Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2020, 00:34   #1
Benpoepen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2015
Berichten: 3
Geslacht:
Ongewone vragen

Na maandlasten bijna alle topics hier nagelezen te hebben, heb ik de offerte binnen van een welbekend bedrijf in Turkije. 3500grafts zullen het er waarschijnlijk worden. De getekende haarlijn is lager dan wat ik had toen ik 18 was (maar dat ter zijde)

Ik heb nog wel wat ongewone (misschien onzinnig) vragen voor de ervaringsdeskundigen hier:
Het kliniek stuurt aan op contant betalen net voor behandeling. In Turkije zelf dus. Welke biljetten zal ik hiervoor gebruiken? Een stapel 50jes, of toch liever compact €500 (wat ik dan moet bestellen bij de bank)

Is een roesje goed voor een hele sessie, of is het enkel bedoeld voor het prikken van de verdoving?

Wat is de taak van de arts? Grafts uit donorgebied en dan terugzetten of is het planten enkel voor de assistentes?

Ik heb geen lunch nodig. Is het verstandig om in 1 ruk door te gaan of toch maar lunch. Zodat het team ook kan rusten? In 1 ruk door wel beter voor de grafts denk ik?

Heb je tijdens je rustdag nog energie om de stad te verkennen of kan ik maar beter van uitgaan dat ik in het hotel zal blijven?

Op de laatste dag heb je een washing alvorens je gaat vliegen. Waar laat je je koffers (onbeheerd?)

Ruimbagage boeken tbv de shampoo die je mee terug gaat nemen?

Hoe reageerden de medepassagiers en moet je je hoedje afdoen bij de douane?

Wat voor vlucht nemen? Laat vertrekken vanuit nl of juist vroeg? Welk maatschappij? Vertrek vanuit Turkije enkel vanaf middag mogelijk ivm washing denk ik?

Er is een mogelijkheid om een nazorgpakket te nemen waarbij de trip met 5 extra overnachtingen. Elke dag wordt je dan gewassen en kom je “korstloos” terug. Lijkt me handig maar ik zal me waarschijnlijk doodvervelen. Doen of niet?

Laatst gewijzigd door Benpoepen; 20 februari 2020 om 00:39
Benpoepen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2020, 07:50   #2
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Het kliniek stuurt aan op contant betalen net voor behandeling. In Turkije zelf dus. Welke biljetten zal ik hiervoor gebruiken? Een stapel 50jes, of toch liever compact €500 (wat ik dan moet bestellen bij de bank)
haha ik heb gewoon betaald met 50jes

Is een roesje goed voor een hele sessie, of is het enkel bedoeld voor het prikken van de verdoving?
enkel voor de verdoving, bij mij 2x gedaan

Wat is de taak van de arts? Grafts uit donorgebied en dan terugzetten of is het planten enkel voor de assistentes?
bij mij heeft de arts haarlijn getekend,grafts uit gehaald en begin gemaakt bij het inzetten vooral bij haarlijn vooraan. verder 3 assistentes de rest gedaan. hij is wel bijna ieder uur binnen gelopen.

Ik heb geen lunch nodig. Is het verstandig om in 1 ruk door te gaan of toch maar lunch. Zodat het team ook kan rusten? In 1 ruk door wel beter voor de grafts denk ik?
bij mij omdat het zolang duurde(5000 stuks) hebben ze flink doorgewerkt wel heb ik tussen het uithalen van de grafts en inzetten een lunch gehad en opzich was ik ook wel even aan toe om rust te hebben en op te laden

Heb je tijdens je rustdag nog energie om de stad te verkennen of kan ik maar beter van uitgaan dat ik in het hotel zal blijven?
ja joh ik heb lekker rond gewandeld en savonds netflix aan. slapen is lastig snachts dus je pakt de uurtjes die je kan slapen toch wel.

Op de laatste dag heb je een washing alvorens je gaat vliegen. Waar laat je je koffers (onbeheerd?)
ik heb dit gewoon in het hotel mogen laten ik had ook alleen een handbagagekoffertje. en een losse best grote tas voor in het vliegtuig

Ruimbagage boeken tbv de shampoo die je mee terug gaat nemen?
wel verstandig, ik had dit er standaard bij zitten afgelopen december. ik had buiten de shampoos ook een nabehandelings set en was veel te veel voor de handbagage

Hoe reageerden de medepassagiers en moet je je hoedje afdoen bij de douane?
ik heb geen hoedje opgehad. lekker open en luchtig gelaten. alleen maar beter voor het herstel.
ik was net zo bang en onzeker voor mijn omgeving hoe ik eruit zag etc. maar je bent niet de enige op het vliegveld met een hoofdband en 1000en wondjes op je hoofd zullen we maar zeggen.
ze zijn daar wel wat gewend in instanbul


Wat voor vlucht nemen? Laat vertrekken vanuit nl of juist vroeg? Welk maatschappij? Vertrek vanuit Turkije enkel vanaf middag mogelijk ivm washing denk ik?
Ik vertrok sochtends vanuit schiphol savonds daar de omgeving een beetje verkend, zat een mooi winkelcentrum achter mijn hotel. dag erna was de operatie. dag daarna de wassing. en dag erop rond 1400 nederlandse tijd zat ik weer in mijn auto richting Eindhoven

Er is een mogelijkheid om een nazorgpakket te nemen waarbij de trip met 5 extra overnachtingen. Elke dag wordt je dan gewassen en kom je “korstloos” terug. Lijkt me handig maar ik zal me waarschijnlijk doodvervelen. Doen of niet?Ik was blij lekker thuis te zijn, mijn korstjes waren na 10-12 dagen pas weg, maar ik stoorde me er geen moment aan. ben overal gewoon heen gegaan en lekker laten genezen. het ziet er allemaal niet zo erg uit dan je vooraf denkt!

Tot slot als tip: maak jezelf niet druk over hoe het er allemaal uit ziet! ik ben ook zo een onzeker pietje maar wat ben ik blij het gedaan te hebben! en HELEMAAL niet ongemakkelijk( ik was namelijk alleen gegaan omdat mijn vriendin geen vrij kreeg op haar werk ) het is zeker de moeite waard en mensen kijken er echt niet raar naar. SUCCES!
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2020, 14:22   #3
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Goed verwoord AJT
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 23:53   #4
Benpoepen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2015
Berichten: 3
Geslacht:
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb ondertussen maar een acceptatiemail gestuurd voor de offerte.

Hopelijk gaat de coronacrisis geen roet in het eten gooien tegen die tijd.
Benpoepen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.