Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juni 2005, 02:25   #1
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
[laser] Zelf maken

deze lasercombs zijn pas goedkoop!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ay_Pr4_PcY_BIN

voor maar 59 dollar dus! maar dan moet je hem wel zelf in elkaar zetten...
voor 89 dollar is ie al in elkaar gezet...
ben benieuwd wat jullie er van denken, mij lijkt het wel veels te goedkoop om echt te werken, maar opzich als iemand het wil uitproberen voor 59 dollar is het de gok best waard.

lees alleen net dat ze enkel naar de us verschepen...
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 14:57   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaribo
deze lasercombs zijn pas goedkoop!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ay_Pr4_PcY_BIN

voor maar 59 dollar dus! maar dan moet je hem wel zelf in elkaar zetten...
voor 89 dollar is ie al in elkaar gezet...
ben benieuwd wat jullie er van denken, mij lijkt het wel veels te goedkoop om echt te werken, maar opzich als iemand het wil uitproberen voor 59 dollar is het de gok best waard.

lees alleen net dat ze enkel naar de us verschepen...
Hehe da's idd wel errug cheap ass...

Zie attachment voor wat die kerel je opstuurt... slim!
Hier is de advertentie voor het complete bouwpakket (59,95) en hier is de advertentie voor als je een hele bij hem wilt kopen (89,95).

Ik zie dat ie de bouwtekeningen ook digitaal heeft, zou handig zijn als iemand van haarweb die kan bemachtigen en hier kan posten
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg b6_1_b.jpg‎ (33,1 KB, 207x gelezen)
Bestandstype: jpg 59_1_b.jpg‎ (15,9 KB, 200x gelezen)
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 8 juni 2005 om 15:04
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 16:08   #3
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Interessant! Het lijkt me wel dat de borstel op de foto wat te veel haar heeft. Ik zou dan eerder zelf een borstel in elkaar zetten die 2 rijen tanden heeft, zoals de LC.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 16:51   #4
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
[lasercomb] Zelf maken

ik heb net effe gegoogled op "build own lasercomb" en er is aardig wat over te vinden...

en WOW een gozer heeft het wel heel erg serieus opgevat:





[bron]

Wel ff de buren waarschuwen voor je m aanzet, want het zal wel alle stroom van de hele wijk nodig hebben

Nog een thread op regrowth.com erover: http://www.regrowth.com/hairloss-for...fm?f=1&t=14233
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 8 juni 2005 om 16:57
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 18:48   #5
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
haha dat heeft wat gekost, al die laser pennen
high is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 21:24   #6
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Wel ff de buren waarschuwen voor je m aanzet, want het zal wel alle stroom van de hele wijk nodig hebben




En,...hoe krijg je dat ding ooit langs de douane als je op vakantie gaat???



Citaat:
Of de werking hetzelfde is ? Is de beveiliging voldoende ?
@Diksy, aan wat voor soort beveiliging zit er op de normale Lasercomb?
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2005, 15:56   #7
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Iemand die dit weet?

Is er iets aan beveiliging op de laserComb dat 'm beter maakt dan zo'n zelfgebouwd ding?
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 12:00   #8
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Lasercomb

Electrische apparaten hebben in Holland een Kemakeur nodig zodat je niet onder stroom kan komen te staan ( Daar gaan je haren alleen maar van overeind staan) . Dat is de beveiliging die ik bedoelde.

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 13:28   #9
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
die lasers zijn dat dezelde uit een huis tuin en keuken laserpen?
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 16:39   #10
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
lasercomb

Van de Low Level Klniiek Lasers weet ik dat ze een output van 1 joule per cm2 moeten hebben. Dit om werkzaam te kunnen zijn binnen ongeveer 20 minuten.
Van de Hairmax is bekend dat die 4.5 milliwatts is wat betekend dat die langer gebruikt moet worden om effect te hebben. Zowel de klinieklaser als de Hairmax zitten rond de 660 nm golflengte.d De Leimo laser zit op 890 nm. wat betekend dat die in de infrarood zone zit. Hoe het de Versacchi laser zit weet ik niet. Iemans die dat wel weet ?

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2005, 21:28   #11
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Hadden jullie al gezien dat erop HLH een thread is over het zelf in elkaar zetten van zo'n brush!

Zie HLH en zijn eigen site...

Wat moeten we er van denken? Slim of ontzettend stom?
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2005, 20:27   #12
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lecoq
Hadden jullie al gezien dat erop HLH een thread is over het zelf in elkaar zetten van zo'n brush!

Zie HLH en zijn eigen site...

Wat moeten we er van denken? Slim of ontzettend stom?
Erg interessant, handiger dan zon kneiter van een led-array in elkaar flansen. En meerdere mensen beweren er baat bij te hebben.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2005, 21:09   #13
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ja, die thread is super interessant. Mensen beweren echt hergroei te krijgen na een maand of twee!!!

Bijvoorbeeld...
Citaat:
Well this will be my last post. I can tell you I have regrown alot of my hair. It seems to have really kicked in. I don't think I will have a thinning problem in a few more months. I will say I hold my brush for 10 seconds on each spot every other day. I noticed that I no longer lose hair and I can go out without a hat. What was once unfakeable is now barely noticeable. I can only hope any or all of you can have the success I have had. I would say to anyone that building your on LB is worth the try. And as someone said below that it won't work that it is no different than shining a flashlight on your head. Well that is a bogus statement from someone who probably never gave Laser treatment an honest try. As I have stated before it was a slow process and I still have a way to go but what I have gained back was well worth the wait. I probably should have taken photos but I was so depressed on the way my head looked I just couldnt be photographed that way. NOW is a different story but hey all I can say is I am delighted. It has been so much easier than Rogaine with much better results. As a matter of fact Rogaine flat out sucks.
En...
Citaat:
HEY GUYS!!!
Just wanted to thank you, I have been checking this out for three months now and made my own brush about two months ago, cost about 31 bucks with switch and all and I can see that it is working, lots of little new hairs growing in, hair is looking fuller. I was going to buy the actual brush but i figured what the hell this one is working great, i took and used an old adapter so i can switch back from battery to electric. Thanks again for all that great advice.
En ook...
Citaat:
Yeah, after reading this forum I decided to build my own laser brush. I've been using it for about 2 months and I will say things are already heading the other way. My hair kinda thinned like a woman's does. As you can still see my hairline, however the top and front are thinnning. I just couldn't bring myself to spend $645 on a laser pointer. I think it is an insult to bald people. Yes they are going through FDA approval which is very costly. But I'd almost bet $645 that they have received government funding through grants and loans to do so. Yes I believe this technology will bring back MOST of MY hair and that it will bring back SOME for OTHERS who may be worse than me. $45 got mine and I spent the other $600 on some fun stuff. I put it together and it has more lasers than the LC, it also plugs directly into the wall so I don't need batteries. My hair really does feel 10x better and more manageable and I do see alot of growth. This is just my experience and I wanted to let people know.....

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 5 augustus 2005 om 21:14
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2005, 22:09   #14
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Ze worden niet afhankelijk zoals dat bij minoxidil het geval is. Als je met de lasercomb stopt zal je haar na verloop van tijd natuurlijk wel opnieuw achteruit beginnen te gaan, omdat je nog steeds AGA hebt.
Okeej, ik ga dus zo'n ding bouwen . Ik heb het er niet bijgezet, maar wat ik bedoelde is dat als ik zou stoppen met de lasercomb, en ik blijf aan de fina, de haren dan bleven, maar ik heb dus antwoord gekregen (dank cloud <3) dus srry voor verwarring haarmannetje .

/Edit: heeft iemand misschien een linkje naar een site voor de bouwtekeningen/onderdelenlijst? Ik ga nu zelf zoeken, maar als iemand al een linkje heeft zou dat geweldig zijn.

/Edit2: Nja, ik weet nu wel ongeveer hoe ik hem moet maken (sites zijn al eerder in dit draadje gepost) alleen ik heb een "line generator laser module" nodig. Das dus een normale laser (650 ηm) met een speciale lens die de laser straal een lijn maakt ipv een punt als oppervlak. Ik kon zo 1,2,3 zo'n module niet op google vinden waar je die kunt bestellen (wel fabrikanten sites, maar daar kan ik geen order knopje vinden).

http://www.egismos.com/Laser/laser-module.htm De tweede in de lijst moet wel goed wezen en in rond de 25-30$ volgens dat HLH forum. Alleen waar kan ik die bestellen .
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.

Laatst gewijzigd door flappie; 6 augustus 2005 om 23:16
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2005, 02:30   #15
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie
http://www.egismos.com/Laser/laser-module.htm De tweede in de lijst moet wel goed wezen en in rond de 25-30$ volgens dat HLH forum. Alleen waar kan ik die bestellen .
Volgens mij kun je een vergelijkbare vinden (AIX-650-5L) voor 8 dollar + 3.50 verzendkosten. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar hoe je het gaat aanpakken!

ps. laat het hier even weten als je gaat bestellen .... misschien kunnen er verzendkosten gedeeld worden
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 7 augustus 2005 om 02:38
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
6-Bap zelf maken Haarzoeker Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 oktober 2003 22:59
18 jaar en ik krijg er nu al mee te maken?! ikke Haarproblemen bij vrouwen 0 26 oktober 2002 16:42
Hier kun je zelf je lijm en tape aanschaffen. Do Haarwerken 40 23 september 2002 13:48
zelf een medicijn ontwikkelen op dit forum Bart -bold Archief: afgehandelde Suggesties 2 16 maart 2002 23:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.