Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2005, 11:19   #1
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
[laser] HairBeam van Versacchi

Beste lieve mensen,


Ik sprong gisteren helemaal een gat in de lucht.
Ik heb gisteren naar versachi gebeld om opheldering te krijgen over het nieuwe product wat ze uit gaan brengen en hoe het zit met de teller die elke keer terug gezet werd.
Ik werd buitengewoon vriendelijk te woord gestaan.

Ik zal jullie precies vertellen wat ik gehoord heb:

De teller is volgens hen achteruit gezet omdat ze nog onvoldoende laserbeamers voorradig hadden. Op het moment dat ze het product uitbrengen willen ze voldoende kunnen leveren aan iedereen om ook daadwerkelijk in de behoefte te kunnen voorzien.
De verwachting was dat het maximaal nog 5 weken zou duren. Maar mogelijk
ook 4 weken.
Je krijgt automatisch bericht als je je hebt geregistreerd.

De eerste vier maanden wordt een introductieprijs gehanteerd en zal het ding 699,- gaan kosten, inclusief bezorgd tot aan je deur.
Daarna gaat het product in de buurt van de 1000,- euro kosten.

* Volgens de meneer die ik aan de lijn had was dit product echt vele malen beter dan de huidige lasercombs en andere producten.
Hoe het precies werkt weet ik niet, want er is nog veel geheim.
Maar enthousiast was deze man wel en ik heb dit keer ook eindelijk een keer
een goed gevoel over een- dit product.
Volgens deze man moest ik niet alleen af gaan op zijn en hun ideeen over dit product maar beveelde hij het me aan om het aan wetenschappers in Nederland te laten zien. Volgens hem kon elke wetenschapper begrijpen en bevestigen hoe dit product werkte.

* Het meest dichtbije distributiepunt voor Nederland was volgens hem Ierland.
De apparaten schijnen in Duitsland te worden gemaakt.

* Het werkt ook voor patienten met alopecia androgenetica.
Deze meneer vroeg of ik last had van bold patches. Ik heb hem uitgelegd dat dit niet het geval is, maar sprake van diffuus haarverlies vanaf mijn 16e.
Volgens deze man kon ik binnen 6 maanden een sterke verbetering van mijn haarkwaliteit verwachten.
Hij kwam realistisch op mij over, zei dat het wel een kwestie van geduld was omdat de haaruitval al vele jaren bestaat. Maar hij zeker een echte verbetering kon beloven.

* Er komen 4 verschillende betalingsmogelijkheden:
via creditcard, via western-union, storting via de bank en nog een optie.
Het pakje wordt bezorgd via Veder-Express, de express-dienst die ze altijd gebruiken.

* De eerste 6 maanden willen ze geen distributeurs aantrekken, wordt er alleen via hen verkocht, mogelijk na die 6 maanden wel.


P.S. Tip voor alle mensen die gratis of heel goedkoop naar buitenland willen bellen: gebruik skype. Skype via internet- met koptelefoon met microphone is compleet gratis. En skype-out, eerst 10,- euro op je account zetten via creditcard. Voor slechts 2 ct. per minuut kun je overal ter wereld naar het buitenland bellen. Nu kunnen we alle haardokters bellen die we willen!

P.S. Ik heb ook nog haartips gekregen van die wetenschapper die ik sprak, waar ik vast mee kon beginnen, die zal ik later op dit haarweb zetten. Want daar wil ik nog wat over navragen.



Mijn dag is goed. I can't wait!
'k hoop dat jullie dag er ook een stuk zonniger uit is gaan zien met dit nieuws.


a big hug for all of you,


Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 11:22   #2
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Haha best wel enthousiast he lanne Maar wat denk je dat we ervan kunnen verwachten? behoud? hergroei? verbetering kwaliteit haren?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 11:23   #3
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Haha best wel enthousiast he lanne Maar wat denk je dat we ervan kunnen verwachten? behoud? hergroei? verbetering kwaliteit haren?
Yep, I sure am.
Behoud, en sterkere haren+ verbetering er voor in de plaats!
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 11:31   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Het is dus gewoon een soort lasercomb... verwacht er niet teveel van.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 11:48   #5
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
eerst zien en dan geloven!

het bevalt me ook niet dat er een introductieprijs is ze proberen gewoon zo veel mogelijk te verdienen in een korte periode en als het niet werkt is er in ieder geval een smak geld binnen.

ik wacht lekker af en zie wel wat voor resultaten er behaald gaan worden en als ik dat voldoende vind schaf ik er ook een aan. Mischien wel wat duurder dan de introductieprijs maar als het niet werkt heb jeje 700 euro wel erg slecht besteed!
high is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 12:46   #6
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Natuurlijk moeten we nog gaan zien of het werkt.
Ik heb in mijn leven ook al 1001 middeltjes geprobeerd en ben daardoor meestal ook vrij terughoudend in al te veel hoop hebben.
Maar toch voel ik me hier wel wat optimistischer over.
Ik ga er vanuit dat het in iedergeval ietsje beter is dan de huidige hairmax-lasercomb.
Ik was toch al van plan die aan te gaan schaffen,
en ben gewoon blij dat er nu iets op de markt is wat die hairmax-lasercomb nog schijnt te overtreffen.
Ik ben ook blij dat ik gewacht heb met die lasercomb aanschaffen.
Stel dat ik 'm besteld had, dan had ik echt spijt gehad dat ik mijn geld daar aan had uitgegeven i.p.v. aan het meest nieuwe en innovatieve.
Die ene maand kan ik nog wel wachten.
Ik geniet er in iedergeval van dat ik me nu positief voel.
En wat het gaat brengen zien we vanzelf.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 13:32   #7
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey Lanne,

Wat leuk dat je naar Versacchi hebt gebeld!
Het gaat dus inderdaad om een soort lasercomb. Ik zou toch een beetje sceptisch blijven. Zij gaan uiteraard beweren dat hun product vele malen beter is dan de lasercomb, en het zou natuurlijk ook leuk zijn mocht dit waar zijn. Maar het kan ook zijn dat beide apparaten van vergelijkbare kwaliteit zijn.

Die introductieprijs lijkt mij ook een soort truc. Ze hopen daarmee mensen snel te doen beslissen om het ding te kopen. Hairmax heeft ook iets soorgelijk gedaan in het verleden. Ze bliezen toen hoog van de toren dat hun product bijna goedgekeurd was door de FDA, en kondigden aan dat na die goedkeuring de prijs fors zou stijgen.
Denk dat Versacchi hun prijs altijd zullen afstellen op die van de lasercomb... en zeker niet nog een stuk daarboven zullen gaan.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 15:48   #8
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hey Lanne,

Wat leuk dat je naar Versacchi hebt gebeld!
Het gaat dus inderdaad om een soort lasercomb. Ik zou toch een beetje sceptisch blijven. Zij gaan uiteraard beweren dat hun product vele malen beter is dan de lasercomb, en het zou natuurlijk ook leuk zijn mocht dit waar zijn. Maar het kan ook zijn dat beide apparaten van vergelijkbare kwaliteit zijn.

Die introductieprijs lijkt mij ook een soort truc. Ze hopen daarmee mensen snel te doen beslissen om het ding te kopen. Hairmax heeft ook iets soorgelijk gedaan in het verleden. Ze bliezen toen hoog van de toren dat hun product bijna goedgekeurd was door de FDA, en kondigden aan dat na die goedkeuring de prijs fors zou stijgen.
Denk dat Versacchi hun prijs altijd zullen afstellen op die van de lasercomb... en zeker niet nog een stuk daarboven zullen gaan.

He Cloud!


Yep, thanks, ik vond het ook erg leuk om te bellen.
Ik ben blij dat er nu meer duidelijkheid over is dat er dus wel wat uitkomt.
Ik heb gebeld omdat ik zat te twijfelen of ik de hairmax-l.c. zou bestellen of wachten op het nieuwe. Nu kon ik besluiten te wachten.

Tuurlijk blijven we met zijn allen ook sceptisch.
Maar denk je dat de nieuwe laser-beamer slechter zou kunnen zijn dan de hairmax-lasercomb?
Ik verwacht inderdaad net als jij zei of vergelijkbaar of net wat beter.
Ik dacht dat the hairmax.-l.c. ook was ontwikkeld of distributed by Versacchi.
Dat is blijkbaar niet zo? leidt ik af uit je reactie.
Je schreef dat ze destijds (hoe lang geleden is dat trouwens?) ook schermden met hogere prijzen als de FDA het product had goedgekeurt:
De h.m. lasercomb is goed gekeurt toch? en is ie toen ook duurder geworden?

And what about:
Ga jij 'm misschien ook bestellen?
Of houdt je het bij de huidige hairmax-lasercomb?

Als je trouwens nog een goede vraag hebt aan Versacchi...
Ik ga die man binnen nu en drie kwartier nog een emailtje sturen.
Ik kan dan eventueel een vraag van jou daar wel bij nemen.
(ik mocht zijn email-adress niet delen. Dus daar houdt ik me netjes aan)

Ik heb ook gevraagd in mijn email, wat de prijs zou bedragen als we 'm met meer zouden bestellen.
Ik heb nog geen antwoord uiteraard.
Zijn er eventueel meer belangstellenden?


tjuus,

Lanne

Laatst gewijzigd door lanne; 25 januari 2005 om 17:15
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:06   #9
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Hoi...,

Je zou is kunnen vragen naar onafhankelijke studie's naar de effectiviteit van het apperaat met voor en na foto's....en hebben ze ook een "money back " garantie als het niet werkt??

Russell
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:11   #10
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russell
Hoi...,

Je zou is kunnen vragen naar onafhankelijke studie's naar de effectiviteit van het apperaat met voor en na foto's....en hebben ze ook een "money back " garantie als het niet werkt??

Russell

Goede vraag Russel.
Ik heb m'n mailtje alleen net de deur uit gedaan.
Als ik nog de mogelijkheid krijg van betreffend persoon nog een keer te mailen, zal ik het vragen.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:29   #11
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Lanne,

Lees je bericht te laat... Had nog willen vragen in welk opzicht hun product beter is dan de lasercomb. Wat heb jij uiteindelijk in je mail nog gevraagd?

Versacchi heeft de lasercomb niet mee ontwikkeld. Ze waren enkel officiële distributeur ervan in Europa.
De lasercomb is nog altijd niet goedgekeurd door de FDA als haargroeiproduct. Meer info daarover hier .

Ik ben tevreden over mijn lasercomb, dus waarschijnlijk ga ik het niet bestellen. Ik heb ook al TWEE lasercombs gekocht, dus nog eens zo'n financiële aderlating zie ik niet zitten. Maar mocht die nieuwe laserbeamer nu echt nog beter blijken te zijn dan overweeg ik wel mijn lasercomb te verkopen en toch het nieuwe product aan te schaffen....
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:43   #12
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hoi Lanne,

Lees je bericht te laat... Had nog willen vragen in welk opzicht hun product beter is dan de lasercomb. Wat heb jij uiteindelijk in je mail nog gevraagd?

Versacchi heeft de lasercomb niet mee ontwikkeld. Ze waren enkel officiële distributeur ervan in Europa.
De lasercomb is nog altijd niet goedgekeurd door de FDA als haargroeiproduct. Meer info daarover hier .

Ik ben tevreden over mijn lasercomb, dus waarschijnlijk ga ik het niet bestellen. Ik heb ook al TWEE lasercombs gekocht, dus nog eens zo'n financiële aderlating zie ik niet zitten. Maar mocht die nieuwe laserbeamer nu echt nog beter blijken te zijn dan overweeg ik wel mijn lasercomb te verkopen en toch het nieuwe product aan te schaffen....

Hoi Cloud,

Ja jammer anders had ik het zeker gevraagd.
Misschien komt er nog een kans, als ik die man nog een keer kan mailen zal ik het vragen.
Stom van mij dat ik dat niet gevraagd heb.
De meest logische vraag om te stellen....!

Ik heb de volgende dingen gevraagd over de laser-beamer:

* For which kind of hairloss does the laserbeamer works and does not work?
* Can you allready tell me on which principe and theory the new laserbeamer is based on?
* Will all hair which I have left, be completely healthy again?
* Does the laserbeam stimulate new hairgrowth and/ or does it stimulate hairs to grow as thick and long as they were in my childhood?
* Is it correct, in your opinion, that hairs can only grow 20 times? (So alopecia androgentica patients can lose alle their hair in a few year, so it's not possible there will be new hairgrowth for these hairs, which cannot be seen with human eyes?)
* On how many women, with which kind of hairproblems, is the laser-beamer tested yet?
* What does the laser-beamer costs if we would order with more persons?

P.S. er zullen wel een paar foutjes inzitten, qua spelling, maarja niets meer aan te doen.

tot later deze week,

groetjes, Lanne


en nog andere vragen en antwoorden over de aanpak van haarproblemen.
Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik moet rennen, heb cursus.
Ik mail je later verder.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 15:52   #13
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Hairmax

Even voor de duidelijkheid. "FDA approval". Lexington, de fabrikant van de Hairmax, zegt hierover letterlijk: "The low level laser light used in the LaserComb complies with the FDA requirements for laser safety" Dit zegt nog niets over de werkzaamheid. Dit heeft dus niets te maken met het huidige protocol dat in behandeling is. De huidige FDA aanvraag is bedoeld om erkenning te krijgen dat de resultaten die beloofd worden ook daadwerkelijk kunnen worden behaald. (Net zoals bij geneesmiddelen)

Gegroet Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 21:08   #14
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ik dacht dat reclame maken verboden was op HaarWeb?

Lanne loopt zomaar effe totaal onconstructief een produkt schaamteloos te promoten, waar volgens mij nog nooit iemand wat van heeft gehoord (Wat dus ook niet werkt).

Wat mij betreft is dit keiharde spam. De toon waarop Lanne op mij overkomt doet me trouwens aan TellSell denken. Opzouten!
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 21:14   #15
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Ik dacht dat reclame maken verboden was op HaarWeb?

Lanne loopt zomaar effe totaal onconstructief een produkt schaamteloos te promoten, waar volgens mij nog nooit iemand wat van heeft gehoord (Wat dus ook niet werkt).

Wat mij betreft is dit keiharde spam. De toon waarop Lanne op mij overkomt doet me trouwens aan TellSell denken. Opzouten!
Chill down Robert, straks vallen al je haren nog uit.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Versacchi te vertrouwen?!!!! (klantonvriendelijke emails) Mika AGA - Algemeen 20 11 december 2008 19:58
HairBeam te koop three Overige behandelingen 5 27 oktober 2006 00:57
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 26 september 2004 00:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.