Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 mei 2016, 23:05   #1
JAMI05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Post Mening over kappers (enquête)

Hallo allemaal!

Ik ben een studente aan de Radboud Universiteit voor de master opleiding Bedrijfskunde. Momenteel ben ik bezig met met mijn afstudeeronderzoek over kappers. Ik onderzoek wat mensen belangrijk vinden tijdens hun bezoek aan de kapper. Om hierachter te komen heb ik jullie mening nodig. De vragenlijst zal ongeveer 10 minuten kosten om in te vullen en hiermee helpen jullie me enorm! Je maakt ook kans om een kappers bon met een waarde van 20,- euro te winnen.

De link naar de vragenlijst:
http://fmru.az1.qualtrics.com/SE/?SI...ilGko7QVcrWCy1

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door JAMI05; 8 mei 2016 om 11:14
JAMI05 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 03:07   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Lijkt me erg leuk, maar helaas doet die link het niet.

Ik kan je wel wat hints geven over wat ik graag van een kapsalon verlang.

*Ik vind het erg fijn dat als mijn haren gewassen worden bij een salon, mijn hoofdhuid een goede massage krijgt. Hiermee scoor je heel goed, kan ik je vertellen! Naar de kapper gaan voor mij is graag een verwenbeurt!

*Bij een grote kapsalon dat bijna haast lopende bandwerk is, tref je sommigen aan die minder fijn masseren als de anderen in de salon. Klanten komen dan binnen met de hoop de goede harenwasser te treffen, is mijn ervaring. Verder zijn ze onpersoonlijker, wat ook een nadeel of misschien juist een voordeel voor de ander kan zijn.

*Persoonlijk contact vind ik erg belangrijk. Ik gebruik medicatie voor mijn haren en dit is ultra geheim voor familie en vrienden. Mijn harenmedicatie vind ik, om zo te zeggen, totaal niet cool om erover te praten. Zoiets weet alleen mijn dokter en mijn hartsvriendin, maar in een salon waar ik laatst kwam sprak ik er vrijuit over, al is deze wel ver genoeg van mijn woonplaats.

*Verder een goede eerlijke en oprechte haar-advies. Ik haat het wanneer mensen je een veer in de reet willen stoppen door zogenaamde complimenten die nep zijn om de klant tevreden te houden. Een eigen mening geven in wat je ziet, vind of denkt is een grote pluspunt!

Dus goede openheid, eerlijkheid en klantgericht moeten van goede kwaliteit zijn. De kapper/ kapster is de beste vriend en verwenning voor je haardos.

Ikzelf heb ook een persoonlijke kapster die bij mij in de buurt woont en langs komt om mij te knippen. Zij weet evenzo niets over mijn medicatie. Evenzo is zij voor mij wel erg gerespecteerd. Ik trof haar ooit in een salon in mijn stad, ze knipte erg gewenst. Eindelijk een goede kapster, dacht ik! Want als ik een nieuwe kapster moet zoeken is dat echt een ramp voor mij! Dus toen ik hoorde dat ze weg zou gaan heb ik gevraagd of ze mijn persoonlijke kapster zou willen worden. Want zij voldoet aan mijn eisen en voorwaarden, namelijk de klik tussen ons (ik, mijn haardos en de kapster) is als een heilige drie-eenheid.

Goed, een verhaaltje apart Misschien kan je hier wat punten uithalen.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2016, 11:13   #3
JAMI05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Hoi 123hallo,

Bedankt voor je reactie . De punten die je benoemd kan ik meenemen in mijn onderzoek, ze sluiten mooi aan op de data die ik tot zo ver heb gevonden.
Ik vind het persoonlijk ook altijd erg belangrijk dat de kapper eerlijk en klantgericht is.

Ik heb wss een foutje gemaakt met de link. De link zou het nu wel moeten doen. Bedankt voor het aangeven
http://fmru.az1.qualtrics.com/SE/?SI...ilGko7QVcrWCy1


Groetjes.

Laatst gewijzigd door JAMI05; 8 mei 2016 om 11:20
JAMI05 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2016, 04:15   #4
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
graag gedaan, nu is die wel ingevuld, groetjes!
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2016, 09:42   #5
JAMI05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
graag gedaan, nu is die wel ingevuld, groetjes!
Bedankt!
JAMI05 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2016, 15:59   #6
JAMI05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Hoi allemaal,

Ik heb voldoende respondenten voor de enquete. Bedankt dat jullie em hebben ingevuld . Jullie mening heeft mij enorm geholpen.

Groetjes.
JAMI05 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
enquête, kappers

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.