Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2011, 00:36   #1
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
2000 grafts dr reys

Op maandag 23 en dinsdag 24 mei heb ik een ht ondergaan bij dr reys (vooormalig arts pro-hair )De afspraak was 1500 tot 1700 grafts op 1 dag .Echter tijdens de behandeling kwam hij tot de conclusie dat 2000 grafts ook nog wel haalbaar was bij mij .Hij besloot om dit in dan maar in 2 dagen te doen ..Het hotel werd door hem geregeld en zat bij de prijs in .De behandeling is goed en prettig verlopen .Ook van de gastvrijheid die je krijgt bij dr reys stond ik versteld van .Tussen de middag en ook het avond eten werden door hem en zijn vrouw verzorgd.Aangezien de behandeling bij hem thuis gebeurt zit je in de pauzes ,onder het genot van een bakje koffie ,gewoon bij elkaar aande tafel in zijn huiskamer ,erg aangenaam .Ook de behandeling wordt door hem en zijn vrouw zelf verricht (zowel het uithalen als het inzetten ).Zelf voor vertrek werd mij nog een avondmaal aangeboden .Al met al een zeer positieve ervaring en nu maar hopen dat het resultaat er ook naar is.Ik heb mijn inhammen iets opgevuld /verlaagd ,en mijn haardichtheid verbeterd

Laatst gewijzigd door sneu; 26 mei 2011 om 01:25
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2011, 11:30   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Heel goed Sneu, nu hopen dat je na 2x Feriduni wel een een bevredigend resultaat voor jezelf krijgt, hoewel hij daar zeker bij zal hebben bijgedragen. Ik ken je situatie niet, maar 2000 is een mooi aantal.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2011, 12:17   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat is een wel heel positieve ervaring! Dr. De Reys legt overduidelijk eer in zijn werk en hij neemt goed de tijd voor je.

Hij heeft destijds mijn eerste ingreep bij Prohair gedaan, dus was ook wel in zeer ervaren handen. Ik ben echt heel benieuwd naar je herstel en naar je uiteindelijke resultaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2011, 18:10   #4
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Hoi,

Ik ben me (reeds lange tijd) aan het orienteren op een fue behandeling. Dr. de Reys als zelfstandige aanbieder is een nieuwe optie die ik wellicht in overweging neem naast een tweetal andere aanbieders. Zou je/of iemand die hier leest en dit weet, me kunnen vertellen;

- Wat de 'cosmetische vaardigheden' van Dr. de Reys zijn, dus het maken van een mooie natuurlijke haarlijn.
- Of zijn 'team' wel groot genoeg is om een dergelijke behandeling op een zeer professionele wijze uit te voeren.
- Hoe de nazorg is
- Hoe de eerste resultaten zijn

Alvast bedankt!

Milo
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2011, 18:20   #5
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milo Bekijk bericht
Hoi,

Ik ben me (reeds lange tijd) aan het orienteren op een fue behandeling. Dr. de Reys als zelfstandige aanbieder is een nieuwe optie die ik wellicht in overweging neem naast een tweetal andere aanbieders. Zou je/of iemand die hier leest en dit weet, me kunnen vertellen;

- Wat de 'cosmetische vaardigheden' van Dr. de Reys zijn, dus het maken van een mooie natuurlijke haarlijn.
- Of zijn 'team' wel groot genoeg is om een dergelijke behandeling op een zeer professionele wijze uit te voeren.
- Hoe de nazorg is
- Hoe de eerste resultaten zijn

Alvast bedankt!

Milo
DR Reys heeft bij pro-hair uitstekende resultaten behaald.Hij kan ongeveer 1500 grafts per dag verplaatsen maar bij een hoger aantal zal hij dit verdelen over 2 dagen ,maar dit is bij elke kliniek zo .Wat mij zo aanstond is dat hij samen met zijn vrouw de behandeling zelf heeft gedaan
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 01:31   #6
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
even een update .De meeste korsten zijn weg en volgens mij daarmee ook de tussen getransplanteerde haartje .Alleen bij de inhammen zijn nog haartje aanwezig maar echt meegroeien doen ze niet .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2011, 01:20   #7
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
even een update na 3,5 maand.Wat een verschil met mijn eerdere ht .ik heb het gevoel alsof mijn nieuwe haartje bij mijn nieuwe haarlijn er inmiddels allemaal al door zijn alleen dat ze nog iets dikker moeten worden van structuur .Als ik dit had geweten dat had ik de haarlijn een halve centimeter lager aangehouden wat Dr reys eerst adviseerde , maar ik durfde dit niet goed aan i.v.m beperkte donor en slechte ervaring eerdere ht.Alleen de kruin blijft iets achter maar dit kan ook nog niet anders denk ik na 3,5 maand .Jammer dat ik de tijd niet terug kan zetten ,had Dr Reys al mijn ht,s mogen doen .Ook de speciale ,,haircreme ,,met aloe vera die ik meekreeg ben ik blij mee daar het voor iets meer volume zorgt bij fijn en dun haar

Laatst gewijzigd door sneu; 14 september 2011 om 01:25
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2011, 13:57   #8
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Aloe Vera

Fijn he die Aloe vera :-)
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2011, 00:19   #9
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman Bekijk bericht
Fijn he die Aloe vera :-)
Ja echt wel
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2011, 01:49   #10
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
na 5 maand een mooie haarlijn maar achter blijft achter en nog geen echte groei .Overigens als ik nu door het winkelcentrum loop zie ik de haarlijn maar verder niet echt bijzonder .Ook de omgeving ziet niet echt veel verschil .Best pijnlijk nu je er achter komt wat je had kunnen bereiken nu ik zie wat 1000 grafts met een haarlijn doet maar door mijn mislukte ht bij Feriduni van 3000 grafts niet meer haalbaar is .Ik heb er nu dus 6000 op zitten maar het oogt echt als 2500 ,3000 grafts ,jammer en pijnlijk
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2011, 17:22   #11
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Sneu : Feriduni

Hoi Sneu,

Uit de discussie hier kan ik opmaken dat je eerder behandeld bent door dr Feriduni. Ik hoor overwegend positieve verhalen over de man en zijn 'skills' en eigenlijk ook wel over de resultaten die hij behaald. Ik ben zelf (al 5 jaar..) aan het twijfelen over een FUE HT en Dr. Feriduni stond eigenlijk wel op de 'shortlist'. Zou je me eens kunnen/willen vertellen waar het bij jou is misgegaan en of de andere arts waardoor je bent behandeld in jouw opinie 'beter' is?
Waarvoor alvast dank uiteraard.

Groet, Milo
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2011, 01:04   #12
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milo Bekijk bericht
Hoi Sneu,

Uit de discussie hier kan ik opmaken dat je eerder behandeld bent door dr Feriduni. Ik hoor overwegend positieve verhalen over de man en zijn 'skills' en eigenlijk ook wel over de resultaten die hij behaald. Ik ben zelf (al 5 jaar..) aan het twijfelen over een FUE HT en Dr. Feriduni stond eigenlijk wel op de 'shortlist'. Zou je me eens kunnen/willen vertellen waar het bij jou is misgegaan en of de andere arts waardoor je bent behandeld in jouw opinie 'beter' is?
Waarvoor alvast dank uiteraard.

Groet, Milo
Dr reys is zelf bij de behandeling aanwezig en verricht ook samen met zijn vrouw handelingen .Daarbij voelde ik bij hem en zijn vrouw zeer op mijn gemak .Bij FERIDUNI kreeg ik meer de indruk dat je patient zoveel bent .Ook heb ik hem bij de behandeling niet gezien (2 mensen op 1 dag ).Nu zat hij volgens mij ook een beetje in de klinsch met easthetic clinic .TOEN MIJN BEHANDELING OOK NOG OP EEN FIASCO UITDRAAIDE gaf geen van beide gehoor .Uiteindelijk na lang praten samen wou hij mij tegemoet komen met 1500 grafts maar hij vondt dat de verantwoordelijk heid bij aesthetic kliniek lag (nu aesthetic hair clinic ).Deze behandeling was hij wel meer betrokken bij maar het zijn er uiteindelijk maar 1300 geworden met wel een goede op komst ,maar gewoon het hele verhaal bij elkaar en dan de manier .Daarbij kreeg ik post (waar ik niet om gevraagd had )op mijn oude adres ruim na de behandeling die andere bewoners dus in handen kregen en dus ook gelijk wisten over mijn ht en op de behandeldag kreeg ik gegevens van een ander in mijn handen met naam adresgegevens etc,(oeps foutje,we hebben je verward met iemand anders??? )En nogmaals je voelt je bij dr reys gewoon zo goed als thuis ,hij is meer betrokken bij de behandeling omdat het er kleinschaliger is ,en je hebt niet echt het gevoel dat je in een ,,haarkliniek ,, bent.

Laatst gewijzigd door sneu; 4 november 2011 om 01:16
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2011, 11:05   #13
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Sneu,

ben je nog steeds tevreden en kun je aub wat foto's opladen?

Alvast bedankt
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2011, 12:26   #14
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinocan Bekijk bericht
Sneu,

ben je nog steeds tevreden en kun je aub wat foto's opladen?

Alvast bedankt
Volgens mij ben je geinteresseerd in een ht bij dr. De Reys, Pinocan. Gezien je drie laatste posts ...

Begrijpelijk, hij staat niet slecht bekend. Check hier ff: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...694#post287694

Daar staan wel een aantal uitgebreide ervaringen.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 00:55   #15
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
wat betreft de haarlijn ja ,achter gaat iets trager maar er komen wel steeds meer zwarte puntjes en kleine dunnere haartjes zijn zichtbaar achter .Maar ik zit dan ook nog maar op 7 maanden .Foto plaatsen op internet ben ik zelf niet z,n voorstander van .Heb dit wel gedaan bij Feriduni maar goed mischien bij het eindresultaat .Het ziet er in iedergeval al beter uit als mijn ht bij Feriduni
sneu is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.