Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2004, 14:12   #1
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
het boek in Nederland!

Beste noorderburen,

Heb zopas een mogelijke oplossing gevonden voor wie mijn boek alsnog graag wil kopen.
Op 27 november komt mijn schoonmoeder naar het Concertgebouw in Amsterdam (Joost mag weten wat ze dààr gaat doen! )
In elk geval, tussen 12u en 13u zit zij, met een stel bejaarde vrienden en vriendinnen, in een eethuis/snack schuin over het Concertgebouw: (SOLO: 'eten en drinken' Van Baerlestraat 35/37 1071 AP Amsterdam).
Zij zal daar een aantal boeken bij hebben en jullie hoeven je niet te schamen, je kan ze bij haar kopen, no problem, mijn schoonmoeder is op de hoogte van ttm, zal jullie dus geen vervelende vragen stellen ...
Wie is geïnteresseerd? Dan kan ik voor het juiste aantal zorgen. De prijs is 16,95 euro (als ik ze per post moet opsturen kost het 20 euro).

Groetjes, Daniëla
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 21:20   #2
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hoi bolleke,dat komt verdorie net niet mooi uit....de laatste week van november vieren wij een weekje vakantie,vanwege het 40-jarig huwelijk van mijn pap en mam. we zitten dan bij de rest van de familie in groningen...beetje te ver weg. wil je alsnog alsjeblieft het boek opsturen...please?? ik heb je al gegevens gestuurd maar mocht je nog wat willen weten..lees ik het wel he? ik wil je ook eerst het geld overmaken hoor,zeg het maar.

groetjes,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2004, 12:58   #3
karinnetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 56
Exclamation

Ik wil heel erg graag je boek lezen, is het misschien te koop bij de boekhandel??

Ik woon in Amsterdam dus eventueel zou ik het boek bij je schoonmoeder kunnen halen bij Solo.

Maar waaraan is je schoonmoeder te herkennen?
__________________
freak on a leash
karinnetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2004, 23:59   #4
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Boek

Hoi Karinnetje,

Waarschijnlijk is de schoonmoeder van Daniela te herkennen aan een stapeltje boeken.

Hoi Daniela,

Hoewel ik je boek al eens bij de bibliotheek heb geleend, ben ik er toch wel in geinteresseerd om het zelf te hebben. Je kunt mij op de lijst zetten.

Bedankt voor de tip!

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 22:50   #5
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi,
Mijn schoonmoeder zal daar met een hele groep bejaarden samen zitten. Kan dus moeilijk vragen om een knalrode hoed op te zetten of zo (ze is 72) .
MAAR: ze zal aan de dienster(s) van de snackbar zeggen dat zij Aline heet, de groep heet 'De Melomanen', dus 'Aline van de Melomanen' en dat zij mensen verwacht die om haar zullen vragen. Wend je dus tot het dienstdoend personeel. Die zullen jullie doorverbinden... oké?
Groetjes, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2004, 08:23   #6
karinnetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 56
Thumbs up

Dank je wel Bolleke
__________________
freak on a leash
karinnetje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2004, 20:58   #7
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hoi bolleke!

een tijdje geleden heb ik je een prive berichtje gestuurd,met de vraag hoe ik aan je boek kan komen. je stuurde me terug,dat je het eventueel op kan sturen maar dat het dan wel wat duurder word. daar heb ik op geantwoord,dat ik dat geen probleem vind en dat ik er heel blij mee ben als je dat zou willen doen.
enkele dagen geleden heb ik op de thread waarin je schrijft dat je moeder volgende maand in nl is,alsnog gevraagd of je het boek op wilt sturen. tot nu toe heb ik er niets meer over gehoord,niet op de thread en niet in een pb. kan je me iets laten weten alsjeblieft?
groetjes,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 06:00   #8
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Lieve Marly,

Heb alsjeblief een beetje geduld.... Om het boek op te sturen moet ik naar de Post geraken. Niet dat dat zo ver is, maar die openingsuren zijn zo beperkt en ik heb het op dit moment nogal druk. Ben zelf niet zo goed (vanavond uitslag bloedonderzoek), ik val in slaap op de meest abnormale momenten (overdag) en word midden in de nacht wakker (gepaard met hevige nachtmerries). Ik probeer opnieuw mijn natuurlijk ritme te vinden, maar dat is niet gemakkelijk (zoals je ziet zit ik alweer op een onmenselijk uur achter de pc ).
Ik werk overdag in een gezin bij twee schatten van kinderen (2 en 3 jaar), maar ook dàt op de meest onregelmatige uren (moet morgen, straks dus, vb om 8 uur bij hen zijn om met allebei naar de kinderarts te gaan). Verder heb ik ook nog mijn eigen gezin én de studies...
Enfin, bla bla bla, is allemaal geen excuus... je boek staat op mijn 'to do-lijstje', maar heeft (had) geen prioriteit. Misschien vind ik vrijdag wel een gaatje. Ik doe mijn best .
Maar, als er één ding is wat ik zéker weet, dan is dat dat 'in overdrive' gaan héél slecht is voor mensen met ttm (dus zowel voor jou als voor mij).
Dus, dat ik het boek nog niet opstuurde heeft ook dààr mee te maken. Maak jezelf niet zo ongeduldig, het komt, oké?.
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 19:42   #9
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
lieve bolleke,

het spijt dat het zo overkwam hoor! ik vind het rot om te horen dat het allemmal niet lekker loopt met en bij je. ik heb zeker geduld,het boek heeft geen haast. maar omdat ik niets meer gehoord had,dacht ik dat het berichtje misschien niet aangekomen was. doe het alsjeblieft op je eigen tempo...ik zie wel wanneer het boek er is ok? als ttm-er en hsp-er weet ik maar al te goed,dat je dingen in je eigen ritme en tempo moet doen om je het best te voelen...en het laatste wat ik wil is jou een opgejaagd gevoel geven..mijn excuses!!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2004, 21:21   #10
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Nou zeg, zó erg was het nu ook weer niet hoor! Je hoeft je niet te verontschuldigen . Ik wil het (mijn leven) alleen een beetje op een 'normaal' tempo doen, da's alles... heb me meer 30 jaar lang laten opjagen door anderen (én ook door mezelf) en daar doe ik niet meer aan mee... goede raad voor alle ttm'ers ...
Groetjes, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2004, 21:49   #11
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
Hoi hoi.
Ik ben sinds een week lid hier en probeer een beetje mijn weg te vinden.
Nu las ik iets over een boek wat de moeder van bolleke op 27 nov. in amsterdanm bij zich heeft.
Wie kan me iets meer over dit boek vertellen?Ik woon nl in A'dam, en ben misschien wel geinteresseerd.

xxx grietje
grietje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2004, 23:20   #12
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Grietje,

Je hebt geluk, ik heb nog net drie boeken! Die geef ik alledrie aan mijn schoonmoeder mee, oké?!
En dan zal ik morgen naar de uitgeverij bellen om mijn allerlaatste bestelling te plaatsen. Ik kan het maar niet over mijn hart krijgen om ze te laten vernietigen en ik heb zodoende beslist om zelf een voorraadje aan te leggen...

Groetjes, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2004, 22:33   #13
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Boek

Hoi Daniela,

Hopelijk ben ik duidelijk geweest dat ik het boek ook wilde hebben en zit mijn bestelling bij de drie boeken die je meegeeft. Ik heb een paar weken geleden in één reply twee mensen tegelijk aangesproken, Karinnetje en jou. Ik zou het jammer vinden om voor niets naar Amsterdam te gaan, alhoewel ik me daar toch meestal wel amuseer.

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 08:24   #14
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Jaja, Karinnetje, Myriam en Grietje... drie boeken komen naar Amsterdam volgende week. Het waren mijn drie laatste dus heb ik maar ineens een bestelling geplaatst bij de uitgeverij, vooraleer ze bij De Sleghte worden aangeboden of voor ze worden vernietigd...
Aan alles komt een eind, maar ik denk toch dat ik bereikt heb met het boek wat ik beoogde, namelijk dat veel mensen een teken van erkenning en herkenning hebben gevonden. We zijn niet alleen!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2004, 20:52   #15
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
Toppie!!!

Ik zal er zijn volgende week, lijkt me leuk om een boek te lezen over dit onderwerp, er zal wel een heleboel herkenbaar zijn, denk/hoop ik.
__________________
xxx en knufff...
grietje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestelinfo Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met TTM Webmaster Boeken en artikelen 1 2 augustus 2005 12:18
TV: 29-08-02 SBS6: Hart van Nederland over TTM. Webmaster TTM - Algemeen 6 28 november 2004 16:08
Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met Trichotillomanie. Webmaster Boeken en artikelen 0 9 mei 2003 11:18
boek bolleke Boeken en artikelen 40 15 januari 2003 22:20
Hart van Nederland zendt uit........ Justine TTM - Algemeen 3 30 augustus 2002 08:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.