Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2012, 15:26   #31
Carposa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2011
Berichten: 28
Mag je Calendulan op het ontvangstgebied smeren na de 3e dag? Jeuk
begint wel toe te nemen.
Carposa is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2012, 00:33   #32
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atonba Bekijk bericht
Een HT is geen quick fix...
That is correct. According to your photos, that goes especially for those candidates like you who –at the latest after two to three years or so- will look exactly the same as before - before having e.g. 2000 HT grafts "for more density".
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2012, 18:55   #33
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Ha Carposa,

Nee daar kan je uiteraard niet zoveel over zeggen. Maar we zijn bij dezelfde kliniek geweest met exact net zoveel grafts, over hetzelfde gebied. Dus stiekem, kan je wel een beetje vooruitlopen op de resultaten.

Ik vond het ook gek om na vier dagen super voorzichtig te zijn ineens te gaan wrijven. Ik ben maandag geweest en de zaterdag erop ben ik naar Spanje gevlogen. Toen heb ik op vrijdagmorgen driekwartier onder de douche gestaan. Heel veel warm (niet het) water over mijn hoofd laten lopen en tig keer wassen met veel shampoo. Je hooft gloeit na drie kwartier. Daarna heb ik 's avonds nog een tijd onder de douche gestaan en verder gewassen. Toen was het meeste er wel af.

Dan heb je een dag een rood hoofd en daarna trekt het snel weg. Dus toen ik in Spanje was kon ik al gewoon over straat. Had wel een hoed bij me voor als ik langer in de zon was.
Ik vind het wel opmerkelijk hoe er door de verschillende klinieken omgegaan wordt met "de tijd na de HT".
Ik lees dat jullie al na 4 dagen mogen douchen en wrijven. Ik moest daar een week mee wachten en heb er zelfs 8 of 9 dagen mee gewacht om zeker te weten dat ik niets zou beschadigen. Een dikke week dus erg voorzichtig doen inderdaad, maarja...
Nu is het bij mij ook bijna niet rood en heb dus ook niet een dag een rood hoofd gehad zoals jij zegt Nijmegen2. Ik moet nu ook proberen om 4 maanden de zon te vermijden. Vind ik zelf ook heel lang maar ik houd er wel rekening mee. Maargoed, ik maak uit je verhaal op dat je er wel rekening mee hield omdat je een hoed meenam naar Spanje.
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2012, 21:16   #34
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ja maar roodheid was na een dag weer weg hoor, was meer van het wrijven. 4 maanden! Mijn haar is nu alweer te dik om echt mijn hoofdhuid te verbranden. Da's wel heel lang toch?
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 15:27   #35
Carposa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2011
Berichten: 28
Hierbij een update:

Ben nu 10 dagen verder. Alle korstjes zijn weg. Huid is rustig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 10 dagen na HT.jpg‎ (46,0 KB, 433x gelezen)
Carposa is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2012, 16:14   #36
georgecostanza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2012
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carposa Bekijk bericht
Hierbij een update:

Ben nu 10 dagen verder. Alle korstjes zijn weg. Huid is rustig.
Sorry for writing in english.

Do you have any updates? How's the recipient and donor area doing a few months in?

Google translate:

Heb je nog updates? Hoe gaat het met de ontvanger en donor gebied het doen van een paar maanden in?
georgecostanza is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 16:15   #37
elgorvanelsnki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Berichten: 1
Hello...

I'm italian and i'm sorry to write in english, but i wuold like to know, if you want, what do you think about your treatment? You shold be at 5 month from the beginning, how do you feel? we are exited to see if hasci is the best option to choose, wuold you like to share your experience with another country? thank you so much and i wish you all the BEST!
elgorvanelsnki is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.