Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2018, 18:31   #1
robertw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Berichten: 25
Kortere haren op kruin -> finasteride 1mg

Hi!


Ruim 4 jaar geleden heb ik een haartransplantatie gedaan bij Esteworld, er zijn destijds 2900 grafts geplaatst verdeeld over mijn hele bovenkant. Ik vond het zelf vreselijk om op jonge leeftijd met een kalende kruin rond te lopen, op zich was ik destijds best tevreden over de behandeling.


Nu 4 jaar later is het resultaat nog prima, precies een jaar geleden ben ik toch begonnen aan Finasteride 1MG om mijn huidige haar zolang mogelijk te kunnen behouden. Nu werd ik er door mijn kapper op gewezen dat de haren op mijn kruin een stuk korter zijn dan van voren en ik merk ook dat deze een beetje 'springerig' zijn; als mijn haren droog zijn en gekamd dan staan die haartjes op mijn kruin recht omhoog (en zijn ook moeilijk in model te brengen).


Zijn dit haren die opnieuw geactiveerd zijn of zijn het getransplanteerde haren die niet doorgroeien? Het is best irritant haha!



Hoop dat iemand me kan helpen.
robertw is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 20:02   #2
daileyjanssen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Wat jij omschrijft is gewoon een kruin... je kan kammen wat je wil, maar die springen nou eenmaal omhoog.


Heb je foto's van voor en na je haartransplantatie bij Esteworld (Gezicht kan je verbergen met paint).
daileyjanssen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 23:08   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Met een foto kunnen we het al niet makkelijk beoordelen maar zonder foto al helemaal niet. Er kan vanalles gebeurd zijn, ook met het oog op je medicijngebruik. Wat bedoel je met opnieuw geactiveerde haren? De haren die door de Finasteride hersteld zijn? Dat zou kunnen maar over het algemeen merk je dat wel wat sneller als na een jaar, maar daarom niet onmogelijk.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.