Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2011, 01:03   #16
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Volgens mij ben je geinteresseerd in een ht bij dr. De Reys, Pinocan. Gezien je drie laatste posts ...

Begrijpelijk, hij staat niet slecht bekend. Check hier ff: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...694#post287694

Daar staan wel een aantal uitgebreide ervaringen.
Hij staat zeker niet slecht bekend ,immers hij heeft bij pro-hair uistekende resultaten behaald en het verbaast mij nog steeds dat sommigen doen alsof hij een nieuwkomer is .

Laatst gewijzigd door sneu; 20 december 2011 om 01:08
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 14:51   #17
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Hij staat zeker niet slecht bekend ,immers hij heeft bij pro-hair uistekende resultaten behaald en het verbaast mij nog steeds dat sommigen doen alsof hij een nieuwkomer is .
Bij prohair deden anderen het gedetaileerde werk. Nadat hij voor zichzelf is begonnen waren twee getoonde resultaten hier ook niet best. Klein draagvlak, want er zullen wel meer mensen behandelt worden, maar wie weet hoe het met anderen is verlopen ? Ik weet het niet.

Het was geen reclame, zeker omdat 't een resultaat van een eigen medewerker betrof. Ik schreef het toen al meteen en achteraf bleek ook gewoon dat het niet best was en had daarvoor al gezegd dat ik het eerst allemaal nog maar eens moest zien.

Als je onderdeel van een team bent, wilt dat niet per direct zeggen dat je ook geweldig werk kan afleveren als je voor jezelf gaat beginnen. Je wilt zelf ook geen foto's plaatsen. Dat hoeft ook niet, daar staat iedereen vrij in. Foto's zeggen ook niet alles, maar in elk geval meer dan 1000 mooie woorden.

Hij lijkt mij een hele vriendelijke amabele man, als je zelf heel blij bent, prima toch.....maar ik zie de verbazing niet naar aanleiding van het bovenstaande.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 15:50   #18
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ik ben het met je eens Lucky, dat op dit forum wel vaak de kundigheid wordt gekoppeld aan de arts. Terwijl het vaak de 'assistenten' zijn die al het werk doen. Ik heb de arts tijdens mijn tweedaagse behandeling welgeteld 1x gezien. Als die voor zichzelf gaat beginnen ...

Dat wil niet zeggen dat dr. De Reys per definitie een onkundige ht-arts is. Maar een arts zegt gewoon niet alles. Ervaring wel (denk ik).
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 22:48   #19
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Bij prohair deden anderen het gedetaileerde werk. Nadat hij voor zichzelf is begonnen waren twee getoonde resultaten hier ook niet best. Klein draagvlak, want er zullen wel meer mensen behandelt worden, maar wie weet hoe het met anderen is verlopen ? Ik weet het niet.

Het was geen reclame, zeker omdat 't een resultaat van een eigen medewerker betrof. Ik schreef het toen al meteen en achteraf bleek ook gewoon dat het niet best was en had daarvoor al gezegd dat ik het eerst allemaal nog maar eens moest zien.

Als je onderdeel van een team bent, wilt dat niet per direct zeggen dat je ook geweldig werk kan afleveren als je voor jezelf gaat beginnen. Je wilt zelf ook geen foto's plaatsen. Dat hoeft ook niet, daar staat iedereen vrij in. Foto's zeggen ook niet alles, maar in elk geval meer dan 1000 mooie woorden.

Hij lijkt mij een hele vriendelijke amabele man, als je zelf heel blij bent, prima toch.....maar ik zie de verbazing niet naar aanleiding van het bovenstaande.
Ach ja lucky of norwood of welke gebruikersnaam jij nog meer gebruikt foto plaatsen en zeggen dat je er 2800 hebt gekregen terwijl er dit over de 5000 zijn das eerlijke reclame .En hoezo 2 ?Het is er 1 en dat is redbully.Maar hoe kon ik ook anders dan een negatieve reactie verwachten .3 Hts verder en ze hebben in een keer alle wijsheid in pach .en weten alles op haargebied

Laatst gewijzigd door sneu; 20 december 2011 om 23:35
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 23:53   #20
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Ach ja lucky of norwood of welke gebruikersnaam jij nog meer gebruikt foto plaatsen en zeggen dat je er 2800 hebt gekregen terwijl er dit over de 5000 zijn das eerlijke reclame .En hoezo 2 ?Het is er 1 en dat is redbully.Maar hoe kon ik ook anders dan een negatieve reactie verwachten .3 Hts verder en ze hebben in een keer alle wijsheid in pach .en weten alles op haargebied
Als je zo gebrekkig kan communiceren en rare dingen blijft verkondigen, dan wordt het lastig om in dit land geaccepteerd te worden, sneu. Ik kan me voorstellen dat dit ook problemen kan geven bij consults/transplantaties (verwachtingspatroon vs. advies/uitleg) en misschien wel andere futiliteiten. Dat heb ik je al vaker gezegd. Op deze manier worden mensen gek van je en kotsen ze je snel uit. Ik zou me toch ietswat gaan aanpassen.

Je vroeg je af waarom mensen hem als nieuwkomer beschouwen. Dit vroeg je je toch af ? Ik gaf enkele verschillende argumenten. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ga er dan inhoudelijk op in, maar meermalen is al gebleken dat dat erg lastig is voor je. Jammer in het algemeen en voor jezelf.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 00:39   #21
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als je zo gebrekkig kan communiceren en rare dingen blijft verkondigen, dan wordt het lastig om in dit land geaccepteerd te worden, sneu. Ik kan me voorstellen dat dit ook problemen kan geven bij consults/transplantaties (verwachtingspatroon vs. advies/uitleg) en misschien wel andere futiliteiten. Dat heb ik je al vaker gezegd. Op deze manier worden mensen gek van je en kotsen ze je snel uit. Ik zou me toch ietswat gaan aanpassen.

Je vroeg je af waarom mensen hem als nieuwkomer beschouwen. Dit vroeg je je toch af ? Ik gaf enkele verschillende argumenten. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ga er dan inhoudelijk op in, maar meermalen is al gebleken dat dat erg lastig is voor je. Jammer in het algemeen en voor jezelf.
KIJK kijk meneer lucky kent mij ook al persoonlijk?mmh vreemd de mensen in mij omgeving worden niet gek van mij en de laatste keer dat in mijn vriendenkring iemand heeft gekotst is alweer een tijdje geleden ,maar ja die had teveel bier op.Heb ik het hier over verwachtingspatroon gehad lees je dat hier ergens ? loop ik te zeuren dat het dit keer niet goed is ?IK geef mijn ervaringen en die zijn eerlijk en oprecht ,hier kan ik mijn meningen over geven (lees meningen )dit omdat ik en bij FERIDUNI EN BIJ DR REYS BEN GEWEEST ,DIT IN TEGENSTELLING BIJ JOUW , bij jouw is transhair een ballen tent ,pro-hair zet geen natuurlijke haarlijnen ,dr reys is niet je van het etc,etc,.EN ja jij bent norwood
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 01:20   #22
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
KIJK kijk meneer lucky kent mij ook al persoonlijk?mmh vreemd de mensen in mij omgeving worden niet gek van mij en de laatste keer dat in mijn vriendenkring iemand heeft gekotst is alweer een tijdje geleden ,maar ja die had teveel bier op. Heb ik het hier over verwachtingspatroon gehad lees je dat hier ergens ? loop ik te zeuren dat het dit keer niet goed is ?IK geef mijn ervaringen en die zijn eerlijk en oprecht ,hier kan ik mijn meningen over geven (lees meningen )dit omdat ik en bij FERIDUNI EN BIJ DR REYS BEN GEWEEST ,DIT IN TEGENSTELLING BIJ JOUW , bij jouw is transhair een ballen tent ,pro-hair zet geen natuurlijke haarlijnen ,dr reys is niet je van het etc,etc,.EN ja jij bent norwood
Raar dit, maar ik ben inderdaad niet van iedereen gecharmeerd. Daardoor heb ik nu wel een vol bolleke met haar, zonder ogenschijnlijke littekens. Dit gun ik ook andere mensen. Ik hoop niet dat dit een groot probleem voor je is ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 01:27   #23
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Raar dit, maar ik ben inderdaad niet van iedereen gecharmeerd. Daardoor heb ik nu wel een vol bolleke met haar, zonder ogenschijnlijke littekens. Dit gun ik ook andere mensen. Ik hoop niet dat dit een groot probleem voor je is ?
nee ,ik gun je dit van harte want eerlijk is eerlijk dat heb je ook,maaar dat dat had ik je ook al eerlijk gezegt
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2011, 14:16   #24
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik moet wel zeggen dat de reys wel degelijk alle facetten van een HT zelf deed bij prohair( niet alleen uiteraard) .... maar hij heeft dus wel degelijk een berg ervaring. Wat niet wil zeggen dat een HT persé door een arts moet worden uitgevoerd.

http://mosesmedicaltv.blogspot.com/

Hier vind je meer resultaten van de reys en zijn toch mooi al is de site uiteraard niet objectief.

En om alles in perspectief te plaatsen ook Hasson and Wong hebben wel eens mindere resultaten . Heb er op amerikaanse fora al tal zien langskomen .
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.