voorgekomen dat de finasteride niet is aangekomen, oftewel onderschept? Finasteride is zoals jullie weten verboden (te verkopen of te gebruiken?) in Nederland. Betekent dit ook dat je het niet mag bestellen via internet? Ik zit er namelijk over te denken om finas te bestellen met de credit card van een vriend van me. Ik wil hem niet in de problemen brengen door het bestellen van een illegaal product. Zelf wil ik uiteraard ook geen problemen krijgen, kan ik dat krijgen door het bestellen van het product?
Groeten, Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2002, 22:49   #19
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224

Propecia is sinds 28 juni 2002 een geregistreerd produkt in Nederland. Zie aangehechte PDF-file. Je hebt er wel Acrobat Reader voor nodig (gratis te downloaden op www.acrobat.com geloof ik). Helemaal niks illegaals aan, wat je ook kan doen: met een printje naar de huisarts gaan. Alleen behoort het tot een andere klasse medicijnen en is het bestellen via internet vaak goedkoper!

MVG,
Mr. Uitgeblust

KLIK HIER
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2002, 17:30   #20
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Hallo,
Ik las afgelopen weekend op teletekst iets over een of andere amerikaanse actrice. Zij moest gisteren voor de rechter verschijnen, onder andere omdat zij medicijnen gebruikt zonder doktersverklaring. Weet iemand of dit in Nederland ook strafbaar is (i.v.m. finasteride kopen via internet)?
Groeten,
Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2002, 02:22   #21
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Beste Hans,

Voor zover ik weet ben jij niet strafbaar door het te bestellen. Ik DENK dat het ergste wat je kan gebeuren is dat ze het pakje onderscheppen en dus niet verder versturen.

Nogmaals, ik weet het niet zeker. Groeten Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.