Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 april 2008, 22:36   #1
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
FUE vooruitgang met foto's

Ik ben op 9 april 2008 voor een Fue behandeling van 2000 grafts behandeld door Dr Reys bij Prohair clinic in Mechelen, ik had al eerder 4 kleine Fut behandelingen gehad bij een andere clinic. K zag er wel een beetje tegen op, maar de ontvangst en behandeling was zoooo goed joh, echt heel netjes en verzorgd alles, heel attent en bezorgd waren ze, steeds vragen hoe t ging, echt een supergoed team, hele aardige assistentes, je mag je eigen muziek of dvd's draaien, en bijna inderdaad geen pijn zowel tijdens als na de behandeling zoals al eerder was verteld door Bart in een consult een paar maanden eerder. Echt bizar in vergelijking met wat k gewend was van die andere behandingen, pfffff, was k maar eerder gegaan hier. En eerlijk zijn ze ook, want hij zei over 2 weken gaan we de prijzen verlagen dus val jij nu ook alvast in de categorie, dus k krijg ook nog es 2000 euro terug, echt veel geld, k kan niet anders zeggen dan echt heel goed en super daar in belgie hoor. K doe er wat foto's bij van voor en na, dan kan je zelf zien wat ze gedaan hebben, ze hebben echt de nadruk gelegd op de dichtheid aan de voorkant en de kruin, t ziet er heel mooi uit, en nu maar afwachten totdat t gaat groeien, hahahaha.
Voor diegene die de vooruitgang wil zien, kijk dan op mijn webblog, klik
op de link hieronder, deze zal ik dan steeds updaten.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2008, 22:55   #2
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Ik ben op 9 april 2008 voor een Fue behandeling van 2000 grafts behandeld door Dr Reys bij Prohair clinic in Mechelen, ik had al eerder 4 kleine Fut behandelingen gehad bij een andere clinic. K zag er wel een beetje tegen op, maar de ontvangst en behandeling was zoooo goed joh, echt heel netjes en verzorgd alles, heel attent en bezorgd waren ze, steeds vragen hoe t ging, echt een supergoed team, hele aardige assistentes, je mag je eigen muziek of dvd's draaien, en bijna inderdaad geen pijn zowel tijdens als na de behandeling zoals al eerder was verteld door Bart in een consult een paar maanden eerder. Echt bizar in vergelijking met wat k gewend was van die andere behandingen, pfffff, was k maar eerder gegaan hier. En eerlijk zijn ze ook, want hij zei over 2 weken gaan we de prijzen verlagen dus val jij nu ook alvast in de categorie, dus k krijg ook nog es 2000 euro terug, echt veel geld, k kan niet anders zeggen dan echt heel goed en super daar in belgie hoor. K doe er wat foto's bij van voor en na, dan kan je zelf zien wat ze gedaan hebben, ze hebben echt de nadruk gelegd op de dichtheid aan de voorkant en de kruin, t ziet er heel mooi uit, en nu maar afwachten totdat t gaat groeien, hahahaha.
Voor diegene die de vooruitgang wil zien, kijk dan op mijn webblog, klik
op de link hieronder, deze zal ik dan steeds updaten.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/

Hele mooie blog Rise!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2008, 23:02   #3
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Dankjewel Spiderman, k dacht dat het wel leuk zou zijn voor jullie om het resultaat te zien en te volgen, dus blijf het volgen zou k zeggen, k plaats om de zoveel tijd steeds nieuwe foto's.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2008, 23:20   #4
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Dankjewel Spiderman, k dacht dat het wel leuk zou zijn voor jullie om het resultaat te zien en te volgen, dus blijf het volgen zou k zeggen, k plaats om de zoveel tijd steeds nieuwe foto's.
Ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat dit erg interessant is! Succes met de groei gewenst!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2008, 01:57   #5
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
netjes, ook hier weer super benieuwd naar het resultaat. Je hebt best een groot oppervlak bewerkt volgens mij.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2008, 09:05   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Mooi, zowel de site als het voorlopige resultaat!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2008, 12:57   #7
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ik ben blij dat jullie het mooi vinden tot nu toe
Dat geeft me de motivatie om door te gaan.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2008, 18:35   #8
Vegas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Berichten: 6
Hey Rise ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van na je eerdere transplantaties. Aangezien je alleen een foto van een aantal jaren geleden laat zien als uitgangspositie. Verder ziet het er mooi uit en ik hoop voor je dat het resultaat over een aantal maanden nog mooier is.
Vegas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2008, 20:50   #9
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Zo, hier zijn de nieuwste foto's , nu 4 weken na de behandeling!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2008, 16:47   #10
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik vind het er echt geweldig uitzien.

Als ik het goed begrijp zit je nu in de fase dat alles zo'n beetje aan 't uitvallen is, Rise ?

Als alles weer netjes terugkomt, puik resultaat gaat dat worden volgens mij. Eigenlijk ongelooflijk met maar 2000 grafts, zou denken dat het er veel meer zijn. Wel inhammen, maar wat zou het, nette strakke haarlijn heb je dan weer. Als ik dit zo zie, zit ik zeker goed met 2500 grafts, want ben minder kalend dan jij was.

Dat is wat mij betreft wel enkele duizenden euri's waard.

Laatst gewijzigd door Lucky; 8 mei 2008 om 16:52
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2008, 17:46   #11
nieuwhaar
HaarWeb lid
 
nieuwhaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2007
Berichten: 85
Geslacht:
Erg interessant om je blog te volgen!
Duidelijke foto's waar we wat aan hebben!

Bedankt.
__________________
Regime va 14 maart 2007:
Finasteride 1,25 mg (een 4e van 5 mg)
Kirkland Minoxidil 5% (2 keer daags)
Multi-vitaminen elke dag (Kruidvat)
nieuwhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2008, 22:15   #12
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Idd knap resultaat .Ga je in de toekomst ook het middenste gedeelte nog laten beplanten ...zie dat dat ook kalend is (op de voorfoto) ...anders zou je daar wel eens met een gat kunnen komen te zitten ? ...of laat je dit zo ,door de voorste haren erover te kammen ? ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2008, 22:34   #13
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ja , k zit nu in de uitvalfase, dat is een vervelende periode, want alle nieuwe haren zijn zo goed als weg, terwijl de oude juist gaan groeien, loop nu met een petje op, maar nog een week of 4 nu, dan moet zo'n beetje alles opkomen.

Het middelste gedeelte ga k mischien in de toekomst nog laten doen, maar eerst es kijken hoe het resultaat wordt.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2008, 23:36   #14
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ja dat is idd vervelend dat wachten , maar het gaat ook redelijk snel voorbij . Ik laat het daarom liever net voor de winter doen ...dan zit je meer binnen ...moet je geen aanpassingen doen ..met mooi zonnig weer ...enz . Idd het middenstuk in de toekomst ..en je bent er vannaf dan ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2008, 20:08   #15
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Ja zo vlak voor de winter is ook een goed idee, maar nu met dit warme weer groeit je haar wel sneller denk k
rise is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 7 oktober 2008 00:06
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 23:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 16:22
Foto's!!! Indodani AGA - Algemeen 11 19 april 2005 11:08
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 12 maart 2002 00:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.