Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 juli 2013, 13:21   #1
Youngbaldie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2013
Berichten: 2
haaruitval medicijnen

hallo iedereen,

ik ben net nieuw hier op haarweb maar ben al een tijdje rond aan het zoeken om medicijnen of lotions te vinden die goed bij mij passen.
Maar ik kom er maar niet uit omdat iedereen weer wat anders zegt en weer een andere mening heeft.
Ik wil hierbij aan een paar mensen die ervaring hebben wat zij nou het fijnst vinden en de beste ervaring mee hebben.
Ik ben nu 16,5 maar op 15 jarige leeftijd zag ik me haargrens al naar achter trekken.
Ik zoek een oplossing voor me haar wat goed werkt maar niet te duur is.
Ik heb al best grote inhammen en ik begin te merken dat me kruin ook wat dunner word.
Sorry als er al een topic geopend is over mijn soort probleem maar ik werd er niet wijzer van.

Alvast ontzettend bedankt!
Youngbaldie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2013, 13:59   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Omdat je vrij jong bent kun je heel eerlijk gezegd al eigenlijk niet aan een reeks medicijnen beginnen. Wat overblijft is eigenlijk meer voedingssupplementen. Lotions zijn niet bewezen op Minoxidil na. Misschien kun je daar voorzichtig mee beginnen in de nabije toekomst onder begeleiding van je huisarts/dermatoloog? Verder zijn er wat middeltjes die je oplost in bijvoorbeeld Minoxidil zoals RU waar ik goede ervaring mee ondervind op dit moment, maar dat is erg prijzig! Je geeft aan dat je haargrens naar achteren verschuift en dat je inhammen krijgt. Misschien is dit wel gewoon de haarlijn die je gaat krijgen als volwassen man en wordt dit nu gevormd. Je kunt altijd naar de huisarts gaan en een doorverwijzing vragen naar een dermatoloog om er goed naar te laten kijken. Ook kun je hier een foto posten om wat meningen te krijgen want misschien maak je je wel druk om niets? Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
jong minoxidil beste haar

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.