Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 januari 2016, 15:35   #691
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Na een beetje googelen kwam ik op dit lab bedrijf uit Groningen, http://www.axonmedchem.com/product/1680
Biotech Center UMCG, Hanzeplein 1, 9713 GZ Groningen

Kijk even na deze Ru Analysis


Dit is pas een professionele certificaat !! beter dan de andere twee we al kennen.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf 1680-MSDS-B1.pdf‎ (54,1 KB, 41x gelezen)
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2016, 09:12   #692
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Exclamation prijs RU-58841

Goed een mail wat een kilo Ru kost uit china .
Here is a price for large quantity for your reference:

-RU-58841, Dollar 4300/kg
-RU-58841, in euro: 3.929,09 /kg
Dat is dan ongeveer 40,- voor 10 gram ..

Wij betalen bij Anagen of kane voor 10 gram $165.00 !!!
dat is in euro 150,74 voor 10 gram.
Je ziet wordt dus flink aan verdient.



Wat vind je ervan ..

Laatst gewijzigd door lounge; 20 januari 2016 om 14:43 Reden: spatiegebruik
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2016, 11:00   #693
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Goed een mail wat een kilo Ru kost uit china .
Here is a price for large quantity for your reference:
-RU-58841, Dollar 4300/kg
-RU-58841, in euro: 3.929,09 /kg
Dat is dan ongeveer 40,- voor 10 gram ..
Wij betalen bij Anagen of kane voor 10 gram $165.00
Is in euro 150,74 voor 10 gram


Wat vind je ervan ..
Klinkt wat mij betreft wel interessant
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2016, 19:53   #694
RWB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Na een beetje googelen kwam ik op dit lab bedrijf uit Groningen, http://www.axonmedchem.com/product/1680
Biotech Center UMCG, Hanzeplein 1, 9713 GZ Groningen

Kijk even na deze Ru Analysis


Dit is pas een professionele certificaat !! beter dan de andere twee we al kennen.

Dit lijkt mij beter dan importeren uit China. Als je die van 2 x 25 neemt kom je op 68 per 10 gram.
RWB is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2016, 10:56   #695
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Na een beetje googelen kwam ik op dit lab bedrijf uit Groningen, http://www.axonmedchem.com/product/1680
Biotech Center UMCG, Hanzeplein 1, 9713 GZ Groningen

Kijk even na deze Ru Analysis


Dit is pas een professionele certificaat !! beter dan de andere twee we al kennen.
Wacht, ik ben niet helemaal mee. Ik ken hier niet veel van maar ik ga ervan uit dat "Concentration >99.5%" over de purity gaat? Maar dit is een certificaat over hun eigen RU? Waarom zouden ze ooit beweren dat die niet perfect is?
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2016, 18:13   #696
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Thumbs down

Ik stop ermee met de Ru, ben bij de kapper geweest en schok ervan wat een achteruitgang.
Niet meer normaal wat een haaruitval heel gek ..
De laatste bestelling is gewoon waardeloos, weet je elke keer maar hopen na te veel betalen van Ru dat het de goede versie batch Ru is nee dus very bad batches !!
ik heb er geen vertrouwen meer in Anagen of kane …
Zonde maar heb het laatste 2,5 gram weggegooid..
Eigenlijk had ik het moeten opsturen naar een betrouwbare lab hoe zuiver het echt is.
ik begin maar weer aan lipogaine, en wie weet met dutasteride .
jammer van alles ..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2016, 13:40   #697
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Even en update:
Heb ongeveer 3 jaar Ru gebruikt, en heb een verdikking zien en verbetering maar toch langzaam heel langzaam ging het toch achteruit, nu de laatste 3 maanden helemaal hard achteruit op mijn kruin, de laatste 10 gram die ik had besteld deed helemaal niets voor mijn haar.



Ik zat op 2.5 gram op 60 ml was dus ook niet te weinig, maar ik geloof dat RU best wel iets voor je kan doen, als je de goede versie heb. Bij aankoop moeten wij blindelings maar vertrouwen dat we niet worden belazerd. de simpele Ru Analysis kun je zelf ook maken Anagen of kane.


Staat ook nog op de site dat ze zelf de ru hebben getest? Ik begrijp het niet als je bij een goede leverancier Ru besteld is daar een betrouwbare Analysis ervan, en waarom moeten ze het zelf ook nog testen.
Je heb het gezien er zijn genoeg leverancier die Ru leveren en nog veel goedkoper ook.


Ik ben er mee gestopt helaas en begin er ook niet meer aan, was wel een ervaring maar zonde van de investering en mijn haren weg !!


Heb nog ergens gelezen het bedrijf wat Ru ontwikkelde is met een ander project bezig en laat Ru achter zich..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2016, 16:22   #698
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Even en update:
Heb ongeveer 3 jaar Ru gebruikt, en heb een verdikking zien en verbetering maar toch langzaam heel langzaam ging het toch achteruit, nu de laatste 3 maanden helemaal hard achteruit op mijn kruin, de laatste 10 gram die ik had besteld deed helemaal niets voor mijn haar.



Ik zat op 2.5 gram op 60 ml was dus ook niet te weinig, maar ik geloof dat RU best wel iets voor je kan doen, als je de goede versie heb. Bij aankoop moeten wij blindelings maar vertrouwen dat we niet worden belazerd. de simpele Ru Analysis kun je zelf ook maken Anagen of kane.


Staat ook nog op de site dat ze zelf de ru hebben getest? Ik begrijp het niet als je bij een goede leverancier Ru besteld is daar een betrouwbare Analysis ervan, en waarom moeten ze het zelf ook nog testen.
Je heb het gezien er zijn genoeg leverancier die Ru leveren en nog veel goedkoper ook.


Ik ben er mee gestopt helaas en begin er ook niet meer aan, was wel een ervaring maar zonde van de investering en mijn haren weg !!


Heb nog ergens gelezen het bedrijf wat Ru ontwikkelde is met een ander project bezig en laat Ru achter zich..
Jammer, ik ervaar helaas hetzelfde..
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2016, 16:47   #699
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Het laatste, is maar goed dat ik ermee stop want mijn waardes van mijn bloed kloppen ook niet.
Kan zijn door hormonale disbalans / Hormoon verstorende stoffen.
Lever waarde
Schildklier
Bijnier
Denk te hoge oestrogeen.
Hoge cortisol
Laag libido
vermoeid
Het exacte in getallen weet ik niet omdat de dokter zegt kun je wel mee leven.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2016, 10:01   #700
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
dat zijn inderdaad heel hoge prijsverschillen
waar heb je zulke leveranciers gevonden ?

het probleem met zulke grote zendingen is : douane , met zoiets gaat er zeker ergens wel een belletje gaan rinkelen , en dan wil je niet dat ze jouw effe oproepen om het te gaan uitleggen
normaal bij kleine zaken is het gewoon inbeslagname en vernietiging , maar bij een groot pakket gaan ze mischien dit wel verder uitpluizen

normaal bij gebruik van een stof dat een reactie brengt op je haren heb je een shedding, daarna moet het wel beteren...

ik heb er ook van kane , eigentlijk heb ik zelden van andere bron gekocht , tenzij soms eens een groepbuy maar dat was meestal als er ergens net een nieuwe stof beschikbaar kwam , ik vond kane wel handig , bestellen en weekje nadien had je alles

ik heb wel er ook al aan zitten denken om mischien ook eens een labo test te doen , ik wil gerust 1g afstaan van mijn batch , enkel de labokosten houden mij wat tegen , voor de fun effe 2 a 300€ betalen is toch wat teveel van het goede , mischien moeten we eens een inzameling doen , en een europees labo een sample doorsturen , kwestie van de gemoedsrust van iedereen ?

voor de rest mag ik niet klagen, ik heb echt droog voorhoofd , haar word niet meer vet , ik heb hergroei met bewijs voor de haarlijn , maar gezien ik een combo gebruik met ook een laserhelm erbij , denk ik dat het vooral kan komen door meerdere aspecten en factoren aan te spreken...

ik gebruik nu toch al paar jaar terug kane zijn ru , en volgens wat ik zie , geeft het zeker geen achteruitgang, maar zoals ik al zei , ik ben mischien niet de beste voorbeeldperoon , gezien ik veel zaken tegelijk gebruik..

bloedtesten doe ik elke 6 maand, inclusief enzymen test dat signaal kunnen geven van kanker , hormoonwaarden , enz .. alles word tot in de puntjes getest , alles was in orde , ik rook en drink wel niet en sport regelmatig
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2016, 15:11   #701
fina4now
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2008
Berichten: 88
Als ik mij niet vergis is de RU van Kane al eerder getest en had een positieve uitkomst. Als dit het geval is begrijp ik niet waarom men vervolgens niet vertrouwt dat vervolg de batches ook goed zijn.

Het lijkt me erg ongeloofwaardig dat een lab alleen af en toe een goede batch levert. Wat kan hierbij hun motief zijn?
Kane doet ongetwijfeld goede zaken en gaat dit succes zeker niet op het spel brengen door af en toe "suiker" te leveren.

Wellicht hebben sommige lui hier te veel Breaking Bad gekeken. :-)

Als het bewijs nog niet op tafel ligt, betaal ik graag mee aan een objectieve tester.
__________________
man, geboren 1976

Maatregelen


1 ht (1800 grafts)

Gestopt met roken
Finasteride 0.8mg per dag
Lipogaine shampoo (2 x per week)
Minoxidil met 5% RU (1x per dag)
Biotine

Situatie stabiel.
fina4now is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2016, 18:22   #702
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
wesley,
Ik zoek op met google op CAS 154992-24-2 en niet op RU58841 , dan kom je ineens veel meer adressen van bedrijven tegen.

Ik heb gekeken naar referenties van het bedrijf en hoe lang het bestaat ( trek het wel even na )

Van de 30 mailtjes krijg ik er 15 terug, dat is ook apart.
Ook mailtjes via de Alibaba.com.

Voor het verzenden van een grote partij RU moet geen probleem zijn is mijn ervaring met andere producten, wel moet over het bedrag btw worden betaald, beste verzenden met Dhl ongeveer met 3 dagen in huis van uit China.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2016, 10:03   #703
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dat zijn inderdaad heel hoge prijsverschillen
waar heb je zulke leveranciers gevonden ?

het probleem met zulke grote zendingen is : douane , met zoiets gaat er zeker ergens wel een belletje gaan rinkelen , en dan wil je niet dat ze jouw effe oproepen om het te gaan uitleggen
normaal bij kleine zaken is het gewoon inbeslagname en vernietiging , maar bij een groot pakket gaan ze mischien dit wel verder uitpluizen

normaal bij gebruik van een stof dat een reactie brengt op je haren heb je een shedding, daarna moet het wel beteren...

ik heb er ook van kane , eigentlijk heb ik zelden van andere bron gekocht , tenzij soms eens een groepbuy maar dat was meestal als er ergens net een nieuwe stof beschikbaar kwam , ik vond kane wel handig , bestellen en weekje nadien had je alles

ik heb wel er ook al aan zitten denken om mischien ook eens een labo test te doen , ik wil gerust 1g afstaan van mijn batch , enkel de labokosten houden mij wat tegen , voor de fun effe 2 a 300€ betalen is toch wat teveel van het goede , mischien moeten we eens een inzameling doen , en een europees labo een sample doorsturen , kwestie van de gemoedsrust van iedereen ?

voor de rest mag ik niet klagen, ik heb echt droog voorhoofd , haar word niet meer vet , ik heb hergroei met bewijs voor de haarlijn , maar gezien ik een combo gebruik met ook een laserhelm erbij , denk ik dat het vooral kan komen door meerdere aspecten en factoren aan te spreken...

ik gebruik nu toch al paar jaar terug kane zijn ru , en volgens wat ik zie , geeft het zeker geen achteruitgang, maar zoals ik al zei , ik ben mischien niet de beste voorbeeldperoon , gezien ik veel zaken tegelijk gebruik..

bloedtesten doe ik elke 6 maand, inclusief enzymen test dat signaal kunnen geven van kanker , hormoonwaarden , enz .. alles word tot in de puntjes getest , alles was in orde , ik rook en drink wel niet en sport regelmatig
Ik wil meedoen om RU te testen. Ik heb 1 jaar geleden een batch van Kane ontvangen (RU 5 Gram) en naar mijn gevoel deed het niks. Libido erg hoog, geen droge huid, geen verbetering haar.
Nu ik een nieuwe bestelling heb gedaan voel ik weer wat bijwerkingen.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2016, 12:43   #704
dus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2010
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Na een beetje googelen kwam ik op dit lab bedrijf uit Groningen, http://www.axonmedchem.com/product/1680
Biotech Center UMCG, Hanzeplein 1, 9713 GZ Groningen

Kijk even na deze Ru Analysis


Dit is pas een professionele certificaat !! beter dan de andere twee we al kennen.
Iemand ervaring met deze partij?
dus is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2016, 19:18   #705
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Mocht iemand interesse hebben,
dit is het email : Sanny Zhang hhdpharm05@gmail.com

Verzonden: zaterdag 20 februari 2016
Dear Rob,

Good news for you, we have adjusted the price for Setipiprant and RU58841, we can offer you $270 for 10grams Setipiprant and 10grams RU58841 including shipping now.
Any interests please let me know.


Wish you a nice weekend !


Best regards,
Sanny
lounge is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.