Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 februari 2019, 14:04   #1
Danny_Melis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Ac?badem Emphair Haarkliniek

Hallo Allemaal,

Heb een dikke maand geleden mijn haartransplantatie gedaan bij Ac?badem Emphair Haarkliniek in Istanbul.

Allereerst zag ik er erg tegenop om deze behandeling aan te gaan. Heel veel informatie opgezocht op internet. Helaas zijn er heel veel aanbieders te vinden met veel verschillende methoden, prijzen en aanpak. Toch na tijd de keuze gemaakt voor Ac?badem Emphair in Istanbul. Mijn contactpersoon sprak vloeiend Nederlands wat het voor mij al een stuk makkelijker maakte. Het meest overtuigende was het objectieve advies en de technologie die wordt gebruikt bij Ac?badem Emphair. Hij heeft mij door het gehele proces perfect begeleidt. Ik heb in totaal 3.110 grafts gehad. Voornamelijk is bij mij mijn frontlijn en inhammen behandeld. Ik kan Ac?badem Emphair zeker aanraden omdat er een persoonlijke Nederlands begeleider aanwezig is om te assisteren in het ziekenhuis. Je wordt netjes opgehaald op de luchthaven en naar je hotel gebracht. De volgende dag pikte mijn contactpersoon mij op in het hotel om samen naar het ziekenhuis te lopen. Alles was beter dan ik had verwacht. Het ziekenhuis, het personeel, het hotel alles was top. Zeker een aanrader.

Ook besteden zij veel energie in de nazorg en de progessie van een patient.
Danny_Melis is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2019, 14:11   #2
solmuktar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo Danny,

Welke methode hebben zij toegepast? Gebeurt de HTP in een kliniek of ziekenhuis?
solmuktar is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2019, 14:17   #3
Danny_Melis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Zij hebben de FUE methode toegepast. De behandeling wordt uitgevoerd in een ziekenhuis. Wellicht dat je op internet kunt vinden www.acibadem.com.tr. Moet echt eerlijk zeggen dat alles tip top geregeld is in dit ziekenhuis.
Danny_Melis is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2019, 03:55   #4
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Emphair huurt kamers in Acibadem. Het is niet hun ziekenhuis. Acibadem is een heel bekende ziekenhuis en word zelf gezegd de beste ziekenhuis in Istanbul.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Emphair niet goed is. Toen ik contact met hun had opgenomen hadden ze geen Nederlandstalige tolk maar wel een Franse. Vandaar dat ik niet voor hun wou kiezen.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2019, 10:48   #5
Danny_Melis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Dag Niko. Voor zover ik weet is dit een algemeen iets. Ik ben perfect behandeld bij Ac?badem Emphair. Ik heb veel onderzoek gedaan naar Ac?badem. Klopt inderdaad dat zij het grootste prive ziekenhuis zijn in Turkije. Het personeel werkt voor zover ik weet voor Ac?badem. Weet niet wanneer jij contact hebt gehad met Emphair. Mijn contactpersoon sprak vloeiend Nederlands.
Danny_Melis is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2019, 22:58   #6
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny_Melis Bekijk bericht
Dag Niko. Voor zover ik weet is dit een algemeen iets. Ik ben perfect behandeld bij Ac?badem Emphair. Ik heb veel onderzoek gedaan naar Ac?badem. Klopt inderdaad dat zij het grootste prive ziekenhuis zijn in Turkije. Het personeel werkt voor zover ik weet voor Ac?badem. Weet niet wanneer jij contact hebt gehad met Emphair. Mijn contactpersoon sprak vloeiend Nederlands.
De eigenaar van Emphair is zelf ook eigenaar van Centrium Premium.
Dit gebeurt wel vaker in Turkije.
Het personeel werkt niet voor Acibadem. Kijk maar naar de website van Acibadem zelf. Daar zie je niets over Emphair.
Ik begrijp wel dat Emphair graag de naam van Acibadem gebruikt. Aangezien het een bekende en 1 van de beste ziekenhuis is van Turkije.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2019, 17:13   #7
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Heb je geen foto’s van voor en na de HT?
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2020, 13:33   #8
Mantronix
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Ik ga deze week samen met een maat richting Istanbul voor een HT bij EMPhair en zal verslag hiervan uitbrengen bij terug komst.
Mantronix is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.