Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Bekijk resultaten enquête: Saddam Hoessein is opgehangen... wat vind jij?
Ik ben het eens met de doodstraf voor Saddam 9 36,00%
Ik ben het niet eens met de doodstraf voor Saddam 16 64,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 januari 2007, 19:31   #121
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
EDIT: Biljart, zou je me willen uitleggen, waarom ik die woorden niet kán zeggen op m'n sterfbed?

Niet dat ik dat wil ofzo of dat ik stervende ben maar ik vraag me af waarom ik dergelijke woorden niet kàn zeggen?
Jij An Other zou als arts in spé ook wel veel mensen die lijden moeten doodspuiten op hun sterfbed. (Daar zitten ook babies en kleine kinderen bij)
Vreselijk beroep.

Aanvaarde zijn lot.
Ja ook een groot deel van zijn fam. was al omgkomen tijdens de Amerikaanse invallen en hij zelf heeft toch deel van zijn ex-geliefden laten verdwijnen?

Zelf megamoordenaar. Heeft dagelijks mee te maken gehad. Ervaring zat.
Maar Arabieren mogen niet bang zijn. Bovendien is er Allah en het WAlhalla voor hun!

Laatst gewijzigd door BomB; 5 januari 2007 om 19:39
BomB is offline  
Oud 5 januari 2007, 19:54   #122
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
oke, eerlijk is eerlijk

Hij heeft zich goed gedragen tijdens z'n executie. Ik heb ook ergens gelezen dat zijn persoonlijke wacht tijdens z'n gevangenisstraf hem als een heel rustige man ervaarde.

Bomb, euthanasie is een keuze, niet elke arts heeft de verplichting om euthanasie uit te voeren, en dit mag je ook weigeren heb ik begrepen.
Euthanasie is trouwens wel wat anders dan een executie
Als er toch een manier was om alle terminale patiënten het gezonde leven te geven wat we afnemen van moordenaars...
Waarom leven schuldigen en moeten onschuldigen sterven...het zet je aan het denken. . .
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 5 januari 2007, 19:59   #123
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Ons leven stamt af van de jungle. Elk moment kan je opgeten worden of bv iets breken en er komt geen ambulance. Geluksfactoren spelen ook een rol. You've got the brains.

Ik heb ook al 5 jaar geen ziekenfonds. (Loop dus al jaren onverzekerd rond). En bijna nooit een arts gezien afgelopen 25 jaar alleen voor ht's en 10 jaar geen tandsarts. Komt allemaal nogwel. Mijn dokter zit 100 km verder op waar dat vliegtuig in de Bijlmer tegen aangeklapt is. Ken je dat?

Had wel flink last van astma en ben tenslotte naar Duitsland gefiets om iets te halen 2x. Daar hadden ze iets vrij. Maar er zat geen inhalator bij die kostte los 250 euro.

Bij dokteronline.com heb ik toen pillen besteld maar betaal pagina liep vast.
Toen heb ik gedacht, laat maar zitten. Is minder geworden met die stofmijt uitwerpselen en eet ook hele dag perpermunt....zet de longe nl flink open.
Ze stuurde me wel elke dag een rekening zodat ik die pillen kon krijgen. 90 euro incl. Laat maar zitten.

Laatst gewijzigd door BomB; 5 januari 2007 om 20:14
BomB is offline  
Oud 5 januari 2007, 20:14   #124
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ach BomB, dat is allemaal niet zo mooi. Hou je maar vast als je wel last van je gezondheid krijgt!
Limbo is offline  
Oud 5 januari 2007, 20:19   #125
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Ach BomB, dat is allemaal niet zo mooi. Hou je maar vast als je wel last van je gezondheid krijgt!
Pepermunt. Ik vroeg me wel af wie me het eerste het huis uit zou zetten vadertje tijd (contract) of de stofmijt.

http://www.youtube.com/watch?v=tX9Mj...related&search=
BomB is offline  
Oud 5 januari 2007, 20:39   #126
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Hij heeft gewoon de beste opmerkingen ooit
Ga een show beginnen
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 5 januari 2007, 21:10   #127
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
hehe, zo'n martelaar, zo'n belangrijke man.
Tijdens z'n executie werd ie nog belachelijk gemaakt

Maargoed, laat ik me niet teveel in de strijd voegen, anders eindigen we weer als in de islam thread

EDIT: Biljart, zou je me willen uitleggen, waarom ik die woorden niet kán zeggen op m'n sterfbed?

Niet dat ik dat wil ofzo of dat ik stervende ben maar ik vraag me af waarom ik dergelijke woorden niet kàn zeggen?
Hij werd inderdaad belachelijk gemaakt en hij hield zich zo koel. Een echte martelaar . Als jij in zijn schoenen stond had jij moord en brand bij elkaar geschreeuwd.

Wat betreft die zin: dat kan alleen iemand zeggen die liefde voor Allah heeft in zijn hart. Veel mensen hebben geprobeerd die zin uit te spreken en het is niet ze niet gelukt.
Biljartbal is offline  
Oud 5 januari 2007, 21:22   #128
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Hij werd inderdaad belachelijk gemaakt en hij hield zich zo koel. Een echte martelaar . Als jij in zijn schoenen stond had jij moord en brand bij elkaar geschreeuwd.

Wat betreft die zin: dat kan alleen iemand zeggen die liefde voor Allah heeft in zijn hart. Veel mensen hebben geprobeerd die zin uit te spreken en het is niet ze niet gelukt.
hey broer, leuk dat je er bent. ik moet nu weg. ik lees het morgen wel terug. je beschouwt saddam hussein als een martelaar. waarom?

saddam hussein heeft tig onschuldige doden op zijn geweten en hij heeft door hele land zijn standbeelden laten maken, om hem te vereren, dat wat ten strengste verboden is in islam. als islamitische iemand kan ik wel zeggen dat hij heel veel dingen in zijn leven heeft gedaan die niet goed gekeurd zijn door islam. hoe kan jij biljartbal zeggen dan dat hij regelrecht een martelaar is?

sorry ben benieuwd brada, en nog leuk om je terug te zien
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 5 januari 2007, 21:30   #129
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
ik ben het vergeten te vertellen. hij kan wel op 1 manier martelaar zijn en dat is dat hij zich zijn land wilde verdedigen tegen de amerikanen. voor de rest is hij in mijn ogen een slechte moslim
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 5 januari 2007, 21:49   #130
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BomB
Ik heb ook al 5 jaar geen ziekenfonds. (Loop dus al jaren onverzekerd rond). En bijna nooit een arts gezien afgelopen 25 jaar alleen voor ht's en 10 jaar geen tandsarts. Komt allemaal nogwel. Mijn dokter zit 100 km verder op waar dat vliegtuig in de Bijlmer tegen aangeklapt is. Ken je dat?
Aha, dus als je eens echt ziek wordt en ze je niet dood mogen laten gaan in de goot, dan kunnen sukkels zoals ik, die wel netjes altijd hun premies betalen, daar voor opdraaien. Sociaal van je
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 5 januari 2007, 21:55   #131
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
ik ben het vergeten te vertellen. hij kan wel op 1 manier martelaar zijn en dat is dat hij zich zijn land wilde verdedigen tegen de amerikanen. voor de rest is hij in mijn ogen een slechte moslim
Niet om Bush goed te praten ofzo...
Maar wou Saddam z'n land beschermen, of wou hij z'n eigen hachie redden

En tegen Biljart.
Ik zou moord en brand geschreeuwd hebben ALS ik niet zou geloven. Daarnaast zou ik nooit de slechte dingen doen die hij heeft gedaan dus slechte vergelijking?
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 5 januari 2007, 22:04   #132
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
hey broer, leuk dat je er bent. ik moet nu weg. ik lees het morgen wel terug. je beschouwt saddam hussein als een martelaar. waarom?

saddam hussein heeft tig onschuldige doden op zijn geweten en hij heeft door hele land zijn standbeelden laten maken, om hem te vereren, dat wat ten strengste verboden is in islam. als islamitische iemand kan ik wel zeggen dat hij heel veel dingen in zijn leven heeft gedaan die niet goed gekeurd zijn door islam. hoe kan jij biljartbal zeggen dan dat hij regelrecht een martelaar is?

sorry ben benieuwd brada, en nog leuk om je terug te zien
he brada salaam . Tijdje geleden man!

Kijk je moet het zo zien: In een oorlog mag je de vijand doden (echter vergeven is beter). Hij was in oorlog met Iran (Sjieten) en met de Koerden die de Sjieten steunden. Dat saddam ze heeft aangevallen en dat de sjieten/koerden saddam hebben aangevallen is niks mee, immers het is oorlog. Sommige mensen moet je gewoon hard aanpakken,anders gaat je land instabiel worden.

Bovendien is hij niet gezwicht voor de zionistische/amerikaanse druk. Hij is gestorven zonder zich aan de vijand te hebben overgegeven, nota bene een amerikaanse vijand die de Islam belachelijk maakte in Abu Ghraib en in Guantanamo.

Wat betreft die standbeelden: alles hangt af van de intentie. Als zijn intentie was om hem te vereren dan is dat verkeerd, maar als zijn intentie geweest is om aan te duiden dat het ZIJN land is en dat hij de baas is...daar is niks mis mee.

En Allah weet de juiste intentie
Biljartbal is offline  
Oud 5 januari 2007, 22:06   #133
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
he brada salaam . Tijdje geleden man!

Kijk je moet het zo zien: In een oorlog mag je de vijand doden (echter vergeven is beter). Hij was in oorlog met Iran (Sjieten) en met de Koerden die de Sjieten steunden. Dat saddam ze heeft aangevallen en dat de sjieten/koerden saddam hebben aangevallen is niks mee, immers het is oorlog. Sommige mensen moet je gewoon hard aanpakken,anders gaat je land instabiel worden.
Jij hebt écht een plaat voor je kop. Hitler was in oorlog met de Joden, dus dan was het ook gerechtvaardigd om ze uit te roeien. En vergeet de Polen en Russen niet.
Henk is offline  
Oud 5 januari 2007, 22:08   #134
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Zal Allah je ook bevrijden als je op de pot zit en je eigen kracht is gewoon niet genoeg?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 5 januari 2007, 22:10   #135
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
he brada salaam . Tijdje geleden man!

Kijk je moet het zo zien: In een oorlog mag je de vijand doden (echter vergeven is beter). Hij was in oorlog met Iran (Sjieten) en met de Koerden die de Sjieten steunden. Dat saddam ze heeft aangevallen en dat de sjieten/koerden saddam hebben aangevallen is niks mee, immers het is oorlog. Sommige mensen moet je gewoon hard aanpakken,anders gaat je land instabiel worden.

Bovendien is hij niet gezwicht voor de zionistische/amerikaanse druk. Hij is gestorven zonder zich aan de vijand te hebben overgegeven, nota bene een amerikaanse vijand die de Islam belachelijk maakte in Abu Ghraib en in Guantanamo.

Wat betreft die standbeelden: alles hangt af van de intentie. Als zijn intentie was om hem te vereren dan is dat verkeerd, maar als zijn intentie geweest is om aan te duiden dat het ZIJN land is en dat hij de baas is...daar is niks mis mee.

En Allah weet de juiste intentie
jammer dat saddam jouw weerloze familie niet ff heeft uitgemoord, dan wist je wat voor smerige gore troep uit je bek komt.

mensen zoals jouw mogen ze op de junta manier leren sky-diven!
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.