Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juni 2015, 22:15   #16
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
hahahah, thanx man ;-)

Weet je wat het met mhp en wat mij betreft ook met pruik is? Je flasht jezelf man, hahah, vindt ik niet kunnen. HT zie ik wel zitten, alleen prijzige grap man, ik zie wel joh. We zien wel waar het schip strand, so far so good. Ik heb al paar keer kaal geschoren, zag er zeker niet slecht uit, ziet er alleen bruut uit man. hahah, mensen schrikken er beetje van, ik heb een mannelijke kop en dan nog kaal scheren, tja, letterlijk boef uitstraling ;-)
Nee joh, een kennis van me heeft pas geleden een MHP gehad in BCN Noordwijk en het ziet er werkelijk verbluffend uit. Heel natuurlijk.
HT werkt lang niet optmaal. ik heb er 2 gehad maar een goede dichtheid? nada kerel.

Mooi man dat je er kaal bruut uitziet, daar houden de vrouwtjes ook van
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2015, 22:19   #17
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
hahahha, schoot me net binnen, anders laat ik de zijkanten groeien, mocht het boven helemaal kaal zijn en verbinden met andere kant, hahahha. Flink wat gel zo en plakken op het kale gebied Dat sommigen het doen, hahahah. (joke)
Nee man, gewoon alles op 1 mm zetten en flink bonken in de gym plus een tattoo.
Tattoo hoort bij een kale kop met een breed lichaam hahahaha

Btw: Wat zijn je stats?
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2015, 06:29   #18
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Haha waarom zou je een tattoo nemen? Dat moet je voor jezelf doen. Niet voor hoe andere mensen over je denken of omdat je kaal wordt. Een tattoo moet je met haar ook al willen, zo niet, dan verneuk je echt je geld en je lichaam.


Overigens; millimeteren = badass.

Ik heb al vanaf mijn zestiende flinke baardgroei en heb altijd daarbij gemillimeterd. Ga het deze zomer weer doen. Gemillimeterd en viking baard is echt awesome.

Ik moet persoonlijk wel altijd oppassen dat ik het niet te kort doe. Dan zie ik er een beetje té american history x uit. Mensen hebben me toen verteld dat ik er niet echt uit zag als een persoon om aan te spreken.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2015, 06:31   #19
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Millimeteren is trouwens ook echt kapot chill als je minoxidil gebruikt. Kost je echt veel minder tijd en vloeistof om het op je harses te smeren en het is ook makkelijker te verspreiden. Mis je in ieder geval geen plekjes.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2015, 15:05   #20
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Thumbs up

Lang leve de tondeuse..
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2015, 17:46   #21
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dudewhereismyha Bekijk bericht
Haha waarom zou je een tattoo nemen? Dat moet je voor jezelf doen. Niet voor hoe andere mensen over je denken of omdat je kaal wordt. Een tattoo moet je met haar ook al willen, zo niet, dan verneuk je echt je geld en je lichaam.


Overigens; millimeteren = badass.

Ik heb al vanaf mijn zestiende flinke baardgroei en heb altijd daarbij gemillimeterd. Ga het deze zomer weer doen. Gemillimeterd en viking baard is echt awesome.

Ik moet persoonlijk wel altijd oppassen dat ik het niet te kort doe. Dan zie ik er een beetje té american history x uit. Mensen hebben me toen verteld dat ik er niet echt uit zag als een persoon om aan te spreken.

Dat is toch mooi man, wees er trosts op dat je er dan zo badass uitziet.
Zouden velen wel willen hoor.

Tja een baard. ik vind een baard met een kale kop ook wel stoer uitzien alleen ik vind het persoonlijk mooier een stoppelbaard dan een een echt lange baard.
Zo;n Jason Stathem look vind ik zelf wel mooi
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.