Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2012, 14:57   #1
sipan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 5
Een paar belangrijke vragen

Hallo
Ik ben 30 jaar, nog niet echt kaal. Ik gebruik al meer dan ander half jaar finasteride om mijn haar te behouden. Mijn haar aan de voorkant is wat dunner en heb wat kale plekken op mijn hoofd ( alleen voorkant).
Twee jaar geleden heb ik een ht overwogen, een kliniek in Nederland adviseerde mij om rond 1700 grafts te implanteren volgens FUE methode. Ik weet nog dat ik 1700 grafts te weinig vond maar de kliniek beloofde mij een mooi/goed eind-resultaat.
Ik ga nu voor een ht. Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen ( door mijn vragen te beantwoorden). Ik weet dat er tegenwoordig een hoop mensen naar het buitenland gaan om zich te laten behandelen. De prijzen zijn daar een stuk lager. Ik heb met verschillende klinieken in Iran contact gehad ( kom oorspronkelijk ook daarvandaan), de meeste Iraanse chiruggen zijn zeer vakkundig * veel zijn ook in VS of buiten Iran actief''. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk en men zegt volgens FUT methode tot 6000 grafts te kunnen implanteren in 1 sessie. Natuurlijk wil ik geen risico's nemen en wil jullie graag om advies vragen,
1. zal ik voor FUT of FUE methode kiezen? Een paar doktor-assistentes uit Iran vertelden me dat de met FUT methode een veel betere dichtheid gegarandeerd kan worden ( maximaal donor),,
2. Waar moet ik rekening mee houden?
3. aan de hand van de foto, kan ik een mooie bos haar op mijn voorhoofd verwachten? bijv. met 6000 grafts?
bedankt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMAG0093.jpg‎ (155,0 KB, 98x gelezen)
sipan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 15:24   #2
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Neem geen FUT. Je loopt de rest van je leven met een flink litteken achter op je hoofd rond.
Eigenlijk misdadig dat dit tegenwoordig nog steeds aangeboden wordt. Is achterhaald.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 16:06   #3
sipan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 5
bedankt. maar kan iemand mijn vragen beantwoorden?
sipan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 17:38   #4
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
1. Ja, ik geloof dat het wel waar is dat je in totaal meer grafts kunt halen. Echter moet je ook rekening houden met de kwaliteit van de grafts. Bij FUE kunnen ze 'cherry-picking' waarbij ze de beter grafts transplanteren, bij FUT is dit niet het geval. Daarnaast blijf je natuurlijk altijd zitten met een flink litteken aan de achterkant, al kunnen goede klinieken dit wel minimaliseren. Voor mij persoonlijk is er geen twijfel over dat ik 100% voor FUE zou gaan.

2.Waar moet je rekening mee houden? Is wel een erg brede vraag...Maar goed, met het feit dat een flinke duit geld kost, dat je paar dagen erna rustig aan moet doen. Dat je de eerste dagen een zwelling hebt waarschijnlijk en moeilijk zal slapen. Dat de eerste week er korstjes komen. Dat de roodheid meerdere maanden kan aanhouden. En nog 100 dingen.

3. De foto laat niet alles zien. Maar met 6000 grafts red je dat zeker. Het feit dat je een wat donkerdere huid hebt helpt ook mee, omdat je daardoor minder snel de hoofhuid ziet.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 20:31   #5
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
ik sluit me met Dzinee aan.

vergeet gewoon FUT.
Enigste reden waarom ze dit voor stellen tegen woordig nog is omdat ze te weinig ervaring hebben voor een FUE
of meer personeelskosten hebben en ze je in de richting van een FUT duwen
hey69 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.