Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 december 2018, 16:29   #1
ESC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2018
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up Anatomica Kliniek in Turkije

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag (14-12-2018) ben ik naar Turkije afgereisd om een HT te doen via Anatomica. De weken voorafgaand hieraan heb ik via de app contact gehad met een geweldig contactpersoon (Meltem) die mij in het Nederlands van informatie heeft voorzien en al mijn vragen keurig, snel en compleet beantwoorde. Vrijdag werd ik op het vliegveld opgewacht en naar het hotel gebracht. Hier werd ik nogmaals geďnformeerd over de procedure en hoe de volgende dag eruit zou zien. De behandeling begon de volgende dag vroeg. Ik maakte kennis met mijn contactpersoon en er werd daarna bloed afgenomen. Na de testresultaten (geen ziektes) kon je cash of via de pin afrekenen. (€2000 incl. verblijf)
Na kennismaking met de arts werden de wensen besproken. Je kreeg netjes en rustig advies en kon je nogmaals vragen stellen. De eerste prikken waren vervelend maar daarna was het prima te doen. Na een paar uur ongemakkelijk liggen voel je je wel duf en moe worden. Na de behandeling kreeg je lekker te eten en werd je geďnformeerd over de medicijnen en nazorg. De service was echt geweldig. De contactpersoon is overal bij en iedereen doet zijn/haar best om het zo prettig mogelijk te maken. De volgende dag (zondag) was de nacontrole en werd het verband vervangen van het donorgebied. In de middag vloog ik terug naar NL. Nu spannend de resultaten afwachten en elke dag de instructies opvolgen. Het is nu nog te vroeg om over de resultaten te praten maar de hele organisatie heeft diep indruk bij mij gemaakt vooral als je naar het kostenplaatje kijkt. Ok niet iedereen spreekt Engels en je zit niet in een 5 sterren hotel maar daar ging je toch niet voor Ik lees het graag als jullie vragen hebben. Komende weken zal ik fotos plaatsen.

Laatst gewijzigd door ESC; 19 december 2018 om 15:33
ESC is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2019, 00:33   #2
Massimo1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Ben erg benieuwd naar jouw resultaten en foto’s daarvan. Hou ons op de hoogte en succes met je herstel!
Massimo1994 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.