Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 november 2011, 17:22   #61
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Hallo12,


Dat ziet er goed uit man, je haren groeien heel natuurlijk ben benieuwd als het straks nog wat langer is hoe het er dan uitziet.

ik hou je verdere updates in de gaten de komende tijd
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2011, 19:22   #62
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Hej lucky ja gebruik minox.
ik ga me haar ook niet heel lang laten groeie max 5cm zijkante heb ik sowieso altijd kort
Wachten kost wel veel energie haha... het mag van mij wel wat sneller gaan allemaal haha! maja ben pas 3 maanden
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2011, 19:23   #63
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Hej hulk ja gaat de goede kant op hoe gaat het bij jou?
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2011, 22:10   #64
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
hallo12,


het is nu precies 6 weken geleden maar het is nog niet veel, ik dacht vorige week dat ik al wat zag komen maar groeit nog steeds niks. wel wat zwarte puntjes en veel puistjes vooral op het gedeelte waar geen haar meer zat, had jij dat ook?

Dus ik denk dat er onderwaarts wel het een en ander aan het groeien is.

Kijk elke dag wel een keer of ik al wat zie komen maar nog niks

ik vrees dat ik geduld moet hebben denk ik

ik hou me maar een beetje vast aan jou blog je loopt precies 1,5 maand voor op mij en bij jou ziet er al heel goed uit.
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2011, 23:42   #65
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Verschil tot nu toe foto 1 is voor me HT andere foto's 3mnd en 1 week na m'n ht laatste foto is van de rechter inham week na me ht

Ga gwn verder in dit topic de discussie over dat wij allemaal 1 persoon zijn is nu wel gesloten toch
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2480_alphenaandenrijn2011051200324.jpg‎ (43,3 KB, 640x gelezen)
Bestandstype: jpg 111.jpg‎ (23,1 KB, 638x gelezen)
Bestandstype: jpg 2011-11-15 23.21.59-1.jpg‎ (16,3 KB, 632x gelezen)
Bestandstype: jpg 2011-11-15 23.18.58-1 (1).jpg‎ (37,3 KB, 590x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20110810-01239 (1).jpg‎ (82,0 KB, 519x gelezen)
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 00:07   #66
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallo12 Bekijk bericht
Ja ik weet het ook niet met die grafts.. ik heb alleen de schaaltjes gezien en het waren er echt +- 3000!
Ik baseer mij toch liever op de statistieken, logica, eigen ervaring, kennis. Als jij 3000 stuks in een schaaltje ziet liggen, dan is dat razeknap.

Jij schreef letterlijk, 3000 grafts in 2.15 minuten...gedaan door 2 assistentes.

Dat is 9 seconde per graft per assistente en dat voor 135 minuten lang. Geloof je nog steeds dat je 3000 grafts in een schaaltje zag liggen ?

Denk ik dat je veel grafts ontvangen hebt ? Zeker weten. 3000 ? No way.

Op die manier kan ik ook een lage prijs aanhouden. Het motto; 2 halen, 3 betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallo12 Bekijk bericht
Ik was gewoon me dunne haar zat en zag bij chopper na 3 maanden al goeie resultaten meer dan bij andere klinieken ( dat komt waarsch. ook omdat bij hem 3000 grafts zijn geplaats en bij andere minder dus meer haren ) Mij maakt het ook niet uit of ze naar Esteworld of een andere kliniek gaan je moet gaan waarbij je je het beste voelt. En Antonieh ik weet wel dat het jou niet uitmaakt naar welke kliniek iemand gaat en dat het om het resultaat gaat!
Ja maar ook hier verschillen we van mening. Ik wil niemand beledigen, ook Chopper niet. Hij laat toch maar mooi foto's zien, maar ik heb wel vaker kanttekeningen geplaatst bij zijn foto's. Normaal zou dat niet hoeven, maar hij is vertegenwoordiger van een kliniek. Hij en de kliniek zijn erbij gebaat goede foto's te laten zien. Laten we er niet omheen draaien. Ik heb al teveel gezien in dit wereldje.

Ook zijn laatste foto's waren vrij gunstig geschoten, laten we het voorzichtig uitdrukken. In 2003 had ik waarschijnlijk ook gedacht, geweldig ! Nu weet ik beter. Nu weet ik wat er mogelijk is.

Chopper was behoorlijk kalend, je mag dan gewoon geen wonderen verwachten en alle foto's van chopper waren ook geen wonder. Dat is geen aantijging, maar een constatering. Je krijgt geen goede dekking als je zo kalend was als hem. Uiteraard heeft er flinke verbetering plaatsgevonden, want tuurlijk heeft hij een fiks aantal grafts ontvangen, maar je ziet gewoon zijn oude haarlijn nog. Logisch ook.

Nu begrijp ik wel dat een halfkaal iemand al superblij is met enige dekking, maar blijf het wel in perspectief zien. Ik weet zeker dat chopper zelf maar al te graag nog een behandeling zou willen ondergaan. Hij zal het misschien niet toegeven maar weet dat ik gelijk heb. Kijk naar andere fora. Naar mensen die 2500 grafts hebben ontvangen, hoe klein het ontvangstgebied is. Je krijgt geen mooie dekking met 2000-2500 grafts op een halfkaal hoofd. Kijk naar jezelf, jij zal ook een fikse metamorfose ondergaan. Toch had je nog wat haar staan, en die x-aantal grafts die je erbij hebt gekregen zal een mega verschil geven. Toegegeven, jij hebt echt een zeer goed resultaat. Daar valt niks slechts over te zeggen. Zeer dik haar misschien, ik zie ook een soort van slag in je haar. Dat scheelt ook. Maar dit is eerder uitzondering dan regel. Misschien dat de minoxidil ook flink zijn werk doet. Ik denk serieus dat ik jouw resultaat in mijn lijstje van 5 beste resultaten ooit moet zetten. Onwerkelijk en dat na enkel 3 maanden. Als je dit laat zien op andere fora, dan zal iedereen verbaasd staan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallo12 Bekijk bericht
en lucky dat het bij de klinieken in de benelux duurder is en dat je voor dat geld minder grafts krijgt dat is toch gewoon een feit?
Je kan bij Prohair en Feriduni zonder problemen 3000 grafts krijgen. Je bent alleen 2 dagen onder behandeling en dan krijg je ook zeker 3000 grafts. Dat is een feit.

Laatst gewijzigd door Lucky; 16 november 2011 om 00:22
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 00:34   #67
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Ik denk inderdaad dat minoxidil al veel heeft gedaan bij mij.. Als je naar me inham kijkt zie je dat veel haren nog niet zijn opgekomen als dat over heel mijn hoofd (het aantal opgekomen haren) is dan heeft minox heel goed zijn werk gedaan.. Maar het is afwachten hoe het zich in de komende 8 maanden gaat ontwikkelen. ik hou jullie op de hoogte
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 00:56   #68
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Ziet er goed uit! Vooral goed dat je de vooruitgang ziet...

Bij mij voorlopig merk ik nog geen verschil, is nu geleden van einde augustus, dus over enkele weken 3 maanden geleden... Mijn haren zijn nu langer terug en merk zelf zo het verschil nog niet... Jeukt wel continu... en heel af en toe een puistje...

Vanaf wanneer ben je de minoxidil beginnen gebruiken? Heb je nu nog veel last van puistjes of uitslag?

Het rare is, ben vanmiddag naar de kapper geweest en had paar uur later 2 puistjes en de vorige keer bij de kapper, 2 weken geleden was het exact hetzelfde... Telkens als ik naar de kapper ga (voor deze 2 keer dan) kwamen er puistjes...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 09:02   #69
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
IK ben dolblij met het resultaat en hoef voorlopig echt geen nieuwe Ht zoals wordt gesuggereert. Als minox zijn werk doet hoop ik dat ik voorzien ben.

Hierbij nog even een foto van een paar weken geleden en nog 1 van voor de HT. Genomen op precies dezelfde manier. Aan een ieder die toch beweert dat het nep is, ik sta open voor een ontmoeting en gezellig drankje :-)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afbeelding 002.jpg‎ (146,7 KB, 690x gelezen)
Bestandstype: jpeg P1010534.jpeg‎ (19,5 KB, 779x gelezen)

Laatst gewijzigd door chopper69; 16 november 2011 om 09:23
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 11:07   #70
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik heb niet gezegd dat het nep of slecht is. Je hebt gekregen wat je mag verwachten. Je hebt tenslotte een haartransplantatie ondergaan.

Maar foto's zoals bovenstaand kunnen vertekenend overkomen bij mensen. Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen. Toen ik nog jong was en dringend een haartransplantatie nodig had, was ik daar ook erg gevoelig voor. Ik dacht dat de mogelijkheden oneindig waren, als ik zoiets zag.

Kijk naar al die reviews van prohair voor -en achteraf op deze site. Mensen krijgen al 1500-2500 grafts bij enkel wat inhammen. Andere klinieken idem. Esterworld kan niet toveren, die moeten ook roeien met de riemen die helaas in de haartransplantie wereld gelden.

Laatst gewijzigd door Lucky; 16 november 2011 om 11:28
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 12:51   #71
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat het nep of slecht is. Je hebt gekregen wat je mag verwachten. Je hebt tenslotte een haartransplantatie ondergaan.

Maar foto's zoals bovenstaand kunnen vertekenend overkomen bij mensen. Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen. Toen ik nog jong was en dringend een haartransplantatie nodig had, was ik daar ook erg gevoelig voor. Ik dacht dat de mogelijkheden oneindig waren, als ik zoiets zag.

Kijk naar al die reviews van prohair voor -en achteraf op deze site. Mensen krijgen al 1500-2500 grafts bij enkel wat inhammen. Andere klinieken idem. Esterworld kan niet toveren, die moeten ook roeien met de riemen die helaas in de haartransplantie wereld gelden.
Lucky heeft wel een punt. Ik vind ook dat het resultaat van een ht genuanceerder mag. Veel mensen verlekkeren zich op (soms wat vertekende) foto's.

Ik krijg binnenkort 2500 grafts, ca. 50 grafts verdeeld per 1 cm2. En 50 grafts per cm2 is nog net ok om het aardig dekkend te maken. Reken dus maar uit hoe groot dat gebied is.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 17:10   #72
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
hoi Diesel,

Je zegt dat je 3 maanden onderweg bent nu heb je al veel haren erbij gekregen, maak eens wat nieuwe fo;s ik ben benieuwd

groeten Hulk
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2011, 17:12   #73
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Ok, zal er morgen eens opzetten...
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2011, 21:28   #74
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chopper69 Bekijk bericht

Hierbij nog even een foto van een paar weken geleden en nog 1 van voor de HT. Genomen op precies dezelfde manier.
Foto's zijn niet op dezelfde manier genomen. Foto voor de ht is buiten en geschoren. Foto na de ht is binnen met langer haar. kan een wereld van verschil maken.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2011, 15:35   #75
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Nu 4 maanden en 1 week verder...

2de is met flits...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2011-12-14 08.25.08-1.jpg‎ (9,1 KB, 501x gelezen)
Bestandstype: jpg 2011-12-14 08.25.39-1.jpg‎ (10,1 KB, 529x gelezen)

Laatst gewijzigd door Hallo12; 14 december 2011 om 15:37
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.