Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2018, 12:24   #1
Mexaajm121
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Blonde baardtransplantatie

Heeft iemand ervaring met blonde baardtransplantatie? GEEN enkel voorbeeld te vinden op het net.. Enkel zwartharigen.. Weet iemand hier meer over? Of is er en reden?
Alvast bedankt !!
Mexaajm121 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2018, 18:39   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mexaajm121 Bekijk bericht
Heeft iemand ervaring met blonde baardtransplantatie? GEEN enkel voorbeeld te vinden op het net.. Enkel zwartharigen.. Weet iemand hier meer over? Of is er en reden?
Alvast bedankt !!
Ooit een gezien van een duitser in Turkije op youtube, kan hem niet meer vinden. Eerlijk gezegd zag het er niet uit, ze hadden donorhaar uit zijn achterhoofd gehaald, er groeide dus hoofdhaar op zijn wangen, heel vreemd zicht.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2018, 21:03   #3
Mexaajm121
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Ok kan kloppen. Maar dat is bij zwartharigen hetzelfde toch? Niet?
Mexaajm121 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2018, 12:59   #4
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Volgens mij kan het wel bij een een bekende kliniek in Belgie.. ik ben de naam wel even vergeten..

Maarrr; baarden zijn uit of gaan uit de mode...

In ieder geval succes !

Gr
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2018, 21:44   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Volgens mij kan het wel bij een een bekende kliniek in Belgie.. ik ben de naam wel even vergeten..

Maarrr; baarden zijn uit of gaan uit de mode...

In ieder geval succes !

Gr
Wat maakt het uit of iets wel of niet in de ''mode'' is?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 14:11   #6
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wat maakt het uit of iets wel of niet in de ''mode'' is?
Rare opmerking, eerlijk gezegd.

De baardtransplantaties zijn juist zo populair geworden, omdat baarden enorm "in" zijn. Over een tijdje is dat over en ziet een baard er - net als voor de baardhype van de laatste 5 a 10 jaar - weer niet meer uit.

Zo gaat dat. Daarom zou ik ook nooit een tatoeage nemen. Over 20 jaar is die lelijk, want: uit de mode.
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 23:19   #7
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Gebruiken ze konthaar voor een baardtransplantatie.?
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2018, 16:47   #8
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Rare opmerking, eerlijk gezegd.

De baardtransplantaties zijn juist zo populair geworden, omdat baarden enorm "in" zijn. Over een tijdje is dat over en ziet een baard er - net als voor de baardhype van de laatste 5 a 10 jaar - weer niet meer uit.

Zo gaat dat. Daarom zou ik ook nooit een tatoeage nemen. Over 20 jaar is die lelijk, want: uit de mode.
Niet helemaal mee eens. Een tattoo vind ik, moet je nemen omdat je dit mooi vind en niet omdat het toevallig mode is.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2018, 16:52   #9
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Niet helemaal mee eens. Een tattoo vind ik, moet je nemen omdat je dit mooi vind en niet omdat het toevallig mode is.
Ik was misschien niet helemaal duidelijk; het gaat om het type tatoeage. Voorbeeld: 20 jaar geleden was zo'n prikkeldraadband om je bovenarm helemaal in. Ik dacht er zelfs nog aan om die te nemen. Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Dat ziet er nu totaal niet meer uit. En zo geldt dat voor 80% of zelfs hoger van alles tatoeages. Of zou je oom nog steeds blij zijn met dat groene ankertje op zijn borst? ;-)

Mode speelt gewoon een grote rol, ook voor baarden. Over 15 jaar heeft 'niemand' meer een baard. Net als een baard 15/20 jaar geleden verschrikkelijk was en iemand met zo'n ding nog net niet uitgelachen werd.
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2018, 18:34   #10
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slagharen Bekijk bericht
Ik was misschien niet helemaal duidelijk; het gaat om het type tatoeage. Voorbeeld: 20 jaar geleden was zo'n prikkeldraadband om je bovenarm helemaal in. Ik dacht er zelfs nog aan om die te nemen. Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Dat ziet er nu totaal niet meer uit. En zo geldt dat voor 80% of zelfs hoger van alles tatoeages. Of zou je oom nog steeds blij zijn met dat groene ankertje op zijn borst? ;-)

Mode speelt gewoon een grote rol, ook voor baarden. Over 15 jaar heeft 'niemand' meer een baard. Net als een baard 15/20 jaar geleden verschrikkelijk was en iemand met zo'n ding nog net niet uitgelachen werd.
Mijn oom is visser in Katwijk aan Zee en vind zijn tattoos van 25 jaar geleden nog steeds mooi omdat dit bij hem past. Je moet iets kiezen als tattoo wat bij je past, wat een betekenis voor je heeft. zo krijg je daar nooit spijt van. Wel meelopers die maar wat laten zetten.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2018, 23:50   #11
Slagharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2018
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Mijn oom is visser in Katwijk aan Zee en vind zijn tattoos van 25 jaar geleden nog steeds mooi omdat dit bij hem past. Je moet iets kiezen als tattoo wat bij je past, wat een betekenis voor je heeft. zo krijg je daar nooit spijt van. Wel meelopers die maar wat laten zetten.
Er zijn altijd uitzonderingen. Naar mijn mening zijn tattoos modegevoelig. Maar goed, on-topic maar weer. ;-)
Slagharen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2018, 12:58   #12
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Het lijkt me in principe niet uitmaken of je haar nu blond of donker is. Wat ik me afvraag is of mensen met een blonde baard niet sneller een kleurafwijking krijgen van de rest van het het haar. Als jij dus nekharen gebruikt voor je baardtransplantatie kan het zijn dat die haren kwa kleur gaan afwijken. Maar dat is maar een gedachtegang, heb er geen verstand van.

Mijn baardharen hebben een lichte kastanjekleur gloed en wat lichtblond ertussen, terwijl de (wat er nog van over is) haren op mijn hoofd lichtbruin zijn. Zou raar zijn als die door elkaar worden gebruikt.

Extra opmerking: ik heb geen verstand van baard transplantaties. Is het haar op je hoofd niet veel dunner dan op je gezicht?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 09:22   #13
Mexaajm121
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Wel, dat vraag ik me ook af. Maar blijkbaar weinig ervaringen met baardtransplantaties hier..
Mexaajm121 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.