Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2011, 16:54   #76
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Lucky, mij maakte het niet uit hoeveel grafts ze hadden getransplanteerd. Wel het uiteindelijke resultaat. Nu moet ik er wel bij zeggen dat bij de consultatie nooit gesproken werd over het aantal grafts dat nodig zou zijn, er werd alleen uitvoerig gesproken over de resultaten. Resultaten die nooit zijn doorgekomen.
Duidelijk.

Het één (aantal grafts) hangt helaas wel af van het ander (resultaat). Op deze manier een consultatie hebben vind ik niks. Doet me denken aan hairplus. Er wordt totaal niet gesproken over grafts, enkel over wat je mag verwachten. Vervolgens is het resultaat teleurstellend en heb je helemaal geen houvast. Als je het aantal grafts wel bespreekt, dan weet je zelf in elk geval wat je kan verwachten en of er iets niet helemaal is goed gegaan, mits je tenminste wel enige kennis op dit gebied hebt.

Nee niks 3-4 jaar wachten, gewoon zo gauw mogelijk weer. Ik heb zelf ook een aantal transplantaties gehad in 4 jaar tijd. Je moet uiteraard wel je donor en implantatiegebied de tijd geven om wat te herstellen en te verbeteren, maar na 14-15 maanden mag je gerust weer onder het mes.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 20:37   #77
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Tja, daar ben ik volledig met je eens. Ik had zeker specifieker moeten zijn, maar eigenlijk is dat de taak van de dokter zelf. Hij had dat uit eigen beweging moeten doen.

Dus jij maant me aan om meteen vol aan de bak te gaan en meteen die ht te laten uitvoeren? Ik heb wel ondertussen al een gesprek gehad met prohair.

Dat ik ga laten doen staat al vast, maar zoals eerder gezegd ik gan alles laten bezinken voor ik echt een beslissing neem.

Groetjes,

Semih
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2011, 00:11   #78
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Tja, daar ben ik volledig met je eens. Ik had zeker specifieker moeten zijn, maar eigenlijk is dat de taak van de dokter zelf. Hij had dat uit eigen beweging moeten doen.

Dus jij maant me aan om meteen vol aan de bak te gaan en meteen die ht te laten uitvoeren? Ik heb wel ondertussen al een gesprek gehad met prohair.

Dat ik ga laten doen staat al vast, maar zoals eerder gezegd ik gan alles laten bezinken voor ik echt een beslissing neem.

Groetjes,

Semih
jazekers, waarom je blijven storen aan je inhammen. Er is enkel een kleine ingreep nodig om die inhammen up to par te krijgen met de rest. Je bent nu 10 maanden ver, dus ik zou nog wel een paar maanden wachten. Omstreeks december zou ik het doen, dus je kan al mooi beginnen met plannen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2011, 02:18   #79
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Hallo Semih,

ik vind het er niet slecht uitzien. Je hebt nog een paar maanden te gaan, dus het kan beter worden. Zie je nog kleine haartjes als je goed kijkt?

Heb je overwogen om topik eens te proberen. Bij jou zou dat goede resultaten moeten geven. Ik gebruik het zelf ook en ben er tevreden over.

Een 2e HT kan altijd nog, maar ik zou niet te overhaasten in jouw geval.

gr

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Beste lotgenoten,

Ik heb jullie wat langer dan gewoonlijk laten wachten op mijn maandelijkse update. Mijn laatste update dateert van 28 maart dus van ruim 2 maanden geleden.

Ik heb mijn haar bewust nu langer laten groeien om toch enigszins te genieten van dat extra haren dat ik nu bezit.

Het zit er niet slecht uit van ver én voor leken, maar een kenner ziet toch meteen dat de verdichting van mijn inhammen niet zo denderend geslaagd is.
Ik ben dan ook een beetje ontgoocheld betreft het resultaat.

Het is natuurlijk niet zo dat het een volledige ramp is, want ik kan mijn haar nu wat langer dragen. Maar de dichtheid is verre van perfect. Men schat 25 grafts/cm² en op sommige plaatsen zelfs wat minder.

Dus, beste vrienden, een 2de ht dringt zich op. Deze keer probeer ik het dichter bij huis. Ik ga nog niet eens de moeite doen om de kliniek in Istanboel te contacteren.

De onderstaande foto's zijn genomen met flits en met gel in haar. Dus qua transparantie zijn dit heel duidelijke foto's. Je kan ze uiteraard niet echt meer vergelijken met de vorige foto's omdat ik telkens kort haar had.

Groetjes,

Semih
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2011, 19:03   #80
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
foto's net voor mijn ht

Beste collega's,

Beter te laat dan nooit. Ik heb via mail toch foto's kunnen verkrijgen van net voor mijn ht.

Zo krijgen jullie een beter beeld over de resultaten.

Ik heb ook uitdrukkelijk gevraagd naar het aantal verplaatste grafts en het is toch 3500 grafts. Spijtig dat ik geen foto's heb van net na de ht.
Ze hebben mijn recente foto's gezien en zijn er heel enthousiast over. Over de dichtheid zijn ze ook heel tevreden. Met een 2de transplantatie zouden ze het verder kunnen dichten. Ze menen dat 50 grafts/cm² onmogelijk is en dat, wat ik heb, 30-35 grafts/cm² een normaal resultaat.

Ik kan er maar uit concluderen dat hun materiaal niet verfijnd genoeg is.


Pinocan, Ik sport vrij veel dus is toppik geen optie voor mij.
Hoe is het gesteld met jouw toestand? Ben jij er relatief tevreden over?


Groetjes,

Semih
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht 1.jpg‎ (43,2 KB, 245x gelezen)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht 2.jpg‎ (34,4 KB, 253x gelezen)
Bestandstype: jpg Rechterzijaanzicht 1.jpg‎ (49,5 KB, 238x gelezen)
Bestandstype: jpg Rechterzijaanzicht 2.JPG‎ (137,7 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg Vooraanzicht.jpg‎ (95,2 KB, 347x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2011, 20:11   #81
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Dat is een hele vooruitgang. Ik vind het wel veel grafts, 3.500, vooral als ik het vergelijk met de 1.060 van mij. Hebben ze meer gedaan dan alleen de inhammen opvullen?
Overigens moet je je afvragen of je nog een tweede ht nodig hebt...

Edit: ik lees net dat ze ook iets gedaan hebben aan je haarlijn...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2011, 20:41   #82
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Je bent er zeker op vooruit gegaan maar durf het haast niet te zeggen, maar Semih, je hebt zeker niet 3500 grafts ontvangen. Zoals Limbo ook zegt. Het begint een gewoonte te worden bij klinieken in Turkije. Schandalig.

Je had nog een redelijke goede kop met haar met diepe inhammen. Zet de foto's van vooraf en nadien eens naast elkaar. Als je daadwerkelijk 3500 grafts had ontvangen dan mag je echt wel spreken over een onthutsend resultaat. Maar die heb je niet ontvangen want je had niet eens zoveel grafts nodig. Zelfs het ietswat dunne plekje net achter je kuif bestaat nog steeds !? Alsof er niks gebeurt is.

Troost je met de gedachte dat er geen 3500 grafts uit je hoofd geplukt zijn en dat dat er dus nog genoeg donor beschikbaar is om je wens te vervullen. Zoek een kliniek in Belgie.

Laatst gewijzigd door Lucky; 14 juni 2011 om 21:53
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2011, 21:19   #83
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Beste collega's,

Beter te laat dan nooit. Ik heb via mail toch foto's kunnen verkrijgen van net voor mijn ht.

Zo krijgen jullie een beter beeld over de resultaten.

Ik heb ook uitdrukkelijk gevraagd naar het aantal verplaatste grafts en het is toch 3500 grafts. Spijtig dat ik geen foto's heb van net na de ht.
Ze hebben mijn recente foto's gezien en zijn er heel enthousiast over. Over de dichtheid zijn ze ook heel tevreden. Met een 2de transplantatie zouden ze het verder kunnen dichten. Ze menen dat 50 grafts/cm² onmogelijk is en dat, wat ik heb, 30-35 grafts/cm² een normaal resultaat.

Ik kan er maar uit concluderen dat hun materiaal niet verfijnd genoeg is.


Pinocan, Ik sport vrij veel dus is toppik geen optie voor mij.
Hoe is het gesteld met jouw toestand? Ben jij er relatief tevreden over?


Groetjes,

Semih
Toppik kun je ook gebruiken met sporten hoor, maar dan moet je niet teveel gebruiken en hangt ook een beetje af welke sport. Ik heb het af en toe gebruikt met voetbal, maar heb nergens last van gehad.

Toppik kun je ook gebruiken voor speciale gelegenheden zoals uitgaan, feestjes, etc. Bij mij werkt het goed.

Mijn toestand is iets beter geworden, maar helaas niet het gewenste resultaat. Ik zie nog wel een aantal kleine, korte haartjes die nog niet helemaal gegroeid zijn. Dat geeft dus hoop. Heb jij ook nog kleine haartjes?
Ik overweeg ook een 2e ht. Waarschijnlijk weer in istanbul/Turkije. Megahairtrans heeft me sowieso een herstel ht beloofd. Ik weet nog niet zeker of ik daar heen ga of ergens anders. Ik ga nu wel veel beter onderzoek doen als ik ergens anders heen ga. Nederland vindt ik veels te duur.
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2011, 16:01   #84
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Laatste update na 14 maanden

Beste vrienden,

Begin september heb ik mijn haar terug kaalgeschoren om een zo objectief mogelijk beeld te verkrijgen én ook om jullie ongezouten mening te horen.

Sinds bijna 8 maanden gebruik ik nog steeds 1 keer per dag mino 5%.
Spijtig genoeg heb ik de laatste 3 maanden te kampen haarverlies wat ik voorheen niet had. Ik dacht dat dat te maken had met het feit dat mijn haar wat langer was en daardoor mijn 'normale' haarverlies zichtbaarder was.
Nu ik mijn haar een stuk korter heb is mijn haarverlies nog steeds goed zichtbaar zeker wanneer ik mino erin smeer. Er blijven meestal een pakweg 20 à 30 haartjes aan mijn vingers plakken. En waarschijnlijk zullen er doorheen de dag ook een stuk aantal haartjes eruit vallen.

Ik hoop dat dit te maken heeft met seizoengebonden shedding of met stress van mijn werk.

Hieronder vinden jullie foto's van mijn huidige toestand. Het is ook leuk voor jullie denk ik om de resultaten na ruim een jaar te bekijken met een kort kapsel. De meeste lotgenoten laten hun haar meteen doorgroeien zodat alles wel wat dikker lijkt, wat ook hun goed recht is uiteraard.

Groetjes,

Semih
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenaanzicht na 14 maanden.jpg‎ (130,2 KB, 283x gelezen)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht na 14 maanden 1.jpg‎ (97,9 KB, 227x gelezen)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht na 14 maanden 2.jpg‎ (114,3 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg Rechterzijaanzicht na 14 maanden 1.jpg‎ (135,4 KB, 197x gelezen)
Bestandstype: jpg rechterzijaanzicht na 14 maanden 2.jpg‎ (108,6 KB, 219x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2011, 16:47   #85
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Dat laatste heb je helemaal gelijk in, Semih. Dit is veel objectiever.

Wat ik eerder al schreef, ik geloof er helemaal niks van dat je 3500 grafts gekregen hebt. Dit zijn je vooraf foto's.
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...5&postcount=80

De gezette haarlijn zou nooit 3500 grafts betrekken.

Je ziet ook duidelijk dat niet alle grafts zijn aangeslagen.



Al met al vind ik wel dat je er aardig op vooruit bent gegaan. Het ziet er stukken beter uit, qua haarlijn, maar die kliniek zou ik wel tot verantwoording roepen. Een gratis operatie om meer dichtheid te krijgen of een % geld terug zou op zijn plaats zijn.

Laatst gewijzigd door Lucky; 24 september 2011 om 16:49
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 13:40
2050 grafts Dr. Feriduni hektor Chirurgische behandelingen 80 9 juli 2011 11:25
3500 Grafts istanbul onsgoederen Chirurgische behandelingen 24 9 september 2009 10:23
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.