Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2015, 15:53   #1
Carolien020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2015
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Geslacht:
Hulp gevraagd bij bestelling Dutasteride 0,15 mg voor een vrouw...

Beste heren op dit forum,

Ik ben afgelopen zaterdag voor de tweede maal bij Intermedica geweest. Eerste keer was twee jaar geleden. Mij haar werd ondanks allerlei supplementen steeds slechter, erg dun en grote stukken worden niet langer meer dan een centimeter of tien. Werkelijk alles geprobeerd van mesotherapie tot alle mogelijke dure ampullen en shampoos. Vrij kansloos ook allemaal want ik heb AGA, zo werd zaterdag ook weer vastgesteld.

Nu wil alleen het geval, ik ben (nog) niet slecht genoeg om Dutasteride te kunnen bestellen bij Boersma. Alhoewel hij zegt dat ik er wel baat bij zou hebben. De regels voor vrouwen zij ongelooflijk strikt omdat het schadelijk is bij zwangerschappen. En Boersma houd zich daaraan. Ik ben 42, zwanger worden is geen issue meer....

Ik heb dus een probleem want ik wil zo spoedig mogelijk beginnen. De heren van Intermedica zouden dat ook aanmoedigen. Mijn alternatief is om online ergens de 0,5 mg variant Avodart te bestellen maar dan ben ik bang voor bijwerkingen. Intermedica is de enige die Duta op de markt brengt van 0,15 mg. Ik ben dus op zoek naar iemand die me kan helpen met een 'dubbele' bestelling. Intermedica staat dat ook toe, voor gevallen als ik. Zo werd mij toevertrouwd....

Wie helpt? Ik wil ook beste een vergoeding betalen voor de organisatie. Ik woon zelf in Amsterdam en kan ook beste even langskomen voor overleg/uitleg. Neem ik foto's en zo van Intermedica mee.

Veel groeten en ik hoop zo dat er iemand reageert! Carolien
Carolien020 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2015, 11:55   #2
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Hoi Carolien,

je kunt ook de 0,5mg dutasteride online kopen en deze om de 3 dagen innemen. Dan krijg je evenveel dutasteride binnen als bij het nemen van een dagelijkse dosis van 0,15mg. Ik bestel altijd generieke finasteride bij inhousepharmacy.vu. Ze hebben ook generieke dutasteride. Dit is ook veel goedkoper dan bij Boersma de 0,15mg dutasteride kopen. Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2015, 17:45   #3
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster1 Bekijk bericht
Hoi Carolien,

je kunt ook de 0,5mg dutasteride online kopen en deze om de 3 dagen innemen. Dan krijg je evenveel dutasteride binnen als bij het nemen van een dagelijkse dosis van 0,15mg. Ik bestel altijd generieke finasteride bij inhousepharmacy.vu. Ze hebben ook generieke dutasteride. Dit is ook veel goedkoper dan bij Boersma de 0,15mg dutasteride kopen. Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes.
Valt dutasteride niet onder de wet geneesmiddelen/medicijnen? (bij finasteride is het overigens wel zo) Als dat zo is, is het niet toegestaan om de producten te verzenden of te ontvangen via de post. Met als gevolg dat de bestelling wordt vernietigd en je het geld kwijt bent.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2015, 17:49   #4
inter
HaarWeb lid
 
inter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 179
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Valt dutasteride niet onder de wet geneesmiddelen/medicijnen? (bij finasteride is het overigens wel zo) Als dat zo is, is het niet toegestaan om de producten te verzenden of te ontvangen via de post. Met als gevolg dat de bestelling wordt vernietigd en je het geld kwijt bent.
In theorie misschien gebeurt in de praktijk niet
inter is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2015, 18:13   #5
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inter Bekijk bericht
In theorie misschien gebeurt in de praktijk niet
Jawel, is bij mij gebeurd . Daarna heb ik de huisarts gebeld en kreeg finasteride op recept. Bij de apotheek bleek dat het via mijn verzekering gign
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dutasteride, gevraagd, intermedica, vrouw

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.