Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2009, 21:20   #1
hammerzeit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 33
Haartransplantatie - mijn ervaringen

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag mijn haartransplantatie ervaringen tot nu toe delen, en ook de toekomstige ontwikkelingen hier bijhouden. Wellicht hebben sommigen van jullie die erover nadenken of al in het proces zitten er een paar goeie tips aan.

Op het moment van schrijven is de transplantatie 24uur geleden geëindigd. Ik heb voor mijn transplantatie meerdere malen dit forum bezocht en de adviezen erop nageslagen - zie het moment waarop dit account aangemaakt is. Ik speel zelf al jaren met de gedachte aangezien ik al sinds m'n 20ste inhammen heb. Echter heb ik pas een half jaar geleden besloten om het te doen. Ik licht de details uit, ben vrij kritisch.






In grote lijnen zal ik de ervaringen delen op basis van de volgende punten:
  • De consults
  • Dag van transplantatie
  • Rest wat er komen gaat
De consults
Na dit forum geraadpleegd te hebben en de websites bezocht heb ik besloten 3 consults aan te vragen, TransHair als eerste, daarna Laser Aesthetic en Aesthetic Clinics tegelijk.

Om een beeld te geven van de situatie zijn hier recente fotos - 2 jaar, 1 jaar, 2 dagen geleden.

http://img197.imageshack.us/img197/3595/sg1l43191.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/9075/sg1l6123.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/6263/dsc3038n.jpg


TH