Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 december 2006, 15:18   #1396
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
De Koran, een bij-elkaar-geraapt-en-gestolen zooitje met als hoofdpersoon een Pedofiel die niet kon lezen of schrijven. Top!
Ja mooi is dat he? Een analfabeet die met een prachtboek komt. Ik bedoel als hij het had gestolen en analfabeet is....hoe moet hij dan de juiste stukjes in de Koran plaatsen?

Wij hebben tenminste 1 boek ipv 84 boeken die uiteindelijk tot 5 werden teruggebracht

Laatst gewijzigd door Biljartbal; 12 december 2006 om 15:29
Biljartbal is offline  
Oud 12 december 2006, 15:31   #1397
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Seksuele intimidatie en verkrachtingen komen toch veel vaker voor bij autochtonen. OF je het nou wel of niet wil horen, maar het is wel waar. Slachtoffer zelf is ook heel vaak een blanke
Ja gelijk heb je. Het stikt van de Nederlandse pedofiels in Thailand en in Marokko. De meeste verkrachters zijn gewoon blanke hollanders, kijk maar naar het nieuws. 90% van de ontsnapte tbs-ers is gewoon een Henkie Penkie.
Biljartbal is offline  
Oud 12 december 2006, 15:39   #1398
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Ja mooi is dat he? Een analfabeet die met een prachtboek komt. Ik bedoel als hij het had gestolen en analfabeet is....hoe moet hij dan de juiste stukjes in de Koran plaatsen?

Wij hebben tenminste 1 boek ipv 84 boeken die uiteindelijk tot 5 werden teruggebracht
Jij bent echt dom of gewoon ontwetend als de pest zeg .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 12 december 2006, 15:42   #1399
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Jij bent echt dom of gewoon ontwetend als de pest zeg .
zou ik ook zeggen als ik uitgeluld werd
Biljartbal is offline  
Oud 12 december 2006, 15:47   #1400
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
zou ik ook zeggen als ik uitgeluld werd
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 12 december 2006, 16:45   #1401
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Wat het probleem ook is, als je op visite ben dien je je aan te passen naar de daar geldende principes.

Je kunt ook de keuze maken terug te keren naar je vader/moederland, als alles daar zoveel beter is, is die keuze niet heel moeilijk mijns inziens.

Ik denk ook dat het goed mogelijk is om meerdere geloven in een land te hebben, als men elkaar maar verdraagt. Waarom in deze thread alleen maar het negatieve over andere geloven naar voren halen, terwijl er duidelijk ook zoveel gelijkenissen zijn en positieve dingen aan beide geloven.

Ik zelf ben niet gelovig, maar respecteer een ieder die dat wel is. Om de islam een achterlijk geloof te noemen, kan natuurlijk ook niet door de beugel. En de marokkaanse gemeenschap wordt naar mijn idee ook te vaak in zijn geheel in een kwaad daglicht gesteld.

Maar dit alles neemt niet weg, dat de culturen enorm botsen. En ik denk niet dat het aan de autochtonen is om zich aan te passen, hoewel wij ook debet zijn geweest door gastarbeiders hier heen te halen. Maar waar ik ook mee begon, je hebt zelf de keuzevrijheid om hier te blijven of terug te gaan naar je thuisland.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline  
Oud 12 december 2006, 16:58   #1402
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
begon, je hebt zelf de keuzevrijheid om hier te blijven of terug te gaan naar je thuisland.


Ik ken een nederlandse jongen (zijn naam was Sander, nu Isa)die bekeerd is, hij is dus moslim geworden. Moet hij ook vertrekken naar Marokko ?
Biljartbal is offline  
Oud 12 december 2006, 17:06   #1403
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Niemand moet vertrekken. Goed lezen wat er staat eer je een conclusie trekt. En de reden voor het vertrek is ook niet het geloof, maar het feit dat je Nederland een klote land vindt. Aanpassen heeft hier ook niks met het geloof te maken!

Je moet je wel een beetje inpassen in de Nederlandse cultuur, maar volgens mij kun je hier gewoon je eigen geloof houden.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline  
Oud 12 december 2006, 17:09   #1404
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Niemand moet vertrekken. Goed lezen wat er staat eer je een conclusie trekt. En de reden voor het vertrek is ook niet het geloof, maar het feit dat je Nederland een klote land vindt. Aanpassen heeft hier ook niks met het geloof te maken!

Je moet je wel een beetje inpassen in de Nederlandse cultuur, maar volgens mij kun je hier gewoon je eigen geloof houden.
Lezen is iets wat Biljartbal (en Simbah trouwens) niet goed kunnen. Misschien teveel naar Mohammed gekeken.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 12 december 2006, 17:36   #1405
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Lezen is iets wat Biljartbal (en Simbah trouwens) niet goed kunnen. Misschien teveel naar Mohammed gekeken.
En dat zegt een idioot die een godsdienst belijdt met 5 boeken
Biljartbal is offline  
Oud 12 december 2006, 18:23   #1406
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
En dat zegt een idioot die een godsdienst belijdt met 5 boeken
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 12 december 2006, 22:30   #1407
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Eerst was er de Tora...daarin werd Jezus voorspelt.
Jezus kwam op aarde (NT:bijbel) zodat de Tora uitkwam. De profetie was voltooid.

Allah heeft toen aan mohammed (als we dag geloven mogen, wel slecht dat het perfecte wezen z'n religie compleet wijzigd met regels uit het jaar 0)
een 3e boek laten schrijven.

Kortom De koran bestaat uit meer boeken dan bijbel of tora

En het is natuurlijk helemaal belachelijk om te zeggen dat je geen alcohol mag drinken, zit 0 logica in...
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 12 december 2006, 23:02   #1408
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
En het is natuurlijk helemaal belachelijk om te zeggen dat je geen alcohol mag drinken, zit 0 logica in...
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 12 december 2006, 23:03   #1409
schaap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Berichten: 64
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Eerst was er de Tora...daarin werd Jezus voorspelt.
Jezus kwam op aarde (NT:bijbel) zodat de Tora uitkwam. De profetie was voltooid.

Allah heeft toen aan mohammed (als we dag geloven mogen, wel slecht dat het perfecte wezen z'n religie compleet wijzigd met regels uit het jaar 0)
een 3e boek laten schrijven.

Kortom De koran bestaat uit meer boeken dan bijbel of tora

En het is natuurlijk helemaal belachelijk om te zeggen dat je geen alcohol mag drinken, zit 0 logica in...
God heeft meerdere boeken naar voren geschoven. Thora(Mozes), Bijbel(Jezus), Zaboer(David), Koran (Mohammed).

De Koran omvat alles. Wat jij voor argument aanvoert is pas flauwekul. "God heeft al een boek nedergezonden, dus dan moet God raar zijn om daarna de Koran neer te zenden"

Krommer kan het niet . De Bijbel is dus vals, want David was eerder met een Boek. Dus God de perfecte wezen heeft de bijbel niet mogen schrijven

Jezus kondigde zelf de komst van een profeet na hem. Jezus zegt zelfs in delen van de bijbel, dat deze aankomende profeet een analfabeet zal zijn.

Al hoewel, ik weet niet welke versie je hebt ? Versie van 12december of de versie van 11 december..of misschien wel 10 december

Oh ja ik ben het Biljartbal voor alle duidelijkheid, de andere naam gebruik ik niet meer.

Laatst gewijzigd door schaap; 12 december 2006 om 23:09
schaap is offline  
Oud 12 december 2006, 23:09   #1410
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Wat het probleem ook is, als je op visite ben dien je je aan te passen naar de daar geldende principes.

Je kunt ook de keuze maken terug te keren naar je vader/moederland, als alles daar zoveel beter is, is die keuze niet heel moeilijk mijns inziens.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Maar dit alles neemt niet weg, dat de culturen enorm botsen. En ik denk niet dat het aan de autochtonen is om zich aan te passen, hoewel wij ook debet zijn geweest door gastarbeiders hier heen te halen. Maar waar ik ook mee begon, je hebt zelf de keuzevrijheid om hier te blijven of terug te gaan naar je thuisland.


Wat heeft dit precies met met het onderwerp te maken? We hebben het hier niet over bezoekers, maar over religie en haar aanhangers. Allochtonen die hier wonen zijn bovendien geen gasten, maar inwoners van Nederland met of zonder de Nederlandse nationaliteit. Zij zijn hier niet op bezoek, maar zijn thuis en hebben net als ieder ander recht om zich thuis te gedragen. Aanpassen aan een medebewoner tot een bepaalde hoogte doe je uit fatsoen, allochtoon en autochtoon. Dat is gewoon sociaal. Wat a-sociaal is, is eisen van een ander om zich aan te passen, maar zelf te goed voelen om het tegenovergestelde te doen. Aanpassen is geen eenrichtingsverkeer. Een allochtoon of een moslims is niet minder waard dan een autochtoon of een niet-moslim. Van allochtonen of moslims kun je niet verwachten dat ze zich opstellen als tweederangsburgers. Nederland is hun land, net zo goed als dat van een autochtoon of niet-moslim. Vinden ze dat het niet lekker loopt in Nederland, dan is het hun goed recht om erover te klagen of actief daar wat tegen te doen; net zoals de autochtone of de niet-moslimse inwoner van Nederland dat doet.

Met uitspraken als 'bevalt het je niet, ga dan lekker terug naar je thuisland', heb je van Nederland niks maar dan ook niks gesnopen. We leven bijna in het jaar 2007 en de allochtone islamitsche Nederlander is een feit.
Zimza is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Integrale brief aan Hirshi Ali op Van Gogh Tiuri Van alles en nog wat... 32 4 juli 2005 23:46
roken en andere slechte dingen GEorGE AGA - Algemeen 2 7 juli 2002 00:47
andere producten hans Medicijnen/haargroeimiddelen 5 9 april 2002 17:51
Hair Multiplication en andere toekomstmuziek. Jay Archief: afgehandelde Suggesties 2 18 september 2001 21:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.