Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juli 2011, 21:09   #76
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Er wordt een haar in zijn geheel met haarzak uit je achterhoofd 'geboord'. Deze wordt dan vervolgens op de plek die jij wilt weer terug gezet. Allemaal uit de veilige zone, dus eigenlijk de haarkrans die jij nog enkel over hebt.

Helaas kan je natuurlijk niet onbeperkt hier mee doorgaan. Het is niet de bedoeling dat je daar kaal wordt. Ook is deze veilige zone bij vergevorderde kaalheid vaak kleiner in oppervlakte dan het kale gebied. Dus je kan zelf al de rekensom opmaken dat het gewoon dus feitelijk onmogelijk is om weer een leuke bos met haar te krijgen. Voorbeelden op het internet te over.

Google maar eens op haartransplantaties bij mensen met vergevorderde kaalheid tot aan de kruin toe. De resultaten zijn niet om naar huis te schrijven, vind ik. Vaak komt men er nog lulliger uit te zien dan voordien. Ook omdat ze maar halfslachtig te werk gaan. Ik schreef dat ik er niet aan zou beginnen, dat is niet helemaal waar. Ik zou alles eruit halen wat erin zit en dan de boel helemaal kortwieken. Misschien nog medische pigmentatie erbij. Maar dat moet je maar net de moeite waard vinden ($$$ en inspanning).
Bedankt voor je bericht, maar ik heb niet duidelijk antwoord op mijn vraag, zou je mijn bericht van 8-7 2011, 13:39 willen quoten en na elke vraag (het zijn er 3) gelijk antwoordt geven, zo heb ik bijvoorbeeld geen antwoordt op de vraag wat jij bedoelt met niet mooi.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2011, 21:28   #77
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
Maar wat is bij jou dan niet mooi? Denk je dat het zo blijft of krijg ik er maar een paar haren bij of ziet het er op de een of andere manier raar uit dan ofzo?
Ja het ziet er nog steeds kaal en onverzorgd uit. Als jij er blij van wordt, dan is het prima. Daar draait het uiteindelijk om.

Citaat:
Tja, ik ben niet zo van die termen, maar bedoel je met haargrens het gebied waar ik een zwarte lijn heb gemaakt op deze foto? (even opslaan en inzoomen voor een duidelijk beeld)
Kan. Haargrens kan alle grenzen zijn waar haar overgaat in kaal, maar in dit verband bedoelde ik haarlijn vanaf je voorhoofd. Dus niet zoals aangegeven op je foto.

Citaat:
Ik heb inderdaad weinig donorhaar, maar ik heb begrepen dat (ik maak het even heel simpel) er een haar groeit op mijn achterhoofd. Deze wordt er zodanig uit getrokken dat er deel van de wortel wordt meegetrokken en een deel van de wortel blijft zitten, waardoor deze haar die er zojuist is uitgetrokken op die plek (mijn achterhoofd) weer aangroeit. En het deel wat eruit getrokken is wordt ergens anders ingeplant met een ruime lage haarddichtheid, begint te groeien, valt na een paar weken uit en groeit na een paar maanden ook weer aan. (met uitzondering van die paar haren die het gewoon niet overleven). En dat zo'n 6000 maal.

En als ik dan nog wat verder denk dan zou ik over een jaar of 2 weer een behandeling kunnen ondergaan, om de dichtheid te vergroten.

Maar zo werkt het dus niet begrijp ik?
Nee niet in geheel, ik heb uitgelegd hoe het werkt. Er is inderdaad een kliniek die dit beweert hoe jij het uitlegt, maar zou er niet je geld en kansen op inzetten.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2011, 08:44   #78
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Nee niet in geheel, ik heb uitgelegd hoe het werkt. Er is inderdaad een kliniek die dit beweert hoe jij het uitlegt, maar zou er niet je geld en kansen op inzetten.
Heel erg bedankt dat je me dit even wat duidelijker uit wou leggen Lucky.

In dat geval neem ik aan dat het zo is dat haar wat ze op je achterhoofd eruit trekken, op die plek niet meer aangroeit, dat zou verklaren dat je niet oneindig door kan gaan wat jij zegt en wat er op de site staat van Prohairclinic, maar ik meende het zo gelezen te hebben over die splitsing van de haarwortel.

Heel erg bedankt voor je bericht.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2011, 09:54   #79
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.411
Geslacht:
Lucky bedoelt de Gho methode (HASCI).
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2011, 10:54   #80
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
In dat geval neem ik aan dat het zo is dat haar wat ze op je achterhoofd eruit trekken, op die plek niet meer aangroeit, dat zou verklaren dat je niet oneindig door kan gaan wat jij zegt en wat er op de site staat van Prohairclinic, maar ik meende het zo gelezen te hebben over die splitsing van de haarwortel.
Ik denk niet dat dat op de site van prohair heeft gestaan, maar wat Limbo zegt, dat je dat op de site van Gho gelezen hebt. Check het nog eens.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2011, 11:25   #81
Gotty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2011
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 26
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat op de site van prohair heeft gestaan, maar wat Limbo zegt, dat je dat op de site van Gho gelezen hebt. Check het nog eens.
Die site van Gho heb ik nog nooit gezien, maar ik ga die site zeker eens goed lezen.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty

Als je remt heb je onnodig veel gas gegeven .

Ik ben niet geschikt voor FUE HT haarvermeerdering, wie weet wat de toekomst nog brengt.
Gotty is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair vin79 Chirurgische behandelingen 130 27 mei 2010 21:28
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.