Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2009, 21:20   #1
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Haartransplantatie - mijn ervaringen

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag mijn haartransplantatie ervaringen tot nu toe delen, en ook de toekomstige ontwikkelingen hier bijhouden. Wellicht hebben sommigen van jullie die erover nadenken of al in het proces zitten er een paar goeie tips aan.

Op het moment van schrijven is de transplantatie 24uur geleden geëindigd. Ik heb voor mijn transplantatie meerdere malen dit forum bezocht en de adviezen erop nageslagen - zie het moment waarop dit account aangemaakt is. Ik speel zelf al jaren met de gedachte aangezien ik al sinds m'n 20ste inhammen heb. Echter heb ik pas een half jaar geleden besloten om het te doen. Ik licht de details uit, ben vrij kritisch.






In grote lijnen zal ik de ervaringen delen op basis van de volgende punten:
  • De consults
  • Dag van transplantatie
  • Rest wat er komen gaat
De consults
Na dit forum geraadpleegd te hebben en de websites bezocht heb ik besloten 3 consults aan te vragen, TransHair als eerste, daarna Laser Aesthetic en Aesthetic Clinics tegelijk.

Om een beeld te geven van de situatie zijn hier recente fotos - 2 jaar, 1 jaar, 2 dagen geleden.

http://img197.imageshack.us/img197/3595/sg1l43191.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/9075/sg1l6123.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/6263/dsc3038n.jpg


TH
De consult bij TransHair verliep vreemd op z'n zachtst gezegd. Op een zaterdagochtend kwamen we binnen langs een tweetal ongeïnteresseerde receptionistes/assistentes. Na even gewacht te hebben werden we uitgenodigd voor het gesprek door een wat oudere man (niks ten nadele). Tijdens het gesprek kreeg ik het gevoel dat ik hier met een sales-persoon te maken had, niet iemand die erop uit was mij een zo goed mogelijke schets van de situatie en de mogelijkheden te geven. Tijdens het richten van de camera op mijn haar schoof hij de haren opzij in de probleemgebieden om de wortel te laten zien, op de volle stukken mikte hij expres bovenop het dwarsliggende haar ipv de wortels te laten zien. Toen hij het onderwerp opbracht over pillen die hij zou voorschrijven, en ik aangaf dat ik gelezen had over de nadelen van deze pillen - was zijn antwoord 'ach mijn zoon gebruikt het ook, en na een dag niet gebruiken is het uit je systeem.' Toen ik doorvroeg over die nadelen kreeg ik geen antwoord.

De prijs werd genoemd, euro 5950 voor 1500 transplantaten. Maar er is een man verongelukt en daarom had hij over 2 weken plek. Dan zou ik een korting krijgen, en ook als ik gelijk een aanbetaling zou doen. We praten dan over euro 5250 voor 1500 transplantaten. Toen ik verder vroeg naar documenten (zoals de garantie die hij noemde) werd ik vriendelijk verteld dat zijn assistente deze aan ons zou geven in de wachtkamer. Het gesprek duurde ongeveer 15 minuten en voor we zaten nodigde hij al de volgende twee personen zijn kamer in. De assistente gaf 2 documenten, niet de garantie waar ik om vroeg en we vertrokken. Ik had het gevoel dat hij zijn lijstje van trucs afraffelde, in ieder geval op de zaterdag aangezien deze dag populair is.

De week erna werd ik gebeld en gaf hij aan dat hij misschien nog wel wat aan de prijs kon doen - dat was niet eens zo'n punt. Ik wilde alleen een goede consult - ik bedankte hem vriendelijk, de dag ervoor had ik reeds de consults bij LA en AC gepland.


LA
De consult bij Laser Aesthetic in Antwerpen (wat later Hair & Beauty clinic bleek te zijn) ging het ook niet helemaal vlekkeloos. Bij het maken van de afspraak voor consult vroeg ik specifiek naar 13 juli - er was nog beschikbaarheid maar ze kon me geen optie geven omdat ik geen consult had - prima - de consult was een paar dagen na het telefoontje. Op de laseraesthetic-website staat het reeds 1 jaar verouderde adres van de consult locatie zonder dat er duidelijk vermeld wordt dat het om een andere kliniek gaat. De assistente had tijdens het noteren van mijn email adres de voor en achternaam omgedraaid waardoor de afspraak-bevestiging met het adres ook niet aankwam. Interessant genoeg hangt het logo van LA nog steeds aan de muur daar.

Toen ik de assistente telefonisch sprak terwijl ik op de verkeerde plek stond werd het me snel duidelijk dat het een kwestie was van eigen schuld dikke bult, geen enkele sorry. Eenmaal aangekomen op het juiste adres was de heer vriendelijk genoeg op mij te wachten en een uitgebreide consult te geven. Alles werd goed doorgelicht, de voor en nadelen, de resultaten en ook het proces in de week na de transplantatie (het waterhoofd effect). Aangekomen bij het onderwerp 13 juli kreeg ik te horen dat er nooit plek/capaciteit was voor die datum... hij snapte niet waarom ze dat tegen me gezegd had. Voor deze consult was ik dus uit Noord-Holland naar Antwerpen gereisd. Ik kreeg 2000-2200 transplantaten voor euro 3500 aangeboden. De heer ging uit zijn weg om mij persoonlijk naar het station te brengen vanwege het eerdere ongemak - erg plezant.

AC
Het contact met Aesthetic Clinics verliep ook niet vlekkeloos. Zij konden me twee weken voor mijn gewenste datum een consult aanbieden. Ik vroeg om die reden of de 13e vrij was en of ik daar een optie op mocht - dit was zeker mogelijk werd mij heel vriendelijk verteld aan de telefoon. Heel netjes kreeg ik een envelop met de afspraak-bevestiging thuisgestuurd. Een week voor de consult werd ik gebeld dat ik absoluut GEEN optie had voor 13 juli en dat dit mij ook nooit verteld was. Waarom zou je me dan uit het niets bellen om me specifiek te vermelden dat ik geen optie heb en dit mij absoluut nooit gezegd is? Het welles nietes spelletje duurde twee dagen tot ik te horen kreeg dat de twee anderen (die wel een optie hadden) nog niet definitief waren.

Aangezien mijn vakantie reeds definitief was met aanvang op 13 juli, gebaseerd op de optie, gaf ik aan dat ik uitsluitsel wilde over de andere twee opties - dit zou me gegeven worden op de dag van de consult, twee weken tevoren. Eenmaal aangekomen bij de consult werd ik plezierig ontvangen en uitgebreid te woord te staan. De heer was duidelijk, uitgebreid en gaf duidelijk alles aan met de nodige voorbeelden. Ik kreeg 2500 transplantaten aangeboden voor euro 5950 - na onderhandelen was dit euro 5450. Aangezien hij wist dat de datum voor mij al vaststond en ik het graag wilde voelde hij aan dat hij niet verder met de prijs hoefde te zakken. Onderweg naar huis kreeg ik een telefoontje dat 13 juli akkoord was en de afspraak was gezet - dit maal vroeg ik om een schriftelijke bevestiging in plaats van een telefonische.

Al met al kreeg ik het beste gevoel toch bij AC, ondanks de hoge prijs. Het geluk was aan mijn zijde dat ze ook de datum konden waarop het mij uitkwam. De transplantatie vond gisteren plaats in de kliniek van Dr. Feriduni in Hasselt.

De foto's en de rest van het verhaal volgen in de volgende reply.

(voor een update met foto's van de operatie en 1 dag erna, zie post 7 op deze pagina)

(voor een update van uiteindelijke resultaten 4 maanden na de ingreep, zie bericht 92 van 21 november!).

(voor een update van de resultaten na 9 maanden zie hier!)

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 22 april 2010 om 22:40 Reden: update 9 maanden toegevoegd
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 21:34   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Ben benieuwd! Dank je wel alvast voor je uitgebreide verslag!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 22:29   #3
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
FUE of FUT ?

Situatie voordien en nieuw haarlijn komen erg overéén met die van mij.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 22:54   #4
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
FUE of FUT ?

Situatie voordien en nieuw haarlijn komen erg overéén met die van mij.
FUT, morgen fotos en uitleg van alles, es kijken of ik paar uurtjes slaap kan pakken.
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2009, 23:02   #5
rikrik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2007
Berichten: 73
Hoi Hammerzeit,

leuk om te lezen! Ben zelf in oktober aan de beurt bij AC, dus volg jouw verhaal met interesse.
Toen je de prijs noemde schrok ik even omdat ik veel meer betaal voor minder grafts, maar ik lees dat jij voor FUT hebt gekozen. Ik ga voor fue.

Succes met het herstel deze eerste dagen na de ingreep!
rikrik is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 08:20   #6
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikrik Bekijk bericht
Hoi Hammerzeit,

leuk om te lezen! Ben zelf in oktober aan de beurt bij AC, dus volg jouw verhaal met interesse.
Toen je de prijs noemde schrok ik even omdat ik veel meer betaal voor minder grafts, maar ik lees dat jij voor FUT hebt gekozen. Ik ga voor fue.

Succes met het herstel deze eerste dagen na de ingreep!
Dank je rikrik. FUE had ook inderdaad mijn voorkeur, echter kon ik het verschil in prijs niet overbruggen. Ben blij dat je de optie hebt om voor FUE te gaan!
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 09:33   #7
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
De dag van de operatie
Mijn overnachtingen in het Radisson SAS hotel waren op eigen kosten. Ik koos ervoor op zondagavond al in Hasselt te overnachten, op maandag ochtend meldde ik mij om half 9 bij de kliniek. Je krijgt dan een ruime eigen kamer toegewezen met TV, leesvoer en meubilair uiteraard. De formulieren die je invult variëren van welk broodje je wenst tijdens de lunch tot gebruik van medicijnen, alcohol en drugs.

Het gesprek met Dr. Feriduni verliep goed. Je bespreekt dan eigenlijk tot in detail hoe je de haarlijn wenst, wat de mogelijkheden zijn. Dit was overigens het eerste contact met Dr. Feriduni. Als het mogelijk is, vraag een consult aan met Dr. Feriduni zelf, op die manier is er veel minder ruis doordat er geen consultant tussen zit. Niet dat deze er per se bij mij was, maar het vermindert de kans op.

De volgende foto's geven aan hoe mijn haar verdeeld zou worden.
Zij - http://img521.imageshack.us/img521/7770/dsc3039.jpg
Boven - http://img521.imageshack.us/img521/5906/dsc3041.jpg

Het gedeelte vooraan zal dicht bepakt zijn, het gedeelte bovenop zal minder dicht bepakt worden. Ik hoop op deze manier te voorkomen dat ik een tweede keer een haartransplantatie nodig heb, de tijd zal het leren. Als ik kijk naar mijn vader blijft ook zijn haar hoog zitten.

De afspraak was dat er 2500 transplataten geplaatst zullen worden. Het gebied wat Dr. Feriduni gekozen heeft vind je hier:
http://img442.imageshack.us/img442/8848/dsc3044.jpg

Donorgebied
Bij de uiteindelijke telling uit deze strip zijn dit er 2732 geworden om precies te zijn. De verdeling tussen de transplantaten was: 1 haar - 700+ / 2 haren - 1200+ / 3 haren - 700+. De verdovingen werken goed over het algemeen, soms is er een stukje wat gevoeliger wordt, dan krijg extra verdoving. Het stukje huid wat eruit gehaald is vind je hieronder.

LET OP - echt niet voor de zwakke maag:
http://img188.imageshack.us/img188/3092/dsc3047.jpg

Direct nadat de wond aan de achterkant gehecht is ziet het er zo uit:
http://img442.imageshack.us/img442/1669/dsc3049.jpg.

Er is een kleine golving te zien in het haar maar je zou het eigenlijk bijna niet opmerken. Van dichtbij ziet het er zo uit:

LET OP - echt niet voor de zwakke maag:
http://img442.imageshack.us/img442/7053/dsc3050.jpg

Je voelt er niks van, de verdovingen doen goed hun werk. Dan is het tijd voor de assistentes om de haren klaar te maken voor de transplantatie. Terwijl zij dit doen word je terug begeleid naar je eigen kamer om te lunchen. (For what it's worth, de broodjes waren lekker). Om aan te geven hoe weinig je ervan voelt, ik was na de lunch in de stoel in slaap gevallen. Eenmaal gewekt door de assistente was het tijd om de incisies te maken. Dr. Feriduni maakte de incisies zelf uiteraard, het aparte is dat je niks voelt maar wel hoort hoe er gaatjes gemaakt worden in je huid. Bij mij is het complete voorstuk gemillimeterd om het gemakkelijker te maken de transplantaten te plaatsen. Dit was een optie, geen verplichting.

Incisies
Een aantal foto's van de incisies:
http://img193.imageshack.us/img193/7094/dsc3052x.jpg
http://img188.imageshack.us/img188/2577/dsc3056z.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/7231/dsc3059.jpg

Op de foto's hierboven is nog geen haar getransplanteerd, als je haren ziet dan zijn dit m'n eigen. De kans bestaat dat door shock-loss deze haren uitvallen en pas tegelijk met de transplantaten terugkomen.

Wat je op de laatste foto goed kan zien is de zwelling die reeds begonnen is. Nee, mijn voorhoofd heeft niet van zichzelf zo'n bult. Deze zwelling is vocht, deze zal naarmate de tijd vordert omlaag zakken. Dit kan via de zijkanten gebeuren of door je gezicht heen. Bij mij is aan m'n linkerkant een bult omlaag gezakt dat 2 cm uitstak (nu weg). De rest is tot onder m'n wenkbrauwen nu, mijn voorhoofd is ontzettend dik kan ik je vertellen. Er bestaat de kans zelfs dat je een paar uurtjes niks kan zien omdat het zo opgezwollen is. Dat het pijnlijk is, nee, wel hoofdpijn door de druk van het vocht op je hoofdhuid.

Ik heb foto's van het moment dat de transplantaten door 2 assistentes geplaatst zijn, echter wil ik deze niet plaatsen vanwege hun privacy. Je wordt nog verdoofd achterop voor je vertrekt en alles wordt uitgebreid toegelicht. Wat wel te doen, wat niet te doen, waarop je dient te letten etc.

Na de transplantatie wordt er een taxi voor je besteld en overnacht je in het hotel. Overigens zijn beide nachten door mijzelf betaald, bij Radisson SAS betaalde ik euro 85 per nacht.

Misschien lichtelijk offtopic maar toch ook goed om te weten hoe het hotel was. Het personeel krijgt vaker gasten op bezoek die een behandeling ondergaan bij Dr. Feriduni. Toen ik informeerde naar een rustig tafeltje in het restaurant en de reden noemde werd ik hartelijk verwelkomd en verteld dat ze dat veel vaker hebben. De extra kussens en andere punten waren geen enkel probleem. Is toch plezierig op een avond als deze.

Ik heb goed kunnen slapen op mijn zij deze nacht. Ik werd 2x wakker, precies op de tijden dat ik de ibuprofen mocht nemen (4u tussen).

The morning after
Al met al is het eindresultaat als volgt:
http://img195.imageshack.us/img195/1849/dsc3086.jpg

Op deze foto kun je ook zien dat de bult aan het zakken is. De foto is genomen de ochtend na de operatie. Als deze bult weggezakt is en mijn hoofd weer kleiner is zal het effect van de getransplanteerde haren groter zijn.

De tweede nacht na de transplantatie heb ik toch minder geslapen. De verdovingen zijn uitgewerkt, de medicatie is minder sterk (lees: geen ibuprofen 600mg) en de bult is gevoelig. Hierdoor had ik moeite een goede positie te vinden. Daarnaast had ik kriebelhoest - een kuchje en ik had het gevoel dat m'n hoofd ontplofte.

Je krijgt een hele rits van do's en dont's mee naar huis. Erg overzichtelijk en handig om te weten wat je wel en niet moet doen om het maximale uit je transplantatie te halen. Overigens zijn deze foto's door Dr. Feriduni zelf genomen. Hij wist niet dat ik ze op dit forum zou plaatsen en ook heeft hij geen toestemming van mij om ze voor welk doeleinde dan ook te gebruiken. De reden hiervoor is dat ik dit in eigen hand wil hebben.

Het vocht is nu tot vlak bij m'n ogen gezakt, als het goed is hoort het na 2/3 dagen helemaal over te zijn. That's it for now, ik zal later in de week foto's plaatsen van de voortgang. Als iemand liever met een private message vragen wil stellen mag dit ook!

Laatst gewijzigd door hammerzeit; 15 juli 2009 om 09:38
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 11:25   #8
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Smile

Bedankt voor je verslag, denk wel dat mensen hier wat aan hebben. Werk ziet er ook schoon en netjes uit.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 11:44   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hammerzeit Bekijk bericht
Dank je rikrik. FUE had ook inderdaad mijn voorkeur, echter kon ik het verschil in prijs niet overbruggen. Ben blij dat je de optie hebt om voor FUE te gaan!
Voor 300 euro meer kon je bij Prohair een FUE van 2500 laten doen. Als je 5450 kunt ophoesten, dan moet 5750 ook wel lukken

Maar dat terzijde! Ik vind het heel goed dat je alles zo uitgebreid beschrijft, dit is heel nuttig voor mensen die de stap nog willen zetten! Bedankt

Ik denk dat je op een heel mooi resultaat mag rekenen!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 13:08   #10
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
hammerzeit,

erg leuk om je uitgebreide verslag te lezen. Op het moment dat jij werd geopereerd, maandag, was ik ook in de kliniek voor de 2 wekelijkse controle.

Ziet er goed uit en volgens mij heb je een goeie dichtheid vooraan. FUT slaat beter aan dan FUE zeggen ze, dus dat komt wel goed.

Hoe voelt je litteken?

Greetz
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 13:12   #11
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Goed verslag, lijkt wel een reclame praatje (korting gehad )

Succes met de groei, ziet er mooi uit. Nu maar hopen dat de kaalheid niet doorzet, maar dan nog zal het een super verbetering zijn!

goodluck
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 13:51   #12
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Heel duidelijk verwoord allemaal en dat met die foto's erbij, super! Eindresultaat zal vast ook naar je tevredenheid zijn!

Hoe lang moeten je hechtingen blijven zitten trouwens?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2009, 14:14   #13
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Voor 300 euro meer kon je bij Prohair een FUE van 2500 laten doen. Als je 5450 kunt ophoesten, dan moet 5750 ook wel lukken

Maar dat terzijde! Ik vind het heel goed dat je alles zo uitgebreid beschrijft, dit is heel nuttig voor mensen die de stap nog willen zetten! Bedankt

Ik denk dat je op een heel mooi resultaat mag rekenen!
Klopt, er waren goedkopere opties. Ging grotendeels op m'n gevoel af na zo veel mogelijk info verzameld te hebben, what else can you do. Je zult mij ook niet horen zeggen dat Dr. Feriduni beter opereert dan Dr. X aangezien ik er geen ervaring mee heb. Wel ben ik erg tevreden tot nu toe - maar jah dat is 2 dagen na de operatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
hammerzeit,

erg leuk om je uitgebreide verslag te lezen. Op het moment dat jij werd geopereerd, maandag, was ik ook in de kliniek voor de 2 wekelijkse controle.

Ziet er goed uit en volgens mij heb je een goeie dichtheid vooraan. FUT slaat beter aan dan FUE zeggen ze, dus dat komt wel goed.

Hoe voelt je litteken?

Greetz
Thanks voor je reply henk-yo, wat toevallig! Mijn litteken trekt een beetje, heb het gevoel dat dat door die ontzettende zwelling op m'n voorhoofd komt. Dat deze de huid strakker trekt rondom. Tijd zal het leren. Verder kan ik me goed vrij bewegen, geen strakke nekhuid. Misschien brutaal maar ik ben erg benieuwd hoe de situatie bij jou is na 2 weken - dat ik een beetje weet wat ik kan verwachten. Zou je dat met me willen delen (hetzij private message of hier)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Goed verslag, lijkt wel een reclame praatje (korting gehad )

Succes met de groei, ziet er mooi uit. Nu maar hopen dat de kaalheid niet doorzet, maar dan nog zal het een super verbetering zijn!

goodluck
Bedankt, heb er alle vertrouwen in. Ik vermoed dat het nog wel door zal zetten maar hoop dat de lijn middenboven zo ongeveer blijft, dan ben ik gedekt. Hehe achteraf gezien had ik inderdaad misschien een korting-afspraak moeten maken. Ik gaf aan dat ik open stond voor foto's en dat ik er geen problemen mee had als hij deze van mij zou nemen tijdens de behandeling, dus vandaar!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Heel duidelijk verwoord allemaal en dat met die foto's erbij, super! Eindresultaat zal vast ook naar je tevredenheid zijn!

Hoe lang moeten je hechtingen blijven zitten trouwens?
Ik hoop het ook, het is nog even afwachten! De hechtingen moeten 14 dagen blijven zitten. 10 dagen vroeg ik om ivm een eventuele mini-vakantie maar dit raadde hij af. Wat wel kan is dat de nietjes ergens anders (bij je huisarts, in een ziekenhuis, waar dan ook) eruit gehaald worden. Hiervoor krijg je een tangetje mee van AC. Wat ik zelf ga doen is een afspraak maken in Veldhoven om deze te verwijderen. Als m'n korstjes bovenop niet echt weg willen kunnen ze dit gelijk ook doen.
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2009, 17:24   #14
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Werd vanochtend wakker met ogen compleet dicht, kon ze niet open krijgen. Het duurde tot de middag tot ik iets kon zien. Feit dat je weet dat dit kan/hoort te gebeuren maakt je er wel een stuk geruster op.

De zwelling bovenop m'n hoofd is zo goed als weg, nu valt pas de verhouding op te maken ten opzichte van het gebied waar naartoe getransplanteerd is. Het engste vind ik eigenlijk het wassen, ben dan ook ontzettend voorzichtig. Alleen deppen bovenop, zachtjes wrijven aan de achterkant. Iemand nog tips hierover?
hammerzeit is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2009, 18:35   #15
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hammerzeit Bekijk bericht
Werd vanochtend wakker met ogen compleet dicht, kon ze niet open krijgen. Het duurde tot de middag tot ik iets kon zien. Feit dat je weet dat dit kan/hoort te gebeuren maakt je er wel een stuk geruster op.

De zwelling bovenop m'n hoofd is zo goed als weg, nu valt pas de verhouding op te maken ten opzichte van het gebied waar naartoe getransplanteerd is. Het engste vind ik eigenlijk het wassen, ben dan ook ontzettend voorzichtig. Alleen deppen bovenop, zachtjes wrijven aan de achterkant. Iemand nog tips hierover?
Niet lullig bedoeld en ik schrik er ook best van eigenlijk! maar bedoel je dat je echt 100% niks kon zien die ochtend? lijkt me echt verschrikkelijk(eng) hoe eet je dan s'ochtends of bv naar de wc zulke dingen?

Laatst gewijzigd door jord-y; 16 juli 2009 om 19:03
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie en Tevredenheid topic.... pindakaas Chirurgische behandelingen 160 19 juli 2011 00:50
ik schaam me zo voor mijn overbeharin:( help me met een permantente oplossing please! Cherie Hirsutisme - Behandelingen 30 17 februari 2010 15:15
is mijn onzekerheid terecht? Graag deel ik ervaringen met anderen miekiedegekste AA - Algemeen 9 18 december 2007 20:26
Mijn ervaringen met haarspecialisten en hun haarwerken. Chris Haarwerken 12 26 juni 2005 23:24
Mijn ervaringen ................. needya Haarwerken 0 16 maart 2004 11:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.