Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 november 2003, 14:04   #16
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ja

Nu blijf ik niet meer beleefd. Robert, jij bent een echte oen. Wat denk jij wel te beslissen wat erger is, AA of TTM? Je weet er echt niets van, man.

En ttm is inderdaad een psychisch probleem en wordt een haarprobleem omdat je er evengoed kale plekken van krijgt, je doet het dan wel zelf maar je zit er toch maar mee. Het is niet dat je er zelf voor KIEST!!! Dat doen jullie niet en wij niet en zal ik je eens wat vertellen? AA wordt ook een psychisch probleem, anders zou je hier niet zitten maar er gewoon mee leren leven. Ook jij hebt het moeilijk met AA, net zoals wij het moeilijk hebben met ttm. Dus wees niet zo onverdraagzaam en zit niet uit je nek te lullen.
Oilily is offline  
Oud 7 november 2003, 14:05   #17
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Ok ho maar jongens, loopt nu een beetje uit de hand he.
Het is aan de webmaster hoe en wat.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline  
Oud 7 november 2003, 15:29   #18
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Inderdaad eraf. En stomme opmerking hoor:"je hoeft er niet naar te kijken". Dan mag dus in feite alles geplaats worden, want je hoeft het toch niet aan te klikken als je het niet wilt zien. Beetje simpel. En wie zegt dat jouw haaruitval niets te maken heeft met stress (psychisch) Robert?
Henk is offline  
Oud 7 november 2003, 21:10   #19
galileo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2002
Berichten: 4
De vrijheid van een forum..of niet?

Met enige ontsteltenis lees ik de verschillende meningen en reacties op de thread van de webmaster. De term "sexueel getint" vind ik eerlijk gezegd te ver gaan. Ik ben zelf debet aan een aantal geplaatste threads en berichten daarbinnen, om ze sexueel getint te noemen vind ik overdreven. Op die manier kunnen we ook wel ons beklag gaan doen over posters van Hennes & Mauritz op bushokjes! Daar wordt je immers, als je op de bus staat te wachten écht geconfronteerd met schaars geklede vrouwen. Je hebt geen keuze, want je moet immers op de bus wachten..

Binnen dit forum is dat echter heel anders! Verschillende onderwerpen worden in verschillende threads behandeld en over het algemeen houdt iedereen zich daar heel goed aan. Je kunt alvorens iets te hoeven lezen of zien al aan het subject lezen waar het over gaat en besluiten "naar binnen te gaan" of niet! Op die manier wordt niemand geconfronteerd en kan iedereen zijn keuze maken. Dit forum biedt oneindig veel ruimte om over een heleboel dingen te schrijven, en dus niet alleen over haarproblemen. Ik begrijp het probleem dus ook niet. Reacties van mensen om '..voor dergelijke onderwerpen naar andere sites te gaan..' slaan de plank volledig mis. Het gaat juist om het delen van info met andere leden van het forum en hen daardoor ook iets beter te leren kennen, en niet louter om de onderwerpen zelf.

Daarnaast wil ik niet onvermeld laten dat de reeds geplaatste threads met foto's naar mijn mening nog erg beschaafd zijn. Zo hoort dat ook. Ook mensen die wel graag de threads die geplaatst worden willen lezen/zien mogen zich nooit gekwetst of vernederd voelen door geplaatste berichten. Hier ligt dus een stukje verantwoordelijkheid voor onszelf. Wanneer wij te ver gaan zijn we er om elkaar daarop te wijzen!

Tot slot wil ik zeggen dat dit een forum is waar "lotgenoten" elkaar van dienst zijn door het uitwissselen van info en ervaringen. Belangrijk daarbij is om elkaar wat beter te leren kennen. Dit forum biedt de mogelijkheid daartoe en dat zou zo moeten blijven. Ik heb zelf nog niet veel geplaatst op dit forum maar lees al geruime tijd met veel "plezier" de threads van verschillende mensen. Als ik denk nuttige info/ervaringen te kunnen delen zal ik dat zeker doen. Voor nu heb ik al een aardige inhaalslag gemaakt!

Ik heb gezegd!
galileo is offline  
Oud 7 november 2003, 22:29   #20
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Mijn haaruitval heeft NIKS met stress te maken. Ik heb gewoon duidelijk AA en hoef daar niet eens verder op in te gaan omdat ik jouw opmerking gewoon loos vind.

Mensen, vertel eens, hoe komt het dat jullie last hebben van de 'sexueel getinte' berichten?

Waar werd het 'van alles en nog wat'-forum nou verder voor gebruikt? Niet veel bijzonders. Nu wordt er tenminste nog wat mee gedaan. En het geldt nog steeds, als je het niet wilt zien, dan open je het niet.


Net als met de TV, is er een erotisch programma bezig en je wilt het niet zien, dan ZAP JE. Dan ga je niet klagen en er vervolgens voor zorgen dat heel een TV-zender van de buis gaat. Want er is duidelijk behoefte aan de 'sexueel getinte' berichten. Kijk maar naar het aantal views. Daar kan niet omheen.


Een groot gemis als deze berichten gecensureerd worden.

Echt, ik vind mensen die hierover klagen, of meteen zeggen dat de berichten weg moeten, ZULKE enorme zeikstralen... Gun je iemand anders z'n plezier niet, alleen maar omdat jij zo nodig een topic dat je niet wilt zien, tóch opent, en er vervolgens over gaat klagen?

Is er nog iemand die TEGEN de berichten is, die een goed weerwoord kan geven over het dikgedrukte gedeelte?

***EDIT***

En als die berichten dan verwijderd worden, kunnen we GELUKKIG nog altijd dit soort WAANZINNIG boeiende topics lezen...:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1572
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1726
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1640
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1568
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1533

Harstikke leuk!

Laatst gewijzigd door Robert18; 7 november 2003 om 22:38
Robert18 is offline  
Oud 8 november 2003, 11:10   #21
sim
HaarWeb lid
 
sim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2003
Locatie: midden nederland
Berichten: 74
Tja, beetje jammer en kortzichtig, de reacties van sommige mensen hier...
Ik ben erg boos en gekwetst door wat Robert hier zegt, maar ik hoop voor hem dat er een dag komt dat hij zelf inziet dat je ook respectvol om kunt gaan met mensen...
Mensen als Robert zullen we altijd tegen komen, helaas lopen er veel te veel mensen zoals hij rond op de aardbodem. Gelukkig heb ik hier op haarweb ontdekt dat er toch ook heel veel mensen zijn die wel positief in het leven staan en die begripvol en respectvol met elkaar kunnen omgaan.

Enne... als je je ergert aan TTM posts, daan lees je ze toch gewoon niet...

simone
sim is offline  
Oud 8 november 2003, 14:47   #22
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Ik ben het niet met je eens. Tuurlijk iedereen is vrij om er wel of niet naar te kijken, maar dat wel niet zeggen dat je geen bepaalde fatsoennormen in acht hoeft te nemen. Zelf kreeg ik een beetje het gevoel dat het om puberachtig gedrag gaat.
Het begon leuk en onschuldig, maar daarna werd de grens gezocht tot hoe ver men kon gaan.
Misschien vind jij die foto's beschaafd, maar ik vond in elk geval die van die zwerver allesbehalve beschaafd.
Mijn mening..
Henk is offline  
Oud 8 november 2003, 15:52   #23
galileo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2002
Berichten: 4
Bedankt Henk, maar ik heb ook gezegd dat we hier zijn om elkaar op verantwoordelijkheden te wijzen wanneer men te ver gaat. Ik had het echter niet over de foto van een zwerver maar over zgn. " sexueel getinte foto's", daar heeft de webmaster het immers over..
galileo is offline  
Oud 10 november 2003, 15:20   #24
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Zo Sim, jij bent zeker wel zo'n super moraalridder?

Ik open TTM posts ook helemaal niet. Als jij nou die sexueel getinte berichten ook niet zou openen, dan zijn we klaar toch?

Ik zie net voor het eerst dat plaatje van die daklozen. Haha! Is lachen joh! Ik vind dat als je hierover gaat zeiken dat je dan echt een huilie bent. We zijn toch met z'n allen min of meer volwassen, waarom kun je dan niet tegen zo'n plaatje? Beats the hell out of me.
Robert18 is offline  
Oud 11 november 2003, 01:17   #25
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Puberaal

In een rubriek 'van alles en nog wat' op een HAARweb forum suggereert dat daar 'van alles en nog wat' op staat wat je niet in een van de andere rubrieken kwijt kan, maar wat, lijkt mij, nog steeds met HAAR te maken heeft.
Ga anders lekker chatboxen, datingsites of waar je dan ook in geinteresseerd bent bekijken.
En Robert, Trichotillomanie- de neiging HAAR uit je lichaam te trekken- kan dan wel een psychische oorzaak hebben, maar heeft wel degelijk iets met haar te maken. Lekkere kontjes, flauwe moppen en reclames hebben dat niet.
En het feit dat er blijkbaar zoveel mensen (serieus) op het onderwerp Trichotillomanie reageren geeft aan dat daar behoefte aan is.
Dat is ook een duidelijk gedefinieerde rubriek waar je niet in kijkt als je daar geen behoefte aan hebt. Ik kijk er ook nooit in en heb er dus ook geen last van.
Maar 'van alles en nog wat' is GEEN duidelijk gedefinieerde rubriek. Hier zou je zo maar eens wat gaan kijken of er iets interessants tussen staat. Maar zoals deze rubriek nu gevuld wordt (met name slechts door een handjevol mensen) nodigt uit om die ook niet meer te openen en geeft het haarweb niet echt een professioneel imago.

Ik zou de webmaster dan ook aanraden om ook bij deze rubriek aan te geven dat de posts met HAAR te maken zouden moeten hebben, omdat het risico nu aanwezig is dat (potentiele) nieuwe forumleden, wanneer ze eerst even door de verschillende rubrieken bladeren, snel zullen denken dat dit verder een niet serieus forum is. Het risico is dan ook dat men het links zal laten liggen.
Pat is offline  
Oud 11 november 2003, 09:45   #26
galileo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2002
Berichten: 4
tjonge jonge jonge jonge...

Ik begin het echt sneu te vinden, zoveel mensen die zich geroepen voelen hun onvrede te uiten over een paar threads met mooie vrouwen erin.. Misschien zijn het wel de mensen met de meeste bijwerkingen van finasteride die hier moeite mee hebben! Jullie zullen het ook moeilijk hebben om op een willekeurige doordeweekse dag langs rtl5, sbs6 of yorin te zappen, wat zullen jullie gaan twijfelen aan de professionaliteit van de zenders... Ik dacht dat het gewone mensen waren die hier hun ervaringen kwamen delen, maar voor sommigen is het wel een hele serieuse zaak..

ZOVEEL MENSEN DIE OP DIT DEEL VAN HET FORUM NOG NOOIT EEN EEN THREAD OF POST HEBBEN NEERGEZET, DIE INEENS ALS MOLLEN UIT DE GROND KOMEN OM HUN MENING TE VERKONDIGEN... HOEZO HYPOCRIET??
galileo is offline  
Oud 11 november 2003, 12:25   #27
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
ik lache me suf alsk zie hoeveel posts hier al aan gewijd zijn...

Keep up the good work!
Roland is offline  
Oud 12 november 2003, 14:15   #28
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ja... Volgens mij zijn de meeste mannelijke forumleden homoseksueel, of Finasteride/Dutasteride is catastrofaal voor hun libido...

Topics in Van Alles En Nog Wat hoeven niet over haar te gaan, zoals ook in de subtitel staat vermeld.

Mensen zijn waanzinnige zeikerds als ze over die plaatjes van lekkere wijven hier zeiken... Kijk eens op TV. Moet je eens kijken hoeveel tieten en konten je daar voorbij ziet komen. Kijk eens buiten, naar bijvoorbeeld reclame-posters in tramhokjes. Zitten ook vaak tieten en konten in hoor. Of is dit alleen in de onprofessionele tramhokjes?

Stel er komt een nieuwe user. Deze gaat dan ECHT NIET meteen in het Van Alles En Nog Wat-forum kijken. Nee, deze kijkt eerst naar de topics die hem/haar aangaan. Later misschien naar het Van Alles En Nog Wat-forum. Deze user zal dan allang al weten dat dit forum serieus is.
Volgens mij kan elke heteroseksueele, geen libido-remmende middelen gebruikende man de plaatjes érg waarderen, en hem alleen maar meer reden geven om terug naar deze website te komen.

De frustraties van een paar zeikerige mensen mogen NIET een gewaardeerd onderdeel van dit forum verbieden, vind ik.

WIL JE HET NIET ZIEN, KLIK ER NIET OP.

Laatst gewijzigd door Robert18; 12 november 2003 om 14:18
Robert18 is offline  
Oud 12 november 2003, 14:24   #29
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Discussie gesloten.

Beste leden,

Op de eerste plaats : hartelijk dank voor al jullie reactie's op mijn vraag!

N.a.v. jullie bijdragen hebben we dan ook een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Het mag duidelijk zijn : het merendeel van onze leden heeft géén behoefte aan berichten met een sexueel-getinte inhoud en deze zullen dan ook bij deze verwijderd worden uit de 'Van alles en nog wat'-rubriek.

In de discussie zijn door jullie wat vragen opgeworpen: hierbij een reactie op een aantal van hen:


Robert18: 'We zijn toch met z'n allen min of meer volwassen...'

Robert18, je opmerkingen in je 2e bericht omtrent onze TTM-rubriek zijn op een aantal van onze (TTM-)leden als erg kwetsend overgekomen. Ik zal je niet vragen je in het vervolg iets 'volwassener' op te stellen, maar wat ik wèl graag zou zien is dat je de volgende keer méér rekening houdt met de gevoellens van je mede (TTM-)forumleden, ok?


Pat: 'Maar 'van alles en nog wat' is GEEN duidelijk gedefinieerde rubriek.... Ik zou de webmaster dan ook aanraden om ook bij deze rubriek aan te geven dat de posts met HAAR te maken zouden moeten hebben...'

Pat, de rubriek is naar ons idee duidelijk gedefinieerd. Als je kijkt naar de uitleg onder de rubriek-titel dan zie je het volgende staan : 'Van alles en nog wat... : Kan je iets niet kwijt in de bovenstaande rubrieken? Zin om even over iets anders te praten dan haarproblemen? Hier kan het!'.
Maw: deze rubriek staat dus wel degelijk open voor berichten die los staan van het onderwerp 'haar'.


Kortom: vanaf heden zal het niet meer geoorloofd zijn berichten met sexuele afbeeldingen te plaatsen op het HaarWeb Forum.

Bedankt voor jullie inbreng!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 12 november 2003 om 14:28
Webmaster is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.