Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 april 2011, 20:35   #151
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
om er voordeel uit te halen zouden ze eerder minder grafts inplanten dan meer , als je er als kliniek financieel voordeel wil uithalen
prohair is daarin wel heel strikt en correct, als ze er meer ingepland hadden voor mijn geld zou het wel vermeld zijn , het is immer voor de patient een heel cadeau....

je moet wel rekening houden dat ik al wat graftjes staan had in de haarlijn en kruin , ik had in de haarlijn tussen de 30 a 35 grafts/cm , en op mijn kruin een 20 grafts/cm2... dit van mijn eerste transplantatie...

prohair heeft de densiteit van de haarlijn veranderd , en de haarlijn zelf opnieuw ontworpen, aangezien deze te rond was gemaakt , met hun nieuwe haarlijn ziet het er een stuk natuurlijker uit vooraan....
de rest van de haarlijn/voorkant is 30 grafts/cm2 bijgevuld en de kruin ook 40 grafts/cm bijgevuld...

ik hoop dat ik hiermee het wat verduidelijk
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2011, 20:48   #152
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ze hebben er ook vast wel 2500 ingepland. Het ging me meer om die 60/65 grafts/cm2.

Als ik je kruin vooraf zag, dan stond daar niet heel veel haar. Het gebied was welliswaat niet super groot maar het centrum was toch zo goed als kaal met uitlopers naar buiten. Ik weet uit ervaring dat je heel...heel wat grafts daar moet krijgen om redelijk dicht te krijgen aangezien het ook nog bol loopt en je haren daar dus rechtover eind staan. Zelfs bij mensen die niet kalend zijn, ziet het daar vaak dunner. 1200 grafts is allerminst voldoende voor die plek om redelijk goed dicht te krijgen. Je had ook niet op mijn vorige vraag gereageerd. Begrijp me niet verkeerd, het is verder geen schande. Maar het moet daar nog vlassig zijn.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2011, 21:07   #153
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb bij die cijfers niet zo stilgestaan, wel is er toch een redelijk groot gebied op mijn kruin bijgevuld , dat zie je ook op de fotos na het inplanten in het begin van deze topic.

zover ik me herinner hadden ze eerst de kruin gedaan en ze hadden in het linkerdeel van de donor een goeie 1200 grafts kunnen uithalen, verder durfden ze niet gaan in dat gebied, ook omdat ik met een FUT scar zit en deze moet wel nog bedekt zijn als het iets langer is... die scar heeft me veel goeie grafts gescheeld , rond de scar zelf kunnen ze niet extracten omdat de wortels diep in de huid eigentlijk verschoven zitten , dus extracten deden ze liever niet rond de scar zelf , dus 1200 kon er eruit gehaald worden zonder zichtbaar verlies in de donor... de andere kant had iets meer grafts opgeleverd qua oogst zeg maar , de gemelde 2509 grafts zullen wel kloppen hoor...

ik heb ook liever dat ze wat safe spelen hoor, als de donor teveel uitdund ja dan kan het daar terug te dun eruit zien , dat is nu ook niet de bedoeling
eens het haar opnieuw hersteld is kan er weer gekeken worden waar er nog grafts kunnen uitgehaald worden... maar momenteel ben ik zeer tevreden met het resultaat hoor , het is goed genoeg enkel het eindresultaat vind ik belangrijk
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 25 april 2011 om 21:09
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2011, 21:34   #154
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Je hebt een heel mooi resultaat. Laat daar geen misverstand over bestaan. Denk het maximale wat haalbaar is, misschien zit er nog wat in ergens.

Het 'voordeel' van zo kalend geweest te zijn, is elk geval dat je nu evenredige dichtheid bovenop hebt. Toch wat mooier vind ik, dan als je zo duidelijk het verschil ziet tussen je originele haar en transplantaten als men de kop geschoren heeft. Als het over de 2cm groeit vervalt dit welliswaar maar toch.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2011, 10:53   #155
Beppie84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 24
Hoi Wesley,

Wat een super resultaat! Erg hoopgevend voor degene die een ht overwegen ooit. Wat ik me alleen afvraag...in hoeverre heb jij nog je behoorlijke regime nodig? Ik bedoel volgens mij is het overgrote deel van jou haar inmiddels donorhaar en dus niet gevoelig meer voor dht toch?? Jij zou je in principe toch niet meer druk hoeven te maken en middelen als fina aan de kant kunnen schijven?? Eventueel wat onderhoudt begrijp ik wel maar de medicijnen....ben gewoon benieuwd.

Gr beppie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik heb bij die cijfers niet zo stilgestaan, wel is er toch een redelijk groot gebied op mijn kruin bijgevuld , dat zie je ook op de fotos na het inplanten in het begin van deze topic.

zover ik me herinner hadden ze eerst de kruin gedaan en ze hadden in het linkerdeel van de donor een goeie 1200 grafts kunnen uithalen, verder durfden ze niet gaan in dat gebied, ook omdat ik met een FUT scar zit en deze moet wel nog bedekt zijn als het iets langer is... die scar heeft me veel goeie grafts gescheeld , rond de scar zelf kunnen ze niet extracten omdat de wortels diep in de huid eigentlijk verschoven zitten , dus extracten deden ze liever niet rond de scar zelf , dus 1200 kon er eruit gehaald worden zonder zichtbaar verlies in de donor... de andere kant had iets meer grafts opgeleverd qua oogst zeg maar , de gemelde 2509 grafts zullen wel kloppen hoor...

ik heb ook liever dat ze wat safe spelen hoor, als de donor teveel uitdund ja dan kan het daar terug te dun eruit zien , dat is nu ook niet de bedoeling
eens het haar opnieuw hersteld is kan er weer gekeken worden waar er nog grafts kunnen uitgehaald worden... maar momenteel ben ik zeer tevreden met het resultaat hoor , het is goed genoeg enkel het eindresultaat vind ik belangrijk
Beppie84 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 13:44   #156
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Hey Wesley
Hoelang bleef het rose(inplant zone) bij jij
Greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 18:39   #157
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
mijn middenzone is nog compleet natuurlijk haar , welke in goede staat gebleven is dankzij mijn meds...
ik doe nog een laatste poging om nog wat vellushaartjes naar teminale haren te krijgen met die cb , en als dit ook geen extra boost geeft , dan stippel ik een onderhoudsdosis uit.... een feit is wel zeker , ik ga altijd meds moeten blijven gebruiken als ik die middenzone niet wil uitdunnen....
dat zou dan terug een ht vereisen , en mijn donor is toch erg beperkt...
dus veilig spelen....

die roodheid zal toch 2 - 3 weken aanhouden....
ik heb bij men laatste ht wel mijn laserhelm en sterk gedoseerde curcuminpillen gebruikt , de roodheid was dan ook snel verbeterd, de bijgeleverde aloe vera spray en shampoo van prohair hebben zeker ook een positief effect gehad op mijn roodheid...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 18:51   #158
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
2 a3 weken bij mij is het 2.5 maand en het is nog altijd een ander kleur.
moet ik nu paniekeren?
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 19:10   #159
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geisha Bekijk bericht
2 a3 weken bij mij is het 2.5 maand en het is nog altijd een ander kleur.
moet ik nu paniekeren?
Nee, ik heb wel vaker gelezen dat de roodheid erg lang kan aanhouden. Maar misschien zijn er wel wat middelen om het te versnellen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 08:37   #160
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Erg mooi resultaat Wesley!

Complimenten!
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 12:20   #161
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
die roodheid zal toch 2 - 3 weken aanhouden....
ik heb bij men laatste ht wel mijn laserhelm en sterk gedoseerde curcuminpillen gebruikt , de roodheid was dan ook snel verbeterd,
Wesley,

Doen die borstelsprieten aan de binnenkant van die laserhelm dan geen pijn als ze op de geïnplanteerde zone drukken?

Even ter informatie, want ik sta op voor een ht begin juli en heb ook zo'n helm. Vroeg me even af hoe je dat doet op een manier die geen pijn doet en die de transplantjes niet beschadigt ... .

Alvast bedankt

Ben79

Laatst gewijzigd door Ben79; 28 april 2011 om 12:23
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 13:21   #162
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Doen die borstelsprieten aan de binnenkant van die laserhelm dan geen pijn als ze op de geïnplanteerde zone drukken?

Even ter informatie, want ik sta op voor een ht begin juli en heb ook zo'n helm. Vroeg me even af hoe je dat doet op een manier die geen pijn doet en die de transplantjes niet beschadigt ... .
Ik heb zelf een laserkam of iets dergelijks overwogen om het herstel naar een transplantatie te bespoedigen. Dat is ook een medische toepassing, versnelde wondgenezing en voorkoming van littekenvorming. Maar uiteindelijk had ik er toch het geld niet voor over.

Ik zou wel serieus overwegen om zo snel mogelijk die helm weer te gaan gebruiken na de ingreep. Natuurlijk wel vanaf het moment waarop het veilig kan en ook zin heeft. Vanaf dag 4 loop je vast geen risico meer op beschadigen van de grafts zolang je de helm niet te woest op je hoofd plant. Maar door korstjes dringt dat licht toch niet heen, dus ik zou wachten tot de korstjes weg zijn, met een dag of 7 dus.

En bij mij is het implantatiegebied nooit pijnlijk geweest. Het voelde de eerste week eerder dof aan.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 23:20   #163
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Oké, bedankt!
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 15:13   #164
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb mijn laserhelm vastgemaakt aan mijn fitnesstoestel , met kleine kettingen heb ik deze mooi recht omhoog gehangen , dan neem ik plaats op mijn toestel , men hoofd hangde net onder de helm, mijn hoofd maakte geen contact met de borstels of de helm zelf....

met een beetje creativiteit lukt het wel
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 18:29   #165
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
en hebben die helm en die sterke curcumin- pillen dan invloed op het herstel, en waar vind je die pillen dan?

Laatst gewijzigd door Ben79; 29 april 2011 om 18:33
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring : 1500 Grafts bij Prohairclinic Andre2000 Chirurgische behandelingen 19 30 november 2009 22:10
ht bij Prohairclinic te Mechelen krisvanor Chirurgische behandelingen 77 14 februari 2009 22:59
Mijn ervaring FUE Prohairclinic : bartvde Chirurgische behandelingen 20 3 februari 2009 14:29
1500 FUE, Prohairclinic, 24 maart 2008 dave_ht Chirurgische behandelingen 5 21 maart 2008 02:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.