Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2018, 15:16   #46
Larsbu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Foto update?
Larsbu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2018, 22:02   #47
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Update maand 5

5 maanden na de haartransplantatie + Acell Prp en gebruik van Curegen Procapil shampoo en spray, Minoxidil, Biotine en ik gebruik ook Revita zijn mijn haren wel meer en dikker geworden. Het ziet er als geheel nog steeds dun en kalend uit. Verder moet ik de verloop van aangegeven maanden afwachten en het gebruik van bovengenoemde middelen verder voortzetten zodat alle mogelijke haren goed eruit zijn gegroeid

Donor hersteld gelukkig goed toch zijn er tot nu toe nog kalen plekken die eruit zien als lidtekens en ik hiervan het herstel aan het afwachten ben.

Laatst gewijzigd door Alkh; 31 augustus 2018 om 22:04
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2018, 23:13   #48
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Donor na 5 maanden

Hierbij een foto van mijn donor na de haartransplantatie. donor is gedeeltelijk hersteld ter vergelijking van paar maanden terug maar zeker niet zoals ik het wil of moet zijn. Ik vindt dit tot nu toe zeker niet acceptabel en ben er zeker niet blij mee. Ik hoop dat mijn donor de komende maanden/jaar beter wordt zodat het niet zichtbaar is. donor zo valt heel goed op tussen het geheel en is zo een probleem.


Ik hoor graag jullie meningen/adviezen/tips of ervaringen ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1187.jpg‎ (150,3 KB, 660x gelezen)
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2018, 23:32   #49
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alkh Bekijk bericht
Hierbij een foto van mijn donor na de haartransplantatie. donor is gedeeltelijk hersteld ter vergelijking van paar maanden terug maar zeker niet zoals ik het wil of moet zijn. Ik vindt dit tot nu toe zeker niet acceptabel en ben er zeker niet blij mee. Ik hoop dat mijn donor de komende maanden/jaar beter wordt zodat het niet zichtbaar is. donor zo valt heel goed op tussen het geheel en is zo een probleem.


Ik hoor graag jullie meningen/adviezen/tips of ervaringen ?
Is idd niet best dit. Langer laten groeien is denk ik de beste oplossong voor nu.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2018, 18:28   #50
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Is idd niet best dit. Langer laten groeien is denk ik de beste oplossong voor nu.
Voor mij word het steeds duidelijker dat de ACELL behandeling gewoon weggegooid geld is.

Acell zou dit soort zaken juist moeten voorkomen
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 09:24   #51
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Ik blijf me verbazen over het gebruik, of liever misbruik, van het donorgebied door sommige (veelal Turkse) klinieken. het donorgebied wordt te klein bepaald, waardoor een aftekening onvermijdelijk is. waarom maakt men geen gebruik van de gehele haarkrans, dus ook de zijkanten ? op die manier krijg je een evenredige uitdunning die niet of nauwelijks zichtbaar is.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 10:29   #52
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kowala Bekijk bericht
Voor mij word het steeds duidelijker dat de ACELL behandeling gewoon weggegooid geld is.

Acell zou dit soort zaken juist moeten voorkomen
Acell wordt toe gepast boven op het hoofd niet in het donor dus dit slaat nergens op.

Topicstarter zit pas op 5 maanden, voorbeelden alom waarbij alles nog goed komt de komende maanden. Ik zou me voor nu nog echt geen zorgen maken.

Gaat het wel al de goede op met de terug groei van de getransplanteerde haartjes? Voor nu zal ik het ook even wat langer laten.

Laatst gewijzigd door DeJong; 15 september 2018 om 10:35
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 10:34   #53
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik blijf me verbazen over het gebruik, of liever misbruik, van het donorgebied door sommige (veelal Turkse) klinieken. het donorgebied wordt te klein bepaald, waardoor een aftekening onvermijdelijk is. waarom maakt men geen gebruik van de gehele haarkrans, dus ook de zijkanten ? op die manier krijg je een evenredige uitdunning die niet of nauwelijks zichtbaar is.
Dit kan best wat genuanceerder. Het hangt wel af van hoe een donor voor de behandeling is en of deze gebieden het toe laten om in uit te nemen.

Is het donor vooraf wat minder (zwakke haren) is er ook meer kans op schockloss. Na 5 maanden kan dit allemaal prima nog herstellen laten we topicstarter niet onnodig bang maken na dus pas 5 maanden.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 11:56   #54
kowala
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Acell wordt toe gepast boven op het hoofd niet in het donor dus dit slaat nergens op.

Topicstarter zit pas op 5 maanden, voorbeelden alom waarbij alles nog goed komt de komende maanden. Ik zou me voor nu nog echt geen zorgen maken.

Gaat het wel al de goede op met de terug groei van de getransplanteerde haartjes? Voor nu zal ik het ook even wat langer laten.
Jou verhaal slaat nergens op met je gesponsorde esteworld praatjes.
kowala is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 14:10   #55
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Is idd niet best dit. Langer laten groeien is denk ik de beste oplossong voor nu.
Bovenop zijn de kalen plekken nog niet dichtgegroeid en is de dichtheid nog op kalend niveau en het ziet er niet beter of mooier uit als ik het lang laat groeien dan misschien alleen voor kalende donor te bedekken. smeren van procapil en minoxidil op kort kapsel is voor mij makkelijker want met lang haar is de maand voorraad na twee weken al bijna op doordat de meeste van het lotion in de haren blijft hangen.
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 14:21   #56
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik blijf me verbazen over het gebruik, of liever misbruik, van het donorgebied door sommige (veelal Turkse) klinieken. het donorgebied wordt te klein bepaald, waardoor een aftekening onvermijdelijk is. waarom maakt men geen gebruik van de gehele haarkrans, dus ook de zijkanten ? op die manier krijg je een evenredige uitdunning die niet of nauwelijks zichtbaar is.
Klopt helemaal over gehele haarkrans. ik denk dat de behandeling dan niet haalbaar is voor de kliniek binnen dat tijd. bij mij ging het uitnemen dan ook heel snel in een klein gebied en op sommige plekken vaker herhaald.. Ik hoop dat mijn donor er niet zo van blijft.

Laatst gewijzigd door Alkh; 15 september 2018 om 14:24
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 14:50   #57
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Acell wordt toe gepast boven op het hoofd niet in het donor dus dit slaat nergens op.

Topicstarter zit pas op 5 maanden, voorbeelden alom waarbij alles nog goed komt de komende maanden. Ik zou me voor nu nog echt geen zorgen maken.

Gaat het wel al de goede op met de terug groei van de getransplanteerde haartjes? Voor nu zal ik het ook even wat langer laten.

Ik heb wel verhalen gelezen over donor gebieden zoals in mijn situatie maar weinig met foto voorbeelden waarvan het is hersteld. Ik moet het nog afzien hoe mijn donor hersteld, ik maak mij er wel zorgen om over wat als het niet hersteld. getransplanteerde haartjes groeien bij mij niet allemaal tegelijk terug tot nu wel een gedeelte maar niet genoeg.

Laatst gewijzigd door Alkh; 15 september 2018 om 15:13
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2018, 15:03   #58
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Dit kan best wat genuanceerder. Het hangt wel af van hoe een donor voor de behandeling is en of deze gebieden het toe laten om in uit te nemen.

Is het donor vooraf wat minder (zwakke haren) is er ook meer kans op schockloss. Na 5 maanden kan dit allemaal prima nog herstellen laten we topicstarter niet onnodig bang maken na dus pas 5 maanden.
Mijn donor gebied is very good hebben ze gezegd tijdens de ht behandeling. ik kan nu niet meer dan hopen dat het goed komt. Ik denk ook dat het beter is verspreid over de hele haarkrans. nu op 5 maanden en een jaar erbij dan zie ik wel hoe het is geworden.
Alkh is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2018, 21:40   #59
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Wat valt er precies te herstellen aan de donor? Er is geen spraken van shock loss ze hebben gewoon veel te veel haren op een klein gebied eruit gehaald.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2018, 22:35   #60
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
donor na 5 maanden

Hierbij meerdere foto's van links, achter en rechts. Ik zal dit van de week met Hidde van Esteworld bespreken. Er is mij paar maanden terug verteld dat dit shock loss is en dit goed komt. Ik kreeg als advies mee om argan olie en minoxidil op donor aan te brengen. Er is wat verbeterd maar nog niet voldoende en ziet het er niet uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1250.jpg‎ (154,2 KB, 464x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1251.jpg‎ (145,2 KB, 401x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1252.jpg‎ (154,0 KB, 410x gelezen)

Laatst gewijzigd door Alkh; 16 september 2018 om 22:47
Alkh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.