Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2014, 14:59   #16
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Volledig met je eens mark32.
Telkens de topic starter raad krijgt geeft hij er kritiek op terwijl we antwoord geven op zijn eigen gestelde vragen.
Als we maar gebrekkige info krijgen kunnen we ook maar navenant antwoorden.
Als zijn haar situatie zoveel beter is zoals hij aangeeft dan de andere forum leden gaat het hier waarschijnlijk over een tussen de oren haar probleem.
Juist daarom zijn pics beter dan woorden.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 16:09   #17
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Zonder foto is het natuurlijk zowiezo "koffie dik kijken", en kan niemand er hier over oordelen.

500 grafts dat zijn aantallen die ze je bij bijvoorbeeld groupon proberen aan te smeren..

Veel mensen hier op Haarweb die een HT hebben ondergaan, maar ik ken er geen 1 die maar 500 grafts heeft laten plaatsen, en als die er is dan ben ik benieuwd naar het resultaat!

Ga naar een kliniek die goede resultaten heeft behaald en laat je daar informeren!

Er zijn in mijn ogen weinig goede HT klinieken, dus lees je goed in!

Haardikte / structuur en haar kleur (donker haar dekt beter, naar wat ik gezien heb op Haarweb!) zijn ook heel belangrijk.

Succes!
Er is wel iemand die 200 test grafts liet plaatsen.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 18:25   #18
websenior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2012
Berichten: 78
Ik zou naar Prohairclinic gaan voor 500 grafts. Goeie prijs/kwaliteit verhouding en redelijk dichtbij.
websenior is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 19:24   #19
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Je kan het beste zelf eentje uitkiezen, lees een paar maanden lang ieder avond recensies en neem websites door. Win informatie en daarna moet je de knoop doorhakken. Ik twijfel zelf ook of ik het wel of niet moet doen.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 23:58   #20
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Heb je ook gelijk in kalekop28, dit is ook iets wat ik al aan t doen ben.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 00:04   #21
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Beste Hayden, ik vind niet dat ik kritiek geef op je raad. We hebben gewoon een duidelijk ander perspectief en dat is helemaal niet erg. In mijn geval is het ook meer een tussen de oor probleem want iedereen die ik erover spreek raad het me af omdat het in mijn geval niet nodig zou zijn. Maar ik ga het zeer waarschijnlijk toch doen en zal je zeggen waarom; ik ben nu 32 jaar en dus nog relatief jong. Nu is het nog de tijd dat je uiterlijk belangrijk voor je is. Wat heb je aan haar als je straks dik in de 40 bent en dan een HT gaat doen? Je lichaam en je gezicht zijn tegen die tijd redelijk aan t verschrompelen dus who cares about je haar dan? Sterker nog ik vind kaal zijn op die leeftijd juist normaal en natuurlijk staan. Vandaar dat ik nu sterk neig om een HT te doen, ook al is het een kleine in mijn geval, omdat ik nu nog in die fase van mijn leven zit dat ik mn uiterlijk nog belangrijk vindt. Is het mogelijk om iemand een privebericht te sturen met een foto erin? Want ik ga mijn gezicht niet bedekken dus dan plaats ik het liever niet openbaar.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 00:08   #22
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Dankje Mark32, ik ga zeker nog rondkijken. Zo kom je vaak achter dingen waardoor je ineens een heel ander beeld krijgt van een kliniek. Ik had bv bijna een afspraak gemaakt bij die kliniek in Barendrecht maar las later op allerlei fora hoe slecht ze wel niet waren. HSI begin ik helemaal niet aan, met dat bullshit verhaal van ze. Poseidon heeft absurde prijzen. Ik neig momenteel naar Prohair en transhair.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 00:11   #23
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Beste Hayden, ik vind niet dat ik kritiek geef op je raad. We hebben gewoon een duidelijk ander perspectief en dat is helemaal niet erg. In mijn geval is het ook meer een tussen de oor probleem want iedereen die ik erover spreek raad het me af omdat het in mijn geval niet nodig zou zijn. Maar ik ga het zeer waarschijnlijk toch doen en zal je zeggen waarom; ik ben nu 32 jaar en dus nog relatief jong. Nu is het nog de tijd dat je uiterlijk belangrijk voor je is. Wat heb je aan haar als je straks dik in de 40 bent en dan een HT gaat doen? Je lichaam en je gezicht zijn tegen die tijd redelijk aan t verschrompelen dus who cares about je haar dan? Sterker nog ik vind kaal zijn op die leeftijd juist normaal en natuurlijk staan. Vandaar dat ik nu sterk neig om een HT te doen, ook al is het een kleine in mijn geval, omdat ik nu nog in die fase van mijn leven zit dat ik mn uiterlijk nog belangrijk vindt. Is het mogelijk om iemand een privebericht te sturen met een foto erin? Want ik ga mijn gezicht niet bedekken dus dan plaats ik het liever niet openbaar.
Je mag gerust naar mij mailen hoor, ik zal je een zo objectief mogelijk antwoord geven. Zelf ben ik heel open over mijn ht naar de buitenwereld maar ik heb er begrip voor dat je dit liever privé houdt.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 03:55   #24
renszo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Berichten: 178
Ik zou u in Nederland aesthetics aanraden qua prijs kwaliteit verhouding en net over de grens pro hair. Dit zijn in mijn ogen de beste klinieken. Naar Turkije zou ik persoonlijk alleen geen bij meer dan 1500 grafts.
__________________
-Finasteride 1 mg dosering om de dag
-Minoxidil Foam kirkland 5%

Shampoo:
Revita en beaver Keratin thickening shampoo

HT Aesthetic Beauty Clinics 1530 grafts 09-12-2014.
HT Aesthetic Beauty Clinics 600 grafts 18-12-2015 verdichting haarlijn.
renszo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 14:54   #25
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Dank je Hayden, ik mail je vandaag nog een paar duidelijke fotos.
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 14:56   #26
ajn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 29
Geslacht:
Bedankt voor de tip renszo, ik zag je fotos en vroeg me twee dingen af:
1. doet het geen pijn? het ziet er namelijk wel erg bloedig en invasief uit allemaal
2. ik las ergens dat je maagbeschermers moet nemen omdat de medicatie die je erbij krijgt zo sterk en agressief zijn. Klopt dit?
ajn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 15:08   #27
renszo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Berichten: 178
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Bedankt voor de tip renszo, ik zag je fotos en vroeg me twee dingen af:
1. doet het geen pijn? het ziet er namelijk wel erg bloedig en invasief uit allemaal
2. ik las ergens dat je maagbeschermers moet nemen omdat de medicatie die je erbij krijgt zo sterk en agressief zijn. Klopt dit?

1. De behandeling zelf vond ik eerder misschien een ongemakkelijk gevoel geven dan echt pijn. En geloof me ik ben een bangeschijter.
De foto's zijn door de kliniek gemaakt net 5minuten na de behandeling en dan ziet het er zo uit. Echter nu 10 dagen later zie je er bijna niks meer van. Ik zal zo straks een foto uploaden in mijn verslag hoe het er nu uit ziet.

2.Ik heb geen maagbeschermers gehad hoor. Je ontbijt s'ochtends goed en dan krijg je een rustgevend tabletje en 2 paracetamol. Verder heb ik nog adrenaline ingespoten gekregen omdat ik door mijn sportieve leefstijl een erg goede doorbloeding heb en daardoor erg veel bloedde. Adrenaline helpt dat mede wat te stoppen. Dat is alles wat ik heb gekregen dus dat vind ik persoonlijk wel meevallen.
__________________
-Finasteride 1 mg dosering om de dag
-Minoxidil Foam kirkland 5%

Shampoo:
Revita en beaver Keratin thickening shampoo

HT Aesthetic Beauty Clinics 1530 grafts 09-12-2014.
HT Aesthetic Beauty Clinics 600 grafts 18-12-2015 verdichting haarlijn.
renszo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 19:52   #28
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Als je je haargrens laat doen, dan zou ik Feriduni (Hasselt) aanraden, ik denk dat hij de beste is op het gebied van een natuurlijk haarlijn.
Ik heb daar 3 jaar geleden 1500 grafts laten zetten, en heb al een paar verbaasde kapsters gehad die niet zagen dat het getransplanteerd was.
Dr. Feriduni maakt zelf de gaatjes, en dit is bepalend voor het eindresultaat met het oog op de groeirichting van het haar.

Hij is niet goedkoop, maar bij dit aantal grafts zal het prijsverschil niet zo groot zijn.


Prohair heeft ook mooie resultaten, alleen werd daar de behandeling gedaan door een ervaren team en niet door een arts.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2014, 20:02   #29
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renszo Bekijk bericht
1. De behandeling zelf vond ik eerder misschien een ongemakkelijk gevoel geven dan echt pijn. En geloof me ik ben een bangeschijter.
De foto's zijn door de kliniek gemaakt net 5minuten na de behandeling en dan ziet het er zo uit. Echter nu 10 dagen later zie je er bijna niks meer van. Ik zal zo straks een foto uploaden in mijn verslag hoe het er nu uit ziet.

2.Ik heb geen maagbeschermers gehad hoor. Je ontbijt s'ochtends goed en dan krijg je een rustgevend tabletje en 2 paracetamol. Verder heb ik nog adrenaline ingespoten gekregen omdat ik door mijn sportieve leefstijl een erg goede doorbloeding heb en daardoor erg veel bloedde. Adrenaline helpt dat mede wat te stoppen. Dat is alles wat ik heb gekregen dus dat vind ik persoonlijk wel meevallen.
Renszo,

Begrijp ik het goed? Hebben ze jou adrenaline gegeven? dat kan toch een averechtse effect hebben? De bloedsomloop gaat dan toch sneller en hierdoor bloed je juist toch meer? Of heb ik het mis?
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2014, 01:29   #30
renszo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Berichten: 178
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Renszo,

Begrijp ik het goed? Hebben ze jou adrenaline gegeven? dat kan toch een averechtse effect hebben? De bloedsomloop gaat dan toch sneller en hierdoor bloed je juist toch meer? Of heb ik het mis?
Adrenaline is het stofje wat bijvoorbeeld in noodsituaties vrijkomt wat ons in de overlevingsmodus zet. Het heeft inderdaad wel de eigenschap je hart sneller te laten kloppen waardoor je meer zuurstofrijk bloed kan rondpompen voor je overlevingsmodus. Echter zorgt het ook een stof die de vaten vernauwd waardoor je minder hevig bloed. (en dus in noodsituaties bij bloedingen dus erg handig).
__________________
-Finasteride 1 mg dosering om de dag
-Minoxidil Foam kirkland 5%

Shampoo:
Revita en beaver Keratin thickening shampoo

HT Aesthetic Beauty Clinics 1530 grafts 09-12-2014.
HT Aesthetic Beauty Clinics 600 grafts 18-12-2015 verdichting haarlijn.
renszo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.