Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2019, 12:52   #1
hilven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2019
Locatie: Antwerp, Belgium
Berichten: 4
Geslacht:
Lightbulb micro haar pigmentatie bij ProhairClinic sinds 2017: absolute aanrader!

Eind 2017 besliste ik dat het tijd was om iets te doen aan mijn dunnende haardos. Geen idee wat eigenlijk de beste opties voor mij waren, en via via terecht gekomen bij ProhairClinic in Heist Op Den Berg. Onwenning en zenuwachtig natuurlijk, maar het team (toen Bart en Sabine) hebben mij superprofessioneel en supervriendelijk ontvangen en vooral.. de tijd genomen om mij door alle opties heen te loodsen. Na veel wikken en wegen uiteindelijk gekozen voor de micro pigmentatie. Het moeilijkste deel was eigenlijk "wennen" aan de "shaven look"... En na een eerste test 'scheersessie' thuis , heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt. De eerste pigmentatie sessie verliep (zoals ze op voorhand ook uitgebreid hadden toegelicht) vlekkeloos en ondanks het feit dat ze me gewaarschuwd hadden dat het op bepaalde plekken gevoeliger zou kunnen zijn, viel de "pijn" super mee. Het was méér een prikkerig gevoel dan een pijnlijk gevoel. Gelukkig want de eerste sessie duurde dan ook écht een aantal uren. Vanaf de 1e sessie zag je al direct het resultaat! Wat een verschil! Na de 3e sessie was het helemaal compleet en mijn omgeving was LAAIEND enthusiast ! Micro pigmentatie doen is één van de beste beslissingen geweest in mijn leven, en ik ben blij dat ik al die 'camouflage' trucjes niet meer moet uithalen... Ik kan nu ongegeneerd zwemmen, met mijn moto rijden …
Ik ga nu elk jaar voor een snelle touchup, maar het resultaat / pigementatie blijft enorm lang goed en het blijft er super naturel uitzien...

*For our English friends … Sorry for the shorter version *
Last year I decided to visit the ProhairClinic as it was ‘time’ for action. I didn’t really knew which option I should take but the team really helped me in making the right choice, pigmentation it would be. The hardest part was getting used to the ‘shaven’ look ... It took me still a few months to get used to the idea, but then I finally decided to take the jump. As of the first session the team at ProhairClinic really put me at ease and they explained step by step the whole process while performing the pigmentation. They warned me it might hurt a little as some areas are more sensitive than others, but overall it is more of an ‘itching’ feeling. Even after the first session my family and friends were impressed with the results. And after all sessions, the coverage was even better. As I used all kinds of ‘cover-ups’ on my hair before, I can really say that pigmentation changed my life as I can now freely swim, wear a moto helmet without wondering how my hair looks like. Thank you Sabine, Bart & the rest of the team!
hilven is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 15:53   #2
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Klinkt goed! Foto's?
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 15:56   #3
hilven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2019
Locatie: Antwerp, Belgium
Berichten: 4
Geslacht:
Dag MikeyMike. Ik heb een paar foto's van mezelf opgeladen in een album. Kan je ze zien? Ik zal anders ook eens de voor-en nafoto's opvragen bij ProhairClinic. Ze maken bij elke sessie terug foto's...
hilven is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 16:27   #4
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Ik zie de foto's!

Ziet er erg natuurlijk uit. Echt een mooi alternatief voor mensen die geen haartransplantatie willen of kunnen laten doen.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2019, 20:03   #5
ellenb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Talking Meer info ?

Dag Wim,

Je verhaal klinkt heel motiverend. Ik probeer mijn vriend te overtuigen om ook de pigmentatie te laten doen. We hebben nog een aantal vragen, mogen we je daarover contacteren? Alvast bedankt!!!!

groetjes Ellen...
ellenb is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2019, 21:05   #6
hilven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2019
Locatie: Antwerp, Belgium
Berichten: 4
Geslacht:
Hoi Ellen,
Tuurlijk mag dat! Ik stuur je een privé bericht met mijn contact gegevens. Alvast een goed weekend en tot hoors/schrijfs…
hilven is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2019, 23:35   #7
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Ik ben nooit zo’n complot theorie denker maar allebei gister lid geworden zet mij toch aan het denken..
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2019, 00:01   #8
hilven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2019
Locatie: Antwerp, Belgium
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Ik ben nooit zo’n complot theorie denker maar allebei gister lid geworden zet mij toch aan het denken..
Hey Shazam… Ellen is niet MIJN lief als je dat insinueert :-D En het klopt dat ik pas gisteren ben geregistreerd, maar ik heb 2 jaar geleden mij blauw gezocht naar mogelijkheden voor mijn 'haar' en als ik toen had geweten (of sneller had geweten ) dat micro pigmentatie een optie was, dan was ik sneller overstag gegaan... Daarom mijn persoonlijke ervaring die ik hier deel. Meer moet je er niet achter zoeken... Gewoon helpen. Dezelfde reden waarom ik als vrijwilliger werk bij een vluchtelingencentrum...
Prettig weekend!

P.S love your app btw ;-)
hilven is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
micro haar pigmentatie, micro hair pigmentation, prohairclinic, tricopigmentatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.