Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 maart 2015, 22:36   #121
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Hallo allemaal, hier weer een korte update...de kogel is door de kerk. Ik heb de foto's aan HWI laten zien en ze waren het met me eens dat de dichtheid niet optimaal was. Volgens hen kwam dat door een slechte doorbloeding waardoor veel grafts niet zijn opgekomen. Ze hebben me na het bekijken van de foto's direct een aanbieding gedaan voor een herstelbehandeling waar ik op ben ingegaan. Dat vind ik zeker wel een pluspunt. Het is jammer dat ik geen optimaal resultaat heb gekregen, maar ze komen wel hun beloften van garantie na. Inmiddels heb ik dan ook de behandeling ondergaan. Vlucht en hotel kwamen wel op eigen kosten, maar daar had ik wel op gerekend. Verder werd ik wel opgehaald en weggebracht van en naar het vliegveld en tussen de kliniek en het hotel. De behandeling was grotendeels hetzelfde als de eerste keer, alleen is mijn donor dermate uitgedund dat ze er niet zomaar haren weg konden halen. Wat ze nu hebben gedaan is het donorgebied vergroot en de dichtheid over de zijkant en achterkant gelijk gemaakt. Ik heb een beetje mee zitten tellen met het aantal grafts dat ze er deze keer uit hebben gehaald en ze hebben er nog ongeveer 1200 uit kunnen halen. Dus in totaal 5650 grafts (4450 van de eerste keer en nu nog een keer 1200). Er zijn wel een aantal andere verschillen tov de eerste keer vorig jaar:
1. Deze keer begonnen ze met het maken van de kanalen en daarna pas met het uithalen vd grafts. Reden was dat de grafts minder lang buiten het lichaam zijn en een grotere overlevingskans hebben.
2. De wasbeurt gebeurd nu pas op de derde dag na behandeling om de grafts de tijd te geven zich steviger te verankeren.
3. Geen lunch tussendoor, ze gaan gewoon door tot ze klaar zijn om zo min mogelijk tijd te verliezen. Hoe langer de grafts buiten het lichaam des te zwakker zullen ze zijn. Wel krijg je een infuus tijdens de hele behandeling.
4. De pijn van de verdovingsnaalden was deze keer toch een stuk onaangenamer dan de eerste keer. Misschien ook omdat ze toch iets meer naar voren moesten graften (vlak boven mijn oren).
5. Geen extra zuurstof of iets dergelijks.
6. Er zijn ook nog wat meer kanalen gemaakt in het gebied waar vorige keer haren getransplanteerd zijn, maar daar ging dan geen nieuwe graft in. Het was meer om de eventuele 'slapende' follikels op te wekken. We zullen zien of dat enige effect heeft.

Al met al is er heel wat gebeurd...heel jammer dat niet alle grafts van de eerste sessie door zijn gekomen, alleen heb ik het idee dat toen de haren helemaal waren afgeschoren er het toch al een stuk dikker uit zag. Misschien dat er nog wat nieuwe haargroei plaats vond na 12 maanden? Een positief punt vind ik dan wel weer dat HairWorld Istanbul helemaal niet moeilijk deed. Ze vonden het resultaat niet optimaal en wilden er direct iets aan gaan doen voor zover ze konden. Ik heb hier buiten de vlucht en accommodatie niets voor hoeven te betalen. Daarnaast heb ik ook alle nazorg en medicijn pakket meegekregen.

Het is de 3de dag na behandeling. De eerste haarwassing is geweest en het ziet redelijk goed uit. Minder korstjes dan de eerste keer, maar ja nu waren er ook een stuk minder grafts. We zullen het de komende tijd weer gaan zien. Ik weet in ieder geval dat er weer een aantal ugly duckling maanden er aan zitten te komen. Gelukkig weet ik dat het na een maandje of 6 voorbij is:-).

Als ik de kans krijg zal ik later deze week nog wel wat foto's plaatsen mocht er nog interesse zijn.
__________________
Behandeling
7 Januari 2014
4450 grafts bij Hairworld Istanbul
16 Maart 2015
1200 grafts bij Hairworld Istanbul

Regime
Propecia: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Shen min: 2 x dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Kirkland Minox: 1x dagelijks ochtend (gestopt per juni 2014)
Spectral DNC-L: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Spectral DNC-N: 2× dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Lasercomb: 3x per week (gestopt per 9 maart 2015)
Revita shampoo: 1x dagelijks ochtend
Revita COR: 1x dagelijks ochtend (gestopt per december 2014)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2015, 02:42   #122
omit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Hwi bied dan toch een goeie service aan en komen hun afspraken na, blij dat te horen! en ik hoop mee met je voor een beter resultaat.
Ff een vraag die slechte doorbloeding, rook je misschien?
omit is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2015, 13:09   #123
Rickske
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 45
Geslacht:
Hey,

Ik hoop voor je dat nu alle grafts 100% zullen aanslaan. Was je wel een beetje tevreden met het resultaat tot nu toe? Of had je zelf een hele andere verwachting?
Rickske is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2015, 03:04   #124
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
hairworldistanbul

Dag Dude,
Ik wens u heel veel succes. 2 HT operaties zijn achter de rug en behoorlijk informatie. Een kennis van mij is bij HWI behandeld en heeft goede haargroei na 7 maanden. Ik wil ook laten doen maar ik twijfel en bang eerlijk gezegd om daar te liggen. Zou u HWI nog aanraden na deze ervaring? U zult best weten of ze echt betrouwbaar zijn als u het compleet plaatje bekijkt.
Alvast bedankt
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2015, 23:56   #125
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
@ Omit, nee ik rook niet. Ik leef redelijk gezond, sport veel, rook niet en drink met mate. Ik heb minix gebruikt, shen min en lllt. Toch geen goede doorbloeding, geen idee waar dat aan kan liggen. Misschien iets te veel grafts dicht bij eljaar in 1 sessie.

@ Rickske, tsja het is altijd teleurstellend als het de eerste keer niet het verwachte resultaat geeft. Ik heb bij deze tweede sessie wel een beter gevoel dat het aan xal slaan.

@ Alex, ik heb ondanks het tegenvallende eerste resultaat toch veel vertrouwen in HWI. Ze zijn altijd beschikbaar gebleven hebben geptobeerd om me zo goed mogelijk te begeleiden. Toen het resultaat niet optimaal was, hebben ze me zelf een herstelbehandeling aangeboden. Heel professioneel en volgens de garantie afspraken.
__________________
Behandeling
7 Januari 2014
4450 grafts bij Hairworld Istanbul
16 Maart 2015
1200 grafts bij Hairworld Istanbul

Regime
Propecia: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Shen min: 2 x dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Kirkland Minox: 1x dagelijks ochtend (gestopt per juni 2014)
Spectral DNC-L: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Spectral DNC-N: 2× dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Lasercomb: 3x per week (gestopt per 9 maart 2015)
Revita shampoo: 1x dagelijks ochtend
Revita COR: 1x dagelijks ochtend (gestopt per december 2014)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2015, 15:44   #126
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Foto's toegevoegd aan mijn profiel. Nog steeds is het transplantatiegebied wat rood. Verder weinig last, alleen maar wachten tot de haren beginnen te groeien. Op dit moment is het nog een stuk kaler dan dat het was voor de transplantatie.
__________________
Behandeling
7 Januari 2014
4450 grafts bij Hairworld Istanbul
16 Maart 2015
1200 grafts bij Hairworld Istanbul

Regime
Propecia: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Shen min: 2 x dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Kirkland Minox: 1x dagelijks ochtend (gestopt per juni 2014)
Spectral DNC-L: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Spectral DNC-N: 2× dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Lasercomb: 3x per week (gestopt per 9 maart 2015)
Revita shampoo: 1x dagelijks ochtend
Revita COR: 1x dagelijks ochtend (gestopt per december 2014)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2015, 01:25   #127
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Dude8,

Ik moet bekennen dat ik niet je hele thread heb doorgelezen..

Maar ik heb wel je 8 maanden foto s gezien op je prive pagina, en als je de voor situatie vergelijkt met het nu (al) resultaat, vind ik het echt een super groot positief verschil!

Hier zal je vast wel erg blij mee zij!

Hopelijk wordt het NOG beter!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2015, 15:22   #128
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
3de mnd foto update erbij gezet. Zoals verwacht de ugly duckling maanden...nog 3 maandjes en dan ziet het er hopelijk beter uit. Nog steeds wat kaler dan voor de 2de ingreep.
__________________
Behandeling
7 Januari 2014
4450 grafts bij Hairworld Istanbul
16 Maart 2015
1200 grafts bij Hairworld Istanbul

Regime
Propecia: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Shen min: 2 x dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Kirkland Minox: 1x dagelijks ochtend (gestopt per juni 2014)
Spectral DNC-L: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Spectral DNC-N: 2× dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Lasercomb: 3x per week (gestopt per 9 maart 2015)
Revita shampoo: 1x dagelijks ochtend
Revita COR: 1x dagelijks ochtend (gestopt per december 2014)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2015, 21:22   #129
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
IK zit vandaag precies op 4 weken het gaat nu dunner worden damn.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude8 Bekijk bericht
3de mnd foto update erbij gezet. Zoals verwacht de ugly duckling maanden...nog 3 maandjes en dan ziet het er hopelijk beter uit. Nog steeds wat kaler dan voor de 2de ingreep.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2015, 18:44   #130
Sven_027
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2012
Berichten: 45
Geslacht:
Dude8, bedankt voor je verhaal. Het schrikt me wel af... maar het is goed om de realiteit te horen en niet enkel de positieve kanten.
Sven_027 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2015, 09:02   #131
Dude8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2014
Berichten: 58
Geslacht:
Een korte update na 6 maanden.
In januari 2014 heb ik mijn eerste HT gehad. Omdat de resultaten niet optimaal waren heeft HWI me in maart 2015 een herstel cq extra HT aangeboden.
De laatste 3 maanden heb ik wel wat groei gezien, vooral bij het voorsanzicht. In het volle daglicht is het nog wel heel dun en doorschijnend. De haren die groeien zijn direct wel heel dik en stijl.
Uit ervaring weet ik dat ik pas echte verbetering kan verwachten na 8 maanden tot 1 jaar. Dus nog even afwachten.
Wat ik een absoluut pluspunt vind is dat HWI nog regelmatig contact op neemt om de voortgang te checken.
Foto's zijn toegevoegd aan mijn profiel.
__________________
Behandeling
7 Januari 2014
4450 grafts bij Hairworld Istanbul
16 Maart 2015
1200 grafts bij Hairworld Istanbul

Regime
Propecia: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Shen min: 2 x dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Kirkland Minox: 1x dagelijks ochtend (gestopt per juni 2014)
Spectral DNC-L: 1x dagelijks avond (gestopt per Juni 2014)
Spectral DNC-N: 2× dagelijks (gestopt per 9 maart 2015)
Lasercomb: 3x per week (gestopt per 9 maart 2015)
Revita shampoo: 1x dagelijks ochtend
Revita COR: 1x dagelijks ochtend (gestopt per december 2014)
Dude8 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2015, 23:29   #132
Niekos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2015
Locatie: Almere
Berichten: 2
Geslacht:
Dude8, ik heb je verhaal met veel interesse terug gelezen.
Aangezien ik misschien zelf ook een behandeling wil nemen bij HWI ben ik erg benieuwd hoe het resultaat nu is?

Hoor graag van je!
Niekos is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2017, 13:44   #133
justm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Beste
Ik ga eind sepetember een fuect behandeling doen bij hairworldistanbul
Iemand ervaringingen of voor en na foto's het zou bij mij om 3500 4000 grafts gaan. Alvast bedankt ( ik zal foto's erop zetten )
justm is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2018, 15:03   #134
schmitzler
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justm Bekijk bericht
Beste
Ik ga eind sepetember een fuect behandeling doen bij hairworldistanbul
Iemand ervaringingen of voor en na foto's het zou bij mij om 3500 4000 grafts gaan. Alvast bedankt ( ik zal foto's erop zetten )
Beste Justm,

Hoe is de behandeling verlopen?
Ik heb straks mijn eerste consult bij HWI
schmitzler is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.