Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 oktober 2010, 13:02   #16
BX-rijder
Citroën freak
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Locatie: Amerongen
Berichten: 16
Geslacht:
Even een update. Ik heb Rogaine Foam besteld via Ebay, even kijken of dat werkt.
Ik blijfalleen wel een beetje bang om Fina te gebruiken i.v.m. de bijwerkingen. Ik had ook een creditcard genomen zodat ik Fina eventueel zou kunnen bestellen. Alleen de website die ik had gevonden waar je het kon bestellen met je creditcard kan ik niet meer vinden. Weet iemand toevallig welke dat was?

Verder sinds mijn millimeter-actie niet meer m'n haar gemillimeterd maar laten groeien. Het is alweer behoorlijk gegroeid, en de krullen beginnen weer te komen. Je ziet de hoofdhuid vrijwel niet meer. Wel gebruik ik voor mijn zelfvertrouwen af en toe het camouflagemiddel Topik. Maar, dat werkt niet als je haar nat is. En juist als mijn haar nat is, zie je de hoofdhuid behoorlijk. Bestaan er ook camouflagemiddelen waarmee je kunt zwemmen, maar dat je hoofdhuid dan wat minder opvalt? Binnenkort een dagje Duinrell met mijn geliefde, maar om die reden zie ik er best tegenop..
BX-rijder is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2010, 14:02   #17
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sommigen zeggen dat Fullmore 't beste waterbestendig is, anderen zeggen dat Volluma beter is.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2010, 00:08   #18
mrsleeves
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2010
Berichten: 2
Ik ben 20 en mijn haar is al 2 jaar flink aan het uitvallen. Ben toen vrij snel begonnen met propecia, waar na 3-6 maanden het haaruitval zou moeten stoppen. Ik heb 't zo'n 9 maanden uitgehouden maar er veranderde niks dus heb de hoop maar opgegeven en ben gestopt. Ook had ik last van verminderde erectie en deed het pijn aan mijn portemonnee!

Volgens mij klopt er niks van dat het erfelijke van je vader van je moeder komt, want die had nog tot op late leeftijd een bos haar, mijn opa van mijn vaders kant daarentegen (én mijn vader én mijn oom én mijn broer én ik) waren allemaal extreem vroeg kaal. Ik zit nu in het acceptatie proces en dat gaat redelijk. Wat ik mijzelf nu voorgenomen heb, en ook doe, is heel veel te gaan sporten. Uit een soort van 'ik heb dan misschien weinig haar maar wel een mooi lichaam', wat voor mij eerlijk gezegd werkt ook al klinkt het nogal stom. Want misschien wordt het ene steeds minder (haar) tegelijkertijd wordt het andere steeds beter (je lichaam), dat vind ik dan toch nog wel een aanvaardbaar compromis . Succes!
mrsleeves is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2010, 18:28   #19
BX-rijder
Citroën freak
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Locatie: Amerongen
Berichten: 16
Geslacht:
Hmm, mijn familiesituatie is exact hetzelfde! De vader van mijn moeder werd pas laat kaal, maar van mijn vaders kant werd ook iedereen vroeg kaal (opa, ooms, neven).
Heb je verder nog andere dingen geprobeerd tegen je haaruitval, of alleen Propecia?

Ik ga beginnen met Minoxidil Rogaine, en later ook Fina slikken.
Nog tips trouwens hoe je Rogaine het best op je hoofdhuid kan aanbrengen? En hoeveel bijvoorbeeld?
BX-rijder is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2010, 19:24   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Of mrsleeves AGA heeft, betwijfel ik. Zie zijn andere post.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2010, 18:30   #21
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Kijkende naar de situatie moet ik toch echt norwood2 gelijk geven. Het is keihard, maar de ts is helaas al behoorlijk kalend voor zijn leeftijd. De geruststellende woorden van de andere posters zijn mijns inziens sympathiek, maar gezien de situatie niet helemaal op zn plaats.

Ik wens de ts veel succes in het bestrijden van aga.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2010, 02:22   #22
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik zou van de TS eerst eens foto's 'en profil' willen zien, waarbij het gezicht onherkenbaar kan worden gemaakt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2010, 15:24   #23
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Ik ben er nagenoeg zeker van dat het gebruik van 1 mg Finasteride + 5% minoxidil + 2% Nizoral Shampoo voor jou hele goede dingen kan doen. Ik denk dat je er op tijd bij bent.

Ik zou 5% minoxidil van Kirkland nemen, die is veel goedkoper dan de Rogaine en daarnaast krachtiger dan de 2% variant.
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2014, 13:49   #24
BX-rijder
Citroën freak
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Locatie: Amerongen
Berichten: 16
Geslacht:
Alweer een hele poos geleden.. Maar ik ben op 1 juli begonnen met het slikken van Saw Palmetto (1 pil 's ochtends en 1 pil 's avonds) en ik was om de dag mijn haar met Revita shampoo + conditioner. Mochten er ontwikkelingen zijn, laat ik het weten.
BX-rijder is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2014, 15:48   #25
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Prima kop met haar nog en helemaal niks om je zorgen om te maken.

Laat je vooral niet gek maken door bepaalde figuren hier, die duidelijk een ''dubbele agenda'' hebben.

Succes.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2014, 16:11   #26
haarlack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2012
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Prima kop met haar nog en helemaal niks om je zorgen om te maken.

Laat je vooral niet gek maken door bepaalde figuren hier, die duidelijk een ''dubbele agenda'' hebben.

Succes.
Dit is een post van 4 jaar geleden... Voor hetzelfde geld dus niet meer zo'n "prima kop met haar"
haarlack is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2014, 16:44   #27
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BX-rijder Bekijk bericht
Alweer een hele poos geleden.. Maar ik ben op 1 juli begonnen met het slikken van Saw Palmetto (1 pil 's ochtends en 1 pil 's avonds) en ik was om de dag mijn haar met Revita shampoo + conditioner. Mochten er ontwikkelingen zijn, laat ik het weten.
haha inderdaad een poos geleden

Welke saw palmetto neem je? (welke dosering?)

Hoop dat het goed aanslaat.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2014, 00:37   #28
BX-rijder
Citroën freak
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Locatie: Amerongen
Berichten: 16
Geslacht:
Foto's zijn oud inderdaad, was het nog maar zo, haha. Maar ja, achteraf..

Ik heb deze SP:

http://www.perfectbody.nl/perfectbod...w-palmetto-he/
BX-rijder is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2014, 14:12   #29
EMD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2014
Berichten: 21
Geslacht:
Ik blijf bij hetzelfde standpunt: doe jezelf al die zorgen en kosten niet aan. Je gemillimeterde haar staat je heel goed en na een paar maanden weet je niet beter meer. Alle opties die je overweegt hebben ook negatieve bijwerkingen... en de meeste negatieve is dat je op die manier zoveel met de status van je haar bezig blijft. In de komende jaren zal dat honderden euro's en talloze uren van je tijd en aandacht opslokken.

Bespaar je alle kosten, zorgen en moeite met als maximaal haalbare dat je het proces iets kunt vertragen. Accepteren dat je kapsel veranderd en focussen op andere dingen zal je zoveel meer opleveren op termijn Vind je nieuwe kapsel oprecht goed staan!

Edit: Ik lees ook dat je zelfs opziet tegen zoiets leuks als een dagje Duinrel met je vriendin omdat je haar daar nat wordt e.d.? Dat is toch zwaar kl*te? Zodra je je haar millimetert is die hele last van je schouders en geniet je gewoon weer van zulke dingen... hoop echt dat je daar op korte termijn achter komt.

Laatst gewijzigd door EMD; 15 juli 2014 om 14:18
EMD is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2014, 18:24   #30
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
@EMD...

Amen!

Had het niet mooier kunnen verwoorden dan u en een heel oprecht advies.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kalend? Obscure AGA - Algemeen 13 25 maart 2011 04:52
Net 20 jaar en beginnend kalend BX-rijder AGA - Algemeen 1 14 maart 2010 00:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.