Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2004, 18:45   #16
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
nou bolleke,zeker herkenbaar! er staan zoveel dingen in waarvan ik denk 'ja...inderdaad,dat heb ik ook' of dingen die ik nu ineens kan plaatsen. kortom...een aanrader hoor! bedankt voor het schrijven van dit boek bolleke!

liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2004, 14:52   #17
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Marly,
Ik heb blijkbaar problemen met mijn msn of hotmail. Telkens als ik daar naartoe ga slaat mijn pc tilt. Ik wou dus al een paar dagen op je mail antwoorden maar het lukt me niet. Dan maar via deze weg.
Wat je vraagt om een tweede boek op te sturen gaat nu nog niet om de simpele reden dat mijn eigen voorraad is uitgeput. Ik heb een bestelling (van 50 stuks) geplaatst bij de uitgeverij maar die zijn nog niet aangekomen.
Van zodra ik ze ontvang, stuur een berichtje door, oké?!
Groetjes, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2004, 16:12   #18
Heidio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2004
Berichten: 17
boek

Hoi Daniela,

Ik lees nu pas je berichtje dat je boek nu tijdelijk te verkrijgen is in Amsterdam.
Ik woon in Amsterdam, en wil graag je boek. Ik hoop dus dat je nog een boek voor mij heb, die ik de 27ste bij je schoonmoeder kan kopen.

Groetjes Heidi
Heidio is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2004, 18:23   #19
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
das goed bolleke,ik merk het wel dan. morgen ga ik voor de rest zorgen!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2004, 22:41   #20
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Beste Heidio,

Zoals ik aan Marly reeds meldde, nu zaterdag komen de laatste drie exemplaren naar Amsterdam. Ik heb een nieuwe voorraad besteld bij de uitgeverij, maar die zijn nog niet aangekomen. Je mag me gerust jouw adres mailen, dan stuur ik er eentje op van zodra ik ze heb. En anders, eventjes geduld uitoefenen. Mijn schoonmoeder komt regelmatig naar Amsterdam.
Ik hou je op de hoogte!

Groetjes, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 12:11   #21
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Aangekomen!

Hallo Heidio en anderen...

De boeken zijn net gearriveerd! Dus, Heidio, in tegenstelling tot wat ik gisteren schreef... JA, ik zal er voor zorgen dat er een paar extra boeken mee naar Amsterdam gaan nu zaterdag. Om de exacte plaats en het uur te weten te komen, zie eerste posting in deze thread. Gelieve er wel stipt te zijn want om 13u verlaten alle bejaarden het eethuisje om zich naar het Concertgebouw te begeven.
Je vraagt dus best aan het dienstdoende personeel naar 'Aline van de Melomanen'. Mijn schoonmama is een kleine, nogal dikke dame met krulletjes en een bril... maar zo zien de meeste schoonmama's er uit zeker?
(ps: de prijs van het boek is 16,95 euro en gepast betalen zou makkelijk zijn voor mijn mammy )

Veel lees'plezier'...
Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2004, 22:01   #22
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Boek in Nederland

Hoi Bolleke,

Hartelijk dank voor de moeite die je voor ons gedaan hebt. Zoals ik al eerder had geschreven, heb ik het boek in februari al via de bibliotheek geleend, maar ik vind eigenlijk dat iedere TTMer hem in huis zou moeten hebben, om af en toe eens in te lezen, als het weer eens moeilijk wordt. Overigens heb ik vandaag weer de eerste trekvrije dag sinds weken (niet te vroeg juichen, het is pas 10 uur, maar toch...).

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2004, 11:51   #23
karinnetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 56
Red face

harstikke bedankt bolleke , stomme uitgever

misschien nog een rare vraag.......

zou je het boek willen signeren...

groetjes karin
__________________
freak on a leash
karinnetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2004, 20:56   #24
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Signeren...is reeds lang gebeurd...
Er zijn ook een paar extra boeken bij, men weet nooit... mijn mamy is een prima pr!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 15:01   #25
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
Unhappy

Nou zeg!!
Ik was om 12.15 op de van Baerlestraat 35, eethuis Solo.
Alles dicht, donker en niemand te zien!!
Jammer hoor, je moeder is met haar Harem vast ergens anders een hapje gaar eten, Alleen ikke niet weten waar naar toe....
Dussss, zou je mij je boek willen toesturen alsnog??? Please???
__________________
xxx en knufff...
grietje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 21:35   #26
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oei oei oei... de Nederlandse wegen...
De bus heeft anderhalf uur in de file gestaan, met als gevolg dat de hele afspraak mislopen is. Mijn schoonmama heeft zonet gebeld maar hier waren vijf kinderen in huis en mijn man heeft de telefoon opgenomen. Dus hoe en wat er juist mislopen is weet ik zelf ook niet, weet alleen dat mammy het heel jammer vond en ik en jullie ook natuurlijk
In januari komt ze terug naar Amsterdam. Maar wie niet kan wachten, ik zal graag de boeken opsturen als jullie me jullie juiste adres geven. Goed zo?
En nogmaals, sorry, maar niemand heeft hier fout aan.

Groetjes, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2004, 22:49   #27
grietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Locatie: holland
Berichten: 56
haha, eeuwig en altijd die file's
Nou ja, voor jou en voor je moeder ook erg vervelend.
Maar eeeh, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar je boek hoor, ik stuur je wel mijn adresgegevens.
__________________
xxx en knufff...
grietje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2004, 15:20   #28
karinnetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 56
Ik stond dus ook voor een dichte solo
Al was er geen file geweest ,
was de afspraak nog misgelopen omdat de solo op zaterdag dicht is overdag en doordeweeks,
alleen op zondag hebben ze een lunch om 12.00...................

had me zeer op het boek verheugd
__________________
freak on a leash

Laatst gewijzigd door karinnetje; 29 november 2004 om 11:52
karinnetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2004, 22:38   #29
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Boek in Nederland

Hoi Bolleke,

Alles verliep nogal hectisch gisteren in Amsterdam, maar uiteindelijk is alles nog op zijn pootjes terecht gekomen en heb ik het boek op het allerlaatste nippertje toch nog kunnen bemachtigen. Alleen jammer dat ik Grietje en Karinnetje niet heb kunnen zien.
Allereerst bleek dat Solo op zaterdag gesloten is . In eerste instantie was ik nogal pissig en vond ik het suf van een restaurants waar ze ook lunches serveren, dat ze uitgerekend op zaterdag gesloten zijn. In een café iets verderop (Concertje of Orkestje), dat alleen maar geopend was voor besloten gezelschappen, reageerden ze nogal denigrerend, zo van: tja, die zijn op zaterdag gesloten, dat staat op hun website! Weet ik veel welk café of restaurant er een website hebben. Bovendien, als iemand mij heeft geinformeerd over een ontmoeting op de betreffende plek zo en zo laat, dan ga ik er vanuit dat ze open zijn.
Enfin, vijf café's en restaurants later, zonder ook maar een groepje bejaarden gezien te hebben, en een hoop gegrom en gemor verder liep het tegen één uur en heb ik een half uurtje langs het Concertgebouw lopen ijsberen, af en toe aan wat bejaarde mensen vragend: bent u van de Melomanen? Nee dus. Inmiddels kon ik er ook de humor ook wel weer van inzien. Om half twee gaf ik de moed maar op en liep ik in de voor mij verkeerde richting om nog wat boodschappen te gaan doen, zodat ik weer terug moest lopen. Daarbij kwam ik weer langs het Concertje/Orkestje, zag daar een paar bejaarden, die ik Vlaams hoorde praten en stelde weer de vraag: bent u van de Melomanen? Jaaaa, dat waren zij. Ik legde mijn verhaal uit en een van die dames zei dat ze een uur in de file hadden gestaan, dat Aline al in het Concertgebouw was en dat ze daar op de hoek had staan wachten met de boeken. Ik ben haar dus gewoon misgelopen! Ik liep met ze mee en die ene vriendin van je schoonmoeder heeft haar na enige minuten, de deur ging al bijna dicht, nog uit de zaal weten te plukken, driewerf hoera voor haar! Overigens herkende ik je schoonmoeder niet van het half uur dat ik daar had gelopen.
De verkoop verliep lekker chaotisch, maar ik kon met een tevreden gevoel Amsterdam weer en (en later uit).
Doe ze allemaal de hartelijke groeten,

Miriam

p.s.: gaat het met jou overigens alweer een beetje beter?
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2004, 22:49   #30
miriam26@wanado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 68
Boek in Nederland

Hoi,

Voor ik mijn verhaal opschreef, had ik nog geen reactie van de anderen gezien Die zag ik pas staan toen ik hem gepost had (terwijl ze toch al van vanmiddag dateerden).

Jammer Grietje, dat ik je net misgelopen ben, ik was misschien een minuut later dan jij bij Solo, ik had precies dezelfde reactie als jij, hadden we samen kunnen mokken
We zien elkaar in ieder geval op 15 januari bij Lies.

Bolleke, het is inderdaad niemands fout, dus trek het je vooral niet aan . Een file kan niemand iets aan doen (wat zullen ze op hete kolen gezeten hebben) en jullie wisten waarschijnlijk ook niet dat Solo gesloten was (of was er misschien speciaal voor hen gereserveerd?).

Groetjes,

Miriam
miriam26@wanado is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestelinfo Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met TTM Webmaster Boeken en artikelen 1 2 augustus 2005 12:18
TV: 29-08-02 SBS6: Hart van Nederland over TTM. Webmaster TTM - Algemeen 6 28 november 2004 16:08
Boek: 'Met de handen in het haar', van Daniëla over haar leven met Trichotillomanie. Webmaster Boeken en artikelen 0 9 mei 2003 11:18
boek bolleke Boeken en artikelen 40 15 januari 2003 22:20
Hart van Nederland zendt uit........ Justine TTM - Algemeen 3 30 augustus 2002 08:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.