Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2002, 10:16   #1
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Folligro

Hallo,
Een tijdje (meer dan een half jaar) geleden werd dit onderwerp ook al eens ter sprake gebracht, maar toen werd er weinig op gereageerd. Vandaar dat ik het onderwerp nog eens ter sprake wil brengen, zeker nu er een hele discussie gaande is over saw palmetto. Kent iemand het product Folligro? Op www.folligro.nl heb ik gelezen dat er uit wetenschappelijk onderzoek (!!!!!) is gebleken dat veel mensen goede resultaten met dit product hebben gehad. Het product bevat ook saw palmetto oftewijl dwergpalmbes (nederlandse vertaling). Daarnaast kent het ook andere voedingsstoffen, waarvan een hele lijst te zien is op het genoemde internetadres. De fabrikant maakt de laatste tijd ook regelmatig reclame voor het product in advertenties in tijdschriften e.d.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Johnny
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2002, 07:24   #2
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hallo,

Ik heb zo'n 4 maanden Folligro (zowel het flesje met sprayer voor in de mond onder de tong - het leek wel limonade zo zoet - als de pillen) gebruikt en ik moet zeggen dat het resultaat 0,0 was. Verspil je geld er niet aan, da's zonde.

Nu gebruik ik Fina, dat werkt tenminste.

Groeten,


Max
Max is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.