Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2006, 20:23   #1
meta1234
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2006
Berichten: 3
haarverlenging

hallo ben ik weer. paar week geleden ook al. ik had permanent gekregen en was er absoluut niet gelukkig mee, ik vroeg toen of er ook manieren waren om het weer ongedaan te maken (tips zijn nog steeds welkom) nu heb ik de vraag of iemand misschien weet of tussen je gepermanende haar je haar ook kunt verlengen. door middel van hairwaven bijvoorbeeld. of ziet dat er niet uit? of kom je er dan helemaal niet meer doorheen met een kam. (misschien trek je er dan plukken extensions uit?) en wat zijn de kosten ongeveer van hairwaiven en gewoon met stukjes je haar verlengen.. iedereen die me kan helpen. GRAAG!!!!!!! HELP HELP HELP. ALVAST SUPER BEDANKT! EN SUPER VAN JULLIE DAT JULLIE DE MOEITE HEBBEN GENOMEN DIT MAILTJE TE LEZEN. Liefs meta
meta1234 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2006, 22:18   #2
Hedwich
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2006
Berichten: 1
Hulp is onderweg...

De oplossing voor je probleem zit hier. Ik heb al ruim 15 jaar ervaring met alle haarverlengings systemen die er bestaan, dus kan ik je goed adviseren welke de juiste keuze zou zijn in jou geval. Ik heb tevens met modellen die ook gewone mensen met haarproblemen en leven van hun looks, dus absolute perfectie en eissen zijn mijn dagelijkse werk. Dit wilt niet zeggen dat ik schreeuwend duur ben, dus reageer maar en kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Je kunt mij bereiken op edit reclame, check tevens de website...

Zet in het mailje uitgebreidt je probleem en telefoonnummer. Ik kan dan kijken wat het moet gaan kosten...

Hedwich Vigelandzoon...

Laatst gewijzigd door Henk; 18 februari 2006 om 19:23 Reden: reclame
Hedwich is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarverlenging? Xugong Overige (haar)discussies - Algemeen 0 25 december 2005 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.