Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 mei 2008, 10:00   #1
fiesta
HaarWeb lid
 
fiesta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 7
Haar voedingssupplementen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en wil graag jullie reacties horen.
Sinds vorig jaar heb ik wat meer haaruitval, dan normaal. Het is niet zo dat het overmatige haaruitval is, maar mijn haar is wel een stuk dunner geworden. Ik heb het nu ook korter moeten knippen, omdat het anders heel dun en sluik erbij hangt. Graag wil dat mijn haar weer voller wordt, en daarvoor slik ik Vitamine B. Maar echt voller haar krijg ik daar niet van. Ik heb ook over een aantal haargroeimiddelen gelezen op het internet, maar aangezien ze niet goedkoop zijn, wil ik graag jullie ervaringen daarover lezen. Heb geen zin om het te kopen terwijl het niet werkt. Heb je dus ervaring met haargroeimiddellen, wil ik dat graag weten.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Kim
fiesta is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2008, 22:59   #2
nil77
HaarWeb lid
 
nil77's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Berichten: 9
voedingssupplement

Hoi fiesta..
Ik ben hier ook nog nieuw, en ben ook heel blij dat ik deze site heb gevonden..
z'n 10 jaar geleden heb ik t'helf van mijn haren verloren vanwege zwaar depressie.
Ik heb ook van alles geprobeerd, bleef toch t'zelfde..
Een paar dagen geleden ben ik naar het winkel "de Tuinen" geweest en heb daar Voedingssupplement SUPER HAAR FORMULE gekocht.
Ik weet echter niet of het helpt maar proberen is het waard..
180 tabletten voor 16 euro ook niet duur
nil77 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2008, 00:31   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Het beste is om je bloed eerst even te laten onderzoeken via de huisarts. Misschien zijn er mineralen- of vitaminentekorten. Pas als uit dat onderzoek blijkt dat er tekorten zijn, heeft het zin om extra te gaan slikken (en natuurlijk gezonder te gaan leven), maar anders heeft het geen zin en kan het zelfs gevaarlijk worden om klakkeloos te gaan slikken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 13:33   #4
fiesta
HaarWeb lid
 
fiesta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Het beste is om je bloed eerst even te laten onderzoeken via de huisarts. Misschien zijn er mineralen- of vitaminentekorten. Pas als uit dat onderzoek blijkt dat er tekorten zijn, heeft het zin om extra te gaan slikken (en natuurlijk gezonder te gaan leven), maar anders heeft het geen zin en kan het zelfs gevaarlijk worden om klakkeloos te gaan slikken.

Hey Hanna, ik heb al een aantal maanden terug een onderzoek gehad, maar daar kwam niets uit. Maar volgens mij kunnen de natuurlijke voedingssupplementen geen kwaad en hebben geen bijwerkingen, omdat ze als een aanvulling werken. De enige nadeel is dat het vaak te duur is om ze even uit te proberen.
fiesta is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 13:37   #5
fiesta
HaarWeb lid
 
fiesta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nil77 Bekijk bericht
Hoi fiesta..
Ik ben hier ook nog nieuw, en ben ook heel blij dat ik deze site heb gevonden..
z'n 10 jaar geleden heb ik t'helf van mijn haren verloren vanwege zwaar depressie.
Ik heb ook van alles geprobeerd, bleef toch t'zelfde..
Een paar dagen geleden ben ik naar het winkel "de Tuinen" geweest en heb daar Voedingssupplement SUPER HAAR FORMULE gekocht.
Ik weet echter niet of het helpt maar proberen is het waard..
180 tabletten voor 16 euro ook niet duur
Hey Nil77,

Bedankt voor je reactie. Erg vervelend he dat er niets is dat helpt. Maar ben benieuwd of die Formule werkt die bij de Tuinen vandaan komt. Laat je het even weten als het werkt bij jou. Voor de rest is het natuurlijk inderdaad niet al te duur om het te proberen. Veel succes ermee.
fiesta is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 14:06   #6
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Die zijn de nodige voedingstoffen voor gezonde opbouw van je haren. Aan alleen vitamine B heb je niks ...

http://www.keraplus.com/keraplus-samenstelling.htm


Of je het wil gebruiken moet je zelf uitmaken natuurlijk ......ik ben er wel tevreden van ....vooral omdat ik redelijk dun haar van structuur heb
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 15:02   #7
fiesta
HaarWeb lid
 
fiesta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 7
Ik heb ook inderdaad andere voedingssupplementen gezien die bijna dezelfde samenstelling hebben, maar waar kan je deze kopen dan? En wat kosten ze?
fiesta is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 17:40   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiesta Bekijk bericht
Hey Hanna, ik heb al een aantal maanden terug een onderzoek gehad, maar daar kwam niets uit. Maar volgens mij kunnen de natuurlijke voedingssupplementen geen kwaad en hebben geen bijwerkingen, omdat ze als een aanvulling werken. De enige nadeel is dat het vaak te duur is om ze even uit te proberen.
Je mag blij zijn als 't alleen maar een aanslag op je portemonnee is. Er wordt volop gewaarschuwd door voedingscentra, doktoren e.d, maar helaas gelooft het publiek de commercie liever.
Zie o.a. deze site: http://www.voedingscentrum.nl/EtenEn...ke+risicos.htm
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2008, 20:00   #9
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiesta Bekijk bericht
Ik heb ook inderdaad andere voedingssupplementen gezien die bijna dezelfde samenstelling hebben, maar waar kan je deze kopen dan? En wat kosten ze?
Gewoon bij apotheek ...kost 17 euro ong, per maand ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 09:19   #10
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Hanna, jij bent wel redelijk sceptisch.
Op Amerikaanse fora's wordt toch regelmatig geclaimd succes te hebben met voedingsmiddellen. Vooral de midellen met biotine zijn daar flink populair. Ze zullen niet voor de volle 100% je haaruitval stoppen maar zullen zeker bijdragen (mits je de goeie gebruikt )! Aangezien voeding de bron van je haarkwaliteit is, moeten voedingmidellen en vitaminen wel bijstaan.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 09:39   #11
fiesta
HaarWeb lid
 
fiesta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 7
Van het weekend kwam er een vriendin bij me op bezoek en zij wist van mijn probleem. Ze heeft een haarvoedingssupplement voor me meegenomen die de haargroei stimuleet. Better Hair heet ie. Heeft iemand hier ervaring mee misschien?
Ik ga het in ieder geval uitproberen. Ben heel benieuwd..
fiesta is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 09:55   #12
Angel..
Banned user
 
Geregistreerd: 21 oktober 2007
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Die zijn de nodige voedingstoffen voor gezonde opbouw van je haren. Aan alleen vitamine B heb je niks ...

http://www.keraplus.com/keraplus-samenstelling.htm


Of je het wil gebruiken moet je zelf uitmaken natuurlijk ......ik ben er wel tevreden van ....vooral omdat ik redelijk dun haar van structuur heb
ook al gehacked
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg keraplus_hacked.jpg‎ (111,3 KB, 47x gelezen)
Angel.. is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 11:22   #13
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel.. Bekijk bericht
ook al gehacked
Gadver... is enkel hun homepag zie ik ..derest werkt nog ...kleine hackertjes blijkbaar

http://www.keraplus.com/keraplus-samenstelling.htm
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 13:48   #14
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Hanna, jij bent wel redelijk sceptisch.
Op Amerikaanse fora's wordt toch regelmatig geclaimd succes te hebben met voedingsmiddellen. Vooral de midellen met biotine zijn daar flink populair.
Voor biotine geldt een uitzondering; daarover heb ik een tijd geleden al elders op het forum de mening geschreven van dermatoloog Dr. Venneman, die zelf AGA-patiënt is en in zijn praktijk heel veel AGA-patiënten geholpen heeft.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2008, 13:59   #15
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Voor biotine geldt een uitzondering; daarover heb ik een tijd geleden al elders op het forum de mening geschreven van dermatoloog Dr. Venneman, die zelf AGA-patiënt is en in zijn praktijk heel veel AGA-patiënten geholpen heeft.
Die samenstelling van Keraplus ..lijkt me ook ideaal ... neem daar een pil multivitaminen bij ,met vooral de B vitamines ..en meer kan je niet doen..

Is bovendien ook nog eens goedkoper dan die Pilfood en Omnivit Haar.. 25 en 30 € (Keraplus > 17€)

Cystine en Methionine
Deze stoffen bevorderen de haar- en nagelgroei daar zij doordringen tot in de keratogene zone van de haarfollikels en de nagelmatrix. Cystine en Methionine voeden en versnellen de vermenigvuldiging van de cellen van deze zones. Zo vormen zij de ideale bouwstenen voor de aanmaak van keratine.

Selenium
Is een anti-oxidant en werkt preventief bij roos.

Foliumzuur
Speelt een belangrijke rol bij de celgroei en de productie van genetisch materiaal.

Zink
Is noodzakelijk in combinatie met Cystine en Methionine voor de vorming van keratine.

Biotine
Verbetert de conditie en de structuur van haren en nagels.

Geconcentreerde paardenmelk
Deze stof heeft al meermaals zijn werking bewezen op de conditie van de huid. Paardenmelk zorgt ervoor dat de huid niet gaat schilferen, waardoor men roos kan vermijden.

MSM
Is een unieke bouwstof voor de haren, huid en nagels. MSM ondersteunt het herstellend vermogen van de haren, versterkt de nagels en voedt en beschermt de huid.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan Do: wat is het verschil tussen geschubt en ontschubt haar? Chris Haarwerken 3 16 februari 2017 12:07
Hoe krijg ik mijn haar weer schoon? Golioth Overige (haar)discussies - Algemeen 10 9 mei 2012 17:25
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Je haar is ook niet alles! swickie TTM - Algemeen 2 14 mei 2005 14:00
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.