Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2015, 18:05   #16
w12345r
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2009
Berichten: 146
Bedankt voor de reacties! Toch ben ik niet gelukkig met de inhammen die ik nu heb. Wat langer haar gaat niet omdat je duidelijk ziet dat er aan de ene kant een stuk meer haar zit dan aan de andere kant. Ik heb het dus vrij kort, maar ook dan ben ik 's-ochtends een hele tijd bezig om er iets van model in te krijgen..

Ik heb inmiddels wat online consulten gedaan en helaas wijzen de klinieken waar ik graag een HT zou willen laten uitvoeren (Esteworld / Prohair) mij af.

Vooral om het feit dat ik nog geen maand aan de finasteride zit, maar ook mede om mijn leeftijd...

Het valt mij wel op dat de wat duurdere klinieken mij wel zouden willen behandelen, maar 3500€ - 4000€ voor 1000 grafts vind ik toch echt te gek.

Helaas... Nog maar een jaartje fina slikken en hopen dat de boel stabiliseert (en stiekum hoop ik toch ook op wat betere kwaliteit haar op de inhammen) en dan maar weer eens aankloppen bij Esteworld.
Ik heb alleen nog maar contact gehad via de mail / telefoon, maar het voelt daar op dit moment echt het beste (niet opdringerig, duidelijke uitleg en uiteraard goed betaalbaar)..
w12345r is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.