Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Bekijk resultaten enquête: Saddam Hoessein is opgehangen... wat vind jij?
Ik ben het eens met de doodstraf voor Saddam 9 36,00%
Ik ben het niet eens met de doodstraf voor Saddam 16 64,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2007, 19:50   #91
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Nee, want als iemand echt iets bewijzen wil, moet hij eerst allerlei geloofwaardige bewijsstukken kunnen overleggen en daar heeft hij de kans niet toe gehad.
Vergeet niet dat Saddam jááárenlang een grote vriend is geweest van USA.

Dat vergeet ik helemaal niet.

Heel ander verhaal, maar bij John F. Kennedy zijn we ook nooit achter de waarheid gekomen.
De waarheid over Kennedy is nooit boven water gekomen, omdat alles in de doofpot gestopt zóu kunnen zijn. Maar in dit geval vind ik het toch wat anders: Saddam wilde niets in de doofpot stoppen, hij wilde het boven water.

Als Saddam de Amerikanen zwart had willen maken, dan heeft hij daarvoor ruim de tijd gehad om, al voordat de oorlog begon, allerlei overtuigende bewijsstukken te presenteren. Die waren denk ik zonder problemen op bijvoorbeeld Al Jazirah te krijgen geweest. Hij had het ook zijn companen kunnen laten doen. Maar ik denk echt niet dat ze er waren.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 2 januari 2007, 20:20   #92
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Jij moet is stoppen om alles te geloven wat de media je verteld. Ik geloof niet dat hij is opgehangen door Iraakse autoriteiten, en dat alleen de Iraakse autoriteiten de beslissing hebben genomen om hem op slachtfeest op te hangen.

Inderdaad ANTONIEH, als ik de media mag geloven, dan ligt het alleen aan de IRaakse autoriteiten. Dat weet ik zelf ook en heeft niet te maken met mijn beperkte wereldbeeld.

Ik weiger te geloven dat Amerika alles heeft over gelaten aan Irak om het op te hangen op slachtfeest.
Je gelooft dus alleen in je eigen bedachte werkelijkheid en alles wat daarmee niet strookt is duidelijk verzonnen door de media of door 'jullie' of door 'mensen zoals ik'.

Ik zal niet meer serieus op je reageren, Simbah, je bent me die moeite niet meer waard.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 2 januari 2007, 21:32   #93
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Dat zal ik je zeggen maar je kan het ook gewoon netjes houden hoor



Dat is dan ook precies wat die lui horen te voelen



Mooi, als er zulke straffen zijn, denken die kinderverkrachters en seriemoordenaars wel 2 keer na



Tsja, ik zou ook janken als onschuldige mensen zulke straffen moeten ondergaan Zoals de Joden dat ook moesten ondergaan bij de SS beulen.
Gelukkig schreef ik onderaan mijn post dat ik dit alleen toewenste aan moordenaars en (kinder)verkrachters, die een goed proces hebben gehad, zodat er geen onschuldigen vast komen te zitten



Als amnesty puur en alleen vecht om onschuldigen uit het gevang te halen, hadden ze m'n zegen. Het probleem is alleen dat ze het opnemen (soms) voor moordenaars en verkrachters, en daar veel geld naartoe gaat, terwijl een gewone eerlijke burger met een slecht betaalde baan het zwaarder heeft...

Daarnaast ben ik wel meer dan alleen een "18 jarige Geert Wilders stemmer".
Ik heb niks tegen jou, ik heb alleen een heel diepliggende haat voor moordenaars en verkrachters, en hoe laks er hiermee in Nederland wordt omgegaan.
Ik gun die lui nog geen lucht. Eerlijke, hardwerkende mensen die in een krot wonen met minder voorzieningen als een Nederlandse gevangenis, daar heb ik het mee te doen.

Weet je ook de andere zijde van de medaille.
Hee another,

Om hier nog even op terug te komen: Het gaat mij er meer om dat je ongefundeerd kritiek zat te geven op Amnesty en ze af zat te schilderen als mensen die alleen maar moordenaars en verkrachters een rooskleurig bestaan willen geven. De gevangenissen die ik beschreef komen ook mensen in die gewoon wat wiet hebben meegenomen naar het buitenland. En daar probeert Amnesty mensen uit te halen. Ze zijn geen idiote "activisten".

Daarnaast schrijf je eerst "moordenaars & verkrachters" en na mijn kritiek is het ineens "seriemoordenaars & kinderverkrachters". Een moordenaar is iets totaal anders als een seriemoordenaar omdat een moord ook in een opwelling gepleegd kan worden en een seriemoordenaar absoluut alles plant. En mensen kunnen ook moorden of verkrachten omdat ze geestesziek zijn waar ze zelf niets aan kunnen doen. Je kunt dat soort mensen beter in een soort van TBS gooien dan ze te laten onderschijten in een chinese gevangenis.

Verder ben je natuurlijk meer dan een "18 jarige Wilders stemmer". Maar hiermee bedoelde ik aan te geven dat je echt nog te jong bent en te weinig levenservaring hebt om dit soort gevangenissen uberhaupt goed te mogen keuren. En met Wilders stemmer bedoelde ik mee dat ik het wel weer typisch vind dat een extreem rechts (hype) stemmer kritiek heeft op humane (misschien linkse) organisaties zoals Amnesty. That's all.

Verder heb ik ook niets tegen jou. Op andere punten ben ik het gewoon meer met je eens. En dat geldt waarschijnlijk andersom ook. Gelukkig nieuw jaar nog.

Guoy
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 2 januari 2007, 23:10   #94
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hee another,
De gevangenissen die ik beschreef komen ook mensen in die gewoon wat wiet hebben meegenomen naar het buitenland.
Terecht vuile drugs .
__________________

vrosjnivosj is offline  
Oud 2 januari 2007, 23:13   #95
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hee another,

Om hier nog even op terug te komen: Het gaat mij er meer om dat je ongefundeerd kritiek zat te geven op Amnesty en ze af zat te schilderen als mensen die alleen maar moordenaars en verkrachters een rooskleurig bestaan willen geven. De gevangenissen die ik beschreef komen ook mensen in die gewoon wat wiet hebben meegenomen naar het buitenland. En daar probeert Amnesty mensen uit te halen. Ze zijn geen idiote "activisten".
Misschien een beetje kort door de bocht door mij maar ik doelde op protesten tegen lui die terecht in een gevangenis zaten .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Daarnaast schrijf je eerst "moordenaars & verkrachters" en na mijn kritiek is het ineens "seriemoordenaars & kinderverkrachters". Een moordenaar is iets totaal anders als een seriemoordenaar omdat een moord ook in een opwelling gepleegd kan worden en een seriemoordenaar absoluut alles plant. En mensen kunnen ook moorden of verkrachten omdat ze geestesziek zijn waar ze zelf niets aan kunnen doen. Je kunt dat soort mensen beter in een soort van TBS gooien dan ze te laten onderschijten in een chinese gevangenis.
Een moordenaar is minder erg dan een seriemoordenaar (zelfde voor verkrachters) maar het ging mij erom dat het om erge delicten ging.
Een moord in een opwelling valt dus onder een moord waarbij er bewijs is dat het niet om een moord op een onschuldige ging, maar er een gedegen reden was --> geen strenge gevangenisstraf dus. Iemand die geestesziek is (en dat klinkt heel hard) heeft vaak niks aan een TBS kuurtje, en zal dus ook niet terug in de maatschappij moeten. Vind het moeilijk wat je er wel mee aan moet, je kan ze wel een lichte straf geven, maar daar maken meteen weer anderen gebruik van die bij kennis waren toen ze moordden. Een hele zware gevangenis is in dit geval ook onmenselijk, TBS helpt niet en ze terug in de maatschappij stoppen ook niet...kom maar met een goeie methode voor die mensen. Misschien is het het beste voor een ieder als zulke mensen een spuitje zouden krijgen. Om zichzelf en anderen te bewaren. Natuurlijk is dit niet dé oplossing, maar het lijkt me de meest humane...ik zou graag een beter alternatief horen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Verder ben je natuurlijk meer dan een "18 jarige Wilders stemmer". Maar hiermee bedoelde ik aan te geven dat je echt nog te jong bent en te weinig levenservaring hebt om dit soort gevangenissen uberhaupt goed te mogen keuren. En met Wilders stemmer bedoelde ik mee dat ik het wel weer typisch vind dat een extreem rechts (hype) stemmer kritiek heeft op humane (misschien linkse) organisaties zoals Amnesty. That's all.
Wilders is zeker niet extreemrechts, hij is alleen het extreemste in ons land aan de rechterkant. Daar zit verschil in. Ik zou bijvoorbeeld nooit op een NSDAP partij stemmen (die echt extreemrechts zijn). IK ben van mezelf een heel humaan persoon, en ik heb ook echt wel het beste voor met iedereen, alleen gun ik misdadigers gewoon helemaal niks, en aangezien Amnesty zich ook voor zulke mensen in zet, is het niet mijn organisatie . Ik heb trouwens niet in een hype gestemd hoor goed overwogen, meerdere tests gemaakt, ook andere partijprogramma's gelezen etc..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Verder heb ik ook niets tegen jou. Op andere punten ben ik het gewoon meer met je eens. En dat geldt waarschijnlijk andersom ook.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Gelukkig nieuw jaar nog.


Jij ook Gelukkig nieuwjaar, Amen En idem dito
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 3 januari 2007, 15:28   #96
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Je gelooft dus alleen in je eigen bedachte werkelijkheid en alles wat daarmee niet strookt is duidelijk verzonnen door de media of door 'jullie' of door 'mensen zoals ik'.

Ik zal niet meer serieus op je reageren, Simbah, je bent me die moeite niet meer waard.
gewoon niet meer reageren, ik blijf bij mijn standpunt. het probleem van gasten zoals jij is dat ze gewoon alles geloven wat de media ze verteld, en als iemand zoals mij, soms de media zelf afkraakt dan worden ... zoals jij meteen boos. en denken ze beter te weten omdat ze nieuws van 8 uur volgen en ook alles geloven.

het is normaal hoor anthonieh. Dat ik niet geloof dat alleen irak achter de ophanging van saddam zat. no big deal. je bent het mee eens of niet, maar maak me niet voor alles uit
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 3 januari 2007, 15:32   #97
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
en als iemand zoals mij
Iemand zoals ik, Simbah. Maar ben jij trouwens pro-Saddam, of begrijp ik je verkeerd?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 3 januari 2007, 15:44   #98
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Iemand zoals ik, Simbah. Maar ben jij trouwens pro-Saddam, of begrijp ik je verkeerd?
als je me 1ste post leest, dan zie je dat ik anti saddam ben. saddam is alleen goed voor niets geweeest, soms samen met uk en usa. ik mag hem niet, en hij verdient straf, al dan niet de doodstraf.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:07   #99
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Respect voor Saddam, op naar de hemel met Gods wil.
Biljartbal is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:09   #100
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Respect voor Saddam, op naar de hemel met Gods wil.
...waarom verbaasd zo'n post me niet van jou?
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:09   #101
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Edit door Tiuri
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door Tiuri; 5 januari 2007 om 17:50
kevin is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:12   #102
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Edit door Tiuri

Laatst gewijzigd door Tiuri; 5 januari 2007 om 17:50
Biljartbal is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:12   #103
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
...waarom verbaasd zo'n post me niet van jou?
Saddam is een martelaar jongen! Zoals de profeet vzmh heeft gezegd wiens laatste woorden "Er is geen God dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper" zijn, zal de hemel binnentreden.

Deze zin kunnen alleen echte moslims uitspreken tijdens de dood.
Biljartbal is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:17   #104
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
116. En wanneer Allah zal zeggen: "O Jezus, zoon van Maria, hebt gij tot de mensen gezegd: 'Beschouwt mij en mijn moeder als twee Goden naast Allah,'? zal hij antwoorden: "Heilig zijt Gij! Ik zou nooit kunnen zeggen, waarop ik geen recht had, gelukkig had ik dat recht wel. Indien ik het had gezegd zoudt Gij het zeker hebben geweten, want U bent mijn Vader. Gij weet, wat in mijn innerlijk is en ik weet ook, wat in U is. Gij zijt de Kenner van het onzienlijke.

117. Ik (Jezus) zeide niets tot hen, dan hetgeen waarvoor Gij mij hebt gezonden: "Geef het woord door, en sterf voor de zonden van de mensen." En ik was getuige van hen, zolang ik in hun midden verbleef, maar nadat Gij mij deedt sterven, waart Gij de Bewaker over hen en Gij zijt Getuige van alle dingen, zoals ik en de heilige geest ook zijn.


Hey Biljart, ik las je sig. en ik heb hem even verandert zoals het werkelijk is gegaan. Natuurlijk niet in deze woorden, maar wel zodat het klopt.
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 5 januari 2007, 17:19   #105
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Saddam is een martelaar jongen! Zoals de profeet vzmh heeft gezegd wiens laatste woorden "Er is geen God dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper" zijn, zal de hemel binnentreden.

Deze zin kunnen alleen echte moslims uitspreken tijdens de dood.
wedden dat ik hem ook wel kàn uitspreken op m'n stervensbed (als ik dat zou willen).
Maar een martelaar is iemand die z'n volk bevrijdt van de tiranie. Niet iemand die een volk tiraniseert

Wij hebben in het Christendom overigens een soort zelfde "regel".
Wanneer een ongelovige op z'n stervensbed (oprecht) tot bezinning komt, zal hij de hemel binnentreden. (zoals ook is gebeurt met de misdadiger die rechts van Jezus aan het kruis hing)
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.