Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 december 2005, 11:13   #1
michelfr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2005
Berichten: 10
Eindelijk weer happy...

Wil even wat over mijn situatie kwijt. Ik begon op mijn 18e kaal te worden en trok dat heel slecht. Al mijn vrienden volle bossen haar en ik voor de spiegel alles op alle mogelijke manieren kammen zodat mijn kaalheid niet opviel. Maar ja, dat hield snel op. Ik besloot er wat aan te doen, wat het ook kostte. Het had een hele grote invloed op mijn leven. Sociaal, emotioneel werd het een trauma. Het staat je best leuk hoorde ik vaak van mensen die volle bossen haar hadden. Lekker makkelijk als je er zelf geen last van hebt. Het werd inmiddels een trauma voor me. Twee haartransplantaties en een miskoop bij een haarinstituut later kwam ik bij een bedrijf terecht en die hebben mij echt super geholpen. Ik ben daar nu twee jaar klant en mijn leven is echt totaal veranderd, veel zelfverzekerder etc etc. Ik mag geen reclame maken op deze site maar voor meer info mag je me best mailen, michel_nac@hotmail.com. Ik zal dan zo snel mogelijk proberen je mail te beantwoorden. Sterkte allemaal...
michelfr is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 12:59   #2
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
en je oplossing is?
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 13:29   #3
Noodlezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Locatie: belgium
Berichten: 43
Ja je mag je oplossing gerust meedelen, die wordt niet direct bestempeld als reclame ofzo hoor
Noodlezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2006, 15:39   #4
michelfr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2005
Berichten: 10
Mijn oplossing...

Ok, dacht dat je geen namen van bedrijven mocht noemen maar ik ben uiteindelijk na mijn lange lijdensweg terecht gekomen bij hairplus in Barendrecht en heb een next generation haarwerk. Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat en ik heb het niet superbreed maar laat er graag een paar dingen voor achterwege. Je moet maar eens op hun site kijken...ik ga er in ieder nooit ontevreden de deur uit en de service is ook super wat heel belangrijk is op dit gebied..
michelfr is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2006, 16:36   #5
LanCah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2005
Berichten: 10
Dat is Mooi om te horen.
Maar als ik mag vragen wat voor een kapsel heb je nu dan, is het ook mogelijk de "moderne" kapsel aan te laten meten?

Mvgr.
LanCah is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 18:48   #6
michelfr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2005
Berichten: 10
allerlei kapsels

Ja, je kan er elk modern in laten knippen. Ik heb nu een beetje dat kapsel dat Jim van Idols had toen hij bekend werd, met dat soort kuifje/kleine hanekammetje. Maar allerlei anderen kapsels zijn mogelijk. Kijk maar eens op www.hairplus.nl
michelfr is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2006, 01:04   #7
FearTheHair
SpitFire!
 
FearTheHair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2006
Locatie: Home
Berichten: 76
weet je wat is met die websites van haartransplantaties...


Ik geloof dat implanteren kan... maar check toch altijd die fotos... wordt je echt niet goed van:

Foto1: je ziet n kalende kop.. ziet er nogal somber en vaak chokerend uit!
Foto2: Je ziet een mooie haardos, lachend gezicht en gewoon een totaal andere man!

Dat al die hairsites dat doen, daar knappen toch duizende potentiele klanten op af...






maar thxz for the tip, alles is welkom. Ben ook van plan een haartransplantatie te doen, omdat het voren toch niet kaler wordt (5 jaar lang al) en ik verder geen middelen gebruik, dus de gewone kaalheid moet gestabiliseerd zijn voor de komende jaren +)
FearTheHair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2006, 10:48   #8
haarmens2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2006
Berichten: 162
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van...(reclame..)
haarmens2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2006, 02:36   #9
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michelfr
Ok, dacht dat je geen namen van bedrijven mocht noemen maar ik ben uiteindelijk na mijn lange lijdensweg terecht gekomen bij hairplus in Barendrecht en heb een next generation haarwerk. Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat en ik heb het niet superbreed maar laat er graag een paar dingen voor achterwege. Je moet maar eens op hun site kijken...ik ga er in ieder nooit ontevreden de deur uit en de service is ook super wat heel belangrijk is op dit gebied..
Ik zit daar ook, en het is toppie!
Rein is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
EPM / Pep7 Robert18 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 9 december 2005 15:21
eindelijk weer terug en het gaat goed eline TTM - Algemeen 7 17 mei 2004 08:37
[off-topic: afgesplitst van:] Eindelijk weer GOED nieuws. Mogelijk zeer goed werkend medicijn in de maak!!! DHTkiller Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 april 2004 20:29
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 06:30
Waarom trek ik weer na weken trekvrij te zijn geweest? ernestina TTM - Algemeen 2 15 november 2002 09:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.