Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2010, 01:03   #16
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 Bekijk bericht
Ps. Het is Dr. Mertens, Dr. Martens is een andere arts.
Oh ja, die heeft de enkel van Van Basten behandeld toch?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 01:28   #17
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Oh ja, die heeft de enkel van Van Basten behandeld toch?
Ja Ja Ik ben nog steeds een beetje van slag zere kop en erg veel jeuk . heb de eerste 2 twee dagen weinig geslapen moest op de rug slapen. ivm haaruitval (eerste 48 uur erg belangrijk hebben ze mij verteld)
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 11:31   #18
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken aangezien er maar weinigen dit probleem hebben of aanpakken.

Rise was er één, ik en nu jij ook. Mijn gebied was kleiner toch, en is bepakt met 1300 grafts, maar is zeker nog niet ok.
Norwoord, heb je wel dekking of is het diffuus ondanks de HT ?
Wil de kruin ook gaan doen, maar twijfel zoals jij hierboven aangeeft.

Mario, ziet er goed uit !
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 13:52   #19
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Ja Ja Ik ben nog steeds een beetje van slag zere kop en erg veel jeuk . heb de eerste 2 twee dagen weinig geslapen moest op de rug slapen. ivm haaruitval (eerste 48 uur erg belangrijk hebben ze mij verteld)
Ja Mario, de eerste paar dagen zijn ff het rotste, maar straks een verademing als je weer lekker met je kop onder de douche mag!

Wanneer mag jij dat weer?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 16:08   #20
Leonn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2006
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ja Mario, de eerste paar dagen zijn ff het rotste, maar straks een verademing als je weer lekker met je kop onder de douche mag!

Wanneer mag jij dat weer?
Ambo, douchen mag toch altijd?
Leonn is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 16:25   #21
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Norwoord, heb je wel dekking of is het diffuus ondanks de HT ?
Wil de kruin ook gaan doen, maar twijfel zoals jij hierboven aangeeft.

Mario, ziet er goed uit !
Nee heb zeker wel dekking, maar nog niet naar tevredenheid. Ik ga echt voor een volle kruin, althans zoals die was (een kruin is soms sowieso dunner). Niet alle grafts zijn opgekomen. Krijg er volgende week 1200 grafts bijgezet (inhammen/kruin).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Ambo, douchen mag toch altijd?
Eerste dagen niet met het hoofd onder de douche. De dagen erna, met een flauwe straal.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 18:17   #22
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Ambo, douchen mag toch altijd?
Ja, dat is waar.

Was niet volledig, bedoelde dat je de eerste dagen je haar niet nat mag maken en wassen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 18:21   #23
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ja, dat is waar.

Was niet volledig, bedoelde dat je de eerste dagen je haar niet nat mag maken en wassen...
Is dat zo? Ik meen me toch te herinneren dat ik de dag erna terug moest voor een medicinale wasbeurt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 18:32   #24
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Is dat zo? Ik meen me toch te herinneren dat ik de dag erna terug moest voor een medicinale wasbeurt!
Ik eigenlijk ook wel, maar was niet noodzakelijk en niet echt aantrekkelijk vanwege de afstand.

Maar de eerste dagen daarna mocht ik absoluut mijn haar niet nat maken en wassen!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 18:47   #25
Leonn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2006
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Eerste dagen niet met het hoofd onder de douche. De dagen erna, met een flauwe straal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik eigenlijk ook wel, maar was niet noodzakelijk en niet echt aantrekkelijk vanwege de afstand.

Maar de eerste dagen daarna mocht ik absoluut mijn haar niet nat maken en wassen!

Ik moest om de dag spoelen met koud water om de doorbloeding te bevorderen en mocht na ongeveer 4 dagen het implantatie gebied deppen met de shampoo die ik van de kliniek mee heb gekregen.

Ik snap dit douche verhaal ook niet zo, want na de behandeling wordt je haar gespoeld en de dag erna krijg je toch ook een wasbeurt aangeboden door de kliniek? Apart dit.

Laatst gewijzigd door Leonn; 19 januari 2010 om 18:50
Leonn is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:24   #26
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
Norwoord, heb je wel dekking of is het diffuus ondanks de HT ?
Wil de kruin ook gaan doen, maar twijfel zoals jij hierboven aangeeft.

Mario, ziet er goed uit !
Bedankt henk -yo , Altijd doen met kalende kruin , Ik vind het persoonlijk erg jammer als de voorkant mooi dicht zit en men heeft een plek op het hoofd . ik ben zelf bijna 190 dus er zijn maar weinig mensen die mij op het achterhoofd kunnen kijken , maar als ik ergens ga zitten let ik er altijd op dat de plek niet zichtbaar is voor andere mensen . de voorkant vind ik toch minder belangrijk. gebruik je al mid 5% heeft bij mij zeer goed geholpen de laatste 2 maanden .
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:27   #27
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Ik moest om de dag spoelen met koud water om de doorbloeding te bevorderen en mocht na ongeveer 4 dagen het implantatie gebied deppen met de shampoo die ik van de kliniek mee heb gekregen.

Ik snap dit douche verhaal ook niet zo, want na de behandeling wordt je haar gespoeld en de dag erna krijg je toch ook een wasbeurt aangeboden door de kliniek? Apart dit.
Nou denk dat je het zo moet zien. Bij de kliniek weten ze wel wat ze doen en gaan ze voorzichtig te werk. Om alles toch zo risicoloos te laten verlopen, dat alle grafts goed kunnen verankeren, geeft men het advies om de eerste paar dagen toch maar ff niet je haar te wassen. Denk ik ?
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:29   #28
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Bedankt henk -yo , Altijd doen met kalende kruin , Ik vind het persoonlijk erg jammer als de voorkant mooi dicht zit en men heeft een plek op het hoofd . ik ben zelf bijna 190 dus er zijn maar weinig mensen die mij op het achterhoofd kunnen kijken , maar als ik ergens ga zitten let ik er altijd op dat de plek niet zichtbaar is voor andere mensen . de voorkant vind ik toch minder belangrijk. gebruik je al mid 5% heeft bij mij zeer goed geholpen de laatste 2 maanden .
Ik heb in mijn zoektocht naar de juiste kliniek ervaren dat de meeste klinieken het vooraanzicht het belangrijkste vinden.

Ben het helemaal met Mario eens dat ik liever alles wat dun heb in plaats van een volle voorkant en een kale kruin.

Laatst gewijzigd door Ambo; 19 januari 2010 om 20:38
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:30   #29
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonn Bekijk bericht
Ik moest om de dag spoelen met koud water om de doorbloeding te bevorderen en mocht na ongeveer 4 dagen het implantatie gebied deppen met de shampoo die ik van de kliniek mee heb gekregen.

Ik snap dit douche verhaal ook niet zo, want na de behandeling wordt je haar gespoeld en de dag erna krijg je toch ook een wasbeurt aangeboden door de kliniek? Apart dit.
Bij prohair mag het absoluut niet . morgen mag ik het wassen eerst 20 minuten lauw water dan met shampo uitspoelen. Ben vorige week woensdag en donderdag geholpen.
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:35   #30
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Bedankt henk -yo , Altijd doen met kalende kruin , Ik vind het persoonlijk erg jammer als de voorkant mooi dicht zit en men heeft een plek op het hoofd . ik ben zelf bijna 190 dus er zijn maar weinig mensen die mij op het achterhoofd kunnen kijken , maar als ik ergens ga zitten let ik er altijd op dat de plek niet zichtbaar is voor andere mensen . de voorkant vind ik toch minder belangrijk. gebruik je al mid 5% heeft bij mij zeer goed geholpen de laatste 2 maanden .
Ervaar ik eveneens zo !

Had zelf maar een klein plekje, nog kleiner dan jij maar stoorde me daar nog het meeste aan.

Zoals Ambo zegt, prefereren klinieken het vooraangezicht toch, maar dat heeft ook andere redenen.

Een kruin moet je veel grafts aan spenderen bij relatief klein oppervlak en dan nog is het afwachten (doorbloeding is daar een stuk minder). Klinieken spelen zelf ook een stuk meer op "safe" bij de voorkant alleen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
plaatselijk haarwerk alleen voor kruin Rafael Haarwerken 28 17 november 2008 22:11
werking fina op kruin dennis72 Medicijnen/haargroeimiddelen 11 15 september 2008 14:40
Kalende kruin Pi008 AGA - Algemeen 3 5 april 2008 20:27
Kale kruin en inhammen andere oorzaak? kaledildo20 AGA - Algemeen 0 4 januari 2008 00:31
Alleen rond de kruin haarverlies. Advies gevraagd! Bram2006 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 10 augustus 2006 01:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.