Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2024, 15:47   #31
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Niet veel reacties op je posts maar ik denk dat er wel mensen geïnteresseerd zijn in de vooruitgang en eindresultaat. Persoonlijk ben ik gewoon benieuwd naar wat een HT bij een vrouw kan doen. Van zoveel mannen hebben we het inmiddels gezien. Het zichtbare gaat nu beginnen, veel succes!

Laatst gewijzigd door Reet; 7 februari 2024 om 15:50
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2024, 15:58   #32
haartr1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2023
Berichten: 22
Geslacht:
Dankjewel Ja fijn gevoel dat er haren beginnen te groeien na de shedfase, kan niet wachten tot het echt doorzet.
Achja reacties krijgen is leuk maar ik heb zelf heb ik ook maanden het hele internet afgestruind op zoek naar haartransplantatie foto's zonder te reageren .
Dus mocht hier een keer een vrouw langskomen met een soortgelijk probleem/wens hoop ik daar aan bij te dragen. En natuurlijk als haartransplantatie reis in het algemeen.

3-maanden consult met de dokter ging goed, over 3 maanden weer een volgend consult.

Laatst gewijzigd door haartr1000; 7 februari 2024 om 16:10
haartr1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2024, 16:39   #33
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Plus zoals je inmiddels via mijn privéberichten weet, is het - ook als man zijnde - interessant om het proces te volgen van een buitenlandse kliniek waar op haarweb iig niet veel mensen naartoe gaan


heeft hij iets gezegd over wanneer ze normaal dikker worden/ogen in het herstelproces?
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2024, 16:44   #34
haartr1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2023
Berichten: 22
Geslacht:
Haha ja.

De dokter zei dat dit nog het begin is en vanaf nu de groei echt gaat beginnen en dat de linkerkant over een aantal maanden wel gelijk getrokken is met de rechterkant.

Echt een hele duidelijke tijdlijn heeft hij nog niet gegeven maar tot 8 maanden zal het een groot verschil gaan worden met nu. Daarna tot 1 jaar / 1,5 jaar is natuurlijk het eindresultaat.
Ik heb ook het idee dat ik de eerste blondine ben die hij heeft behandeld, dus wanneer het echt dekkend er uit gaat zien is nog moeilijk te zeggen. Vergeleken bijvoorbeeld donkere dikke haren die hij veel heeft.
haartr1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2024, 16:26   #35
haartr1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2023
Berichten: 22
Geslacht:
~4 maanden

Wel verschil t.o.v. 3 maanden maar nog minder als ik had gehoopt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4maanden-rechts.jpg‎ (147,2 KB, 125x gelezen)
Bestandstype: jpg 4maanden-links.jpg‎ (143,4 KB, 95x gelezen)
Bestandstype: jpg 4maanden-voor.jpg‎ (147,1 KB, 79x gelezen)
haartr1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2024, 19:27   #36
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Nog niets om je zorgen om te maken. Zie hieronder de regrowth timeline. Er zijn wel ‘vroege groeiers’ maar ook ‘late groeiers’. Maar volgens mij lig je gewoon vooralsnog in lijn met de verwachting.

Mijn persoonlijke ervaring is dat het na +\- 4.5 maand hard gaat. Maar dat is dus voor iedereen verschillend.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_3105.png‎ (36,2 KB, 33x gelezen)

Laatst gewijzigd door Klapz; 5 maart 2024 om 19:34
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2024, 19:43   #37
haartr1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2023
Berichten: 22
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht

Mijn persoonlijke ervaring is dat het na +\- 4.5 maand hard gaat. Maar dat is dus voor iedereen verschillend.
Dankjewel Klapz voor je berichtje, ik denk ook i.c.m. dat ik blond ben het nog wat weinig lijkt, dus hopen op een goede groei vanaf nu
haartr1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2024, 17:55   #38
haartr1000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2023
Berichten: 22
Geslacht:
4 maanden 3 weken

Er begint nu echt meer een haarlijn te ontstaan aan beide kanten. Ik voel mij nu al veel comfortabeler met mijn haarlijn dan ik in jaren ben geweest en draag het nu ook vaak al omhoog of dat ik niet elke keer er mee bezig ben of de hoeken wel bedekt zijn met haar eroverheen. Het zal allemaal natuurlijk nog voller worden, maar ik ben blij dat het aangeslagen is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4maanden3weken-rechts.jpg‎ (148,8 KB, 78x gelezen)
Bestandstype: jpg 4maanden3weken-links.jpg‎ (150,2 KB, 70x gelezen)
Bestandstype: jpg verschil voor en 4maanden3maanden.jpg‎ (109,7 KB, 66x gelezen)

Laatst gewijzigd door haartr1000; 27 maart 2024 om 18:12
haartr1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2024, 21:15   #39
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartr1000 Bekijk bericht
Wel verschil t.o.v. 3 maanden maar nog minder als ik had gehoopt.
Zie op elke foto wat schilfers/roos, last van? Verder leuk om je te volgen, er zijn niet veel mega actieve vrouwen op dit forum.

Background info roos i.c.m. alopecia.
'Chronische roos kan in verband worden gebracht met enige mate van haarverlies of sommige soorten haarverlies verergeren, zoals androgene alopecia, volgens onderzoek Pitney L, Weedon D, Pitney M. Is seborrhoeic dermatitis associated with a diffuse, low-grade folliculitis and progressive cicatricial alopecia? Australas J Dermatol. 2016;57:e105–7.'
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Oud Gisteren, 20:54   #40
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 88
Geslacht:
Ziet er mooi uit! Klopt het dat je ergens anders op het internet ook een topic hebt geopend? Ik overweeg ook Espinosa in de arm te nemen.
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie spanje, haartransplantatie vrouw, vrouw


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.