Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juli 2014, 20:56   #31
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EMD Bekijk bericht
Ik blijf bij hetzelfde standpunt: doe jezelf al die zorgen en kosten niet aan. Je gemillimeterde haar staat je heel goed en na een paar maanden weet je niet beter meer. Alle opties die je overweegt hebben ook negatieve bijwerkingen... en de meeste negatieve is dat je op die manier zoveel met de status van je haar bezig blijft. In de komende jaren zal dat honderden euro's en talloze uren van je tijd en aandacht opslokken.

Bespaar je alle kosten, zorgen en moeite met als maximaal haalbare dat je het proces iets kunt vertragen. Accepteren dat je kapsel veranderd en focussen op andere dingen zal je zoveel meer opleveren op termijn Vind je nieuwe kapsel oprecht goed staan!

Edit: Ik lees ook dat je zelfs opziet tegen zoiets leuks als een dagje Duinrel met je vriendin omdat je haar daar nat wordt e.d.? Dat is toch zwaar kl*te? Zodra je je haar millimetert is die hele last van je schouders en geniet je gewoon weer van zulke dingen... hoop echt dat je daar op korte termijn achter komt.
Een paar uur van te voren wakker worden en je kunt al dat ook doen. Plus door dit te doen heb ik ook echt een vaste ritme gekregen. Veel beter dan wakker worden wanneer je wilt.
__________________
Finasteride sinds Juni 2012
Minoxidil sinds November 2012
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2014, 10:09   #32
EMD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2014
Berichten: 21
Geslacht:
Ik weet niet zeker of ik je reactie goed begrijp... maar doel je er nu op dat het POSITIEF is dat je elke dag een paar uur (!) eerder moet wakker worden om je haar in model te kneden en je (beginnende) kaalheid te maskeren?! Om vervolgens elke druppel water of windvlaag angstvallig te moeten vermijden en trots als een pauw door de stad te lopen? Klinkt relaxed

Je had werkelijk geen beter voorbeeld kunnen geven van hoe diep velen onder ons in deze zorgen kunnen wegzakken en hoeveel invloed dat heeft op je dagelijks leven. Bizar.
EMD is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2015, 23:04   #33
BX-rijder
Citroën freak
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Locatie: Amerongen
Berichten: 16
Geslacht:
Ik slik nog steeds elke dag 2 tabletten SP (1 's ochtends en 1 's avonds). Wel was ik na ongeveer een half jaar gestopt met Revita. Ik had hele erge last van roos. Ik ga niet vaak naar de kapper. Ik laat het meestal heel kort knippen/scheren en ga dan een half jaar niet. Maar toen ik weer een keer bij de kapper was, was de roos zo erg geworden dat er hele witte plakken op mijn hoofdhuid zaten. Ik had van de kapster een andere anti-roos shampoo gekregen (X-Folate shampoo), na wat Googlen vond ik wel een hoop positieve verhalen daarvan. En inderdaad, na een paar weken was mijn roos zo goed als weg. Nu was die shampoo op en zag ik nog een bijna volle Revita fles staan. Ook zonde, dus die gebruikte ik weer een week of 3, en mijn hoofdhuid zit nu weer vol met roos. Voor mij geen Revita meer dus.
BX-rijder is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2015, 00:20   #34
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
@EMD....You're totally right..👍
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2015, 13:04   #35
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Revita is niet specifiek tegen roos..het is een ideale shampoo tegen haaruitval en heeft het gunstige effect dat je haar er ook nog wat dikker door lijkt. Het kan ook nog tegen roos werken, maar indien je hier een sterke vorm van hebt is het waarschijnlijk niet voldoende. Je zou ook eens kunnen kijken naar 'Dandrene' shampoo, het broertje van revita speciaal tegen roos. Maar als je iets hebt wat je goed bevalt is dat wellicht ook een goede keuze indien er geen slechte dingen in zitten.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kalend? Obscure AGA - Algemeen 13 25 maart 2011 03:52
Net 20 jaar en beginnend kalend BX-rijder AGA - Algemeen 1 13 maart 2010 23:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.