Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2003, 12:17   #1
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
weer door een zure appel heen

Hello folks,

Ik zat nou al een paar weken met het dilemma dat ik de schijn ophield voor een nieuwe collega. de rest wist het al. Van de week ging mijn nc (nieuwe collega) een staartje bij mij maken. Ze zat er al aan voor dat ik er erg in had. ging allemaal goed hoor daar niet van. Maar jullie zullen begrijpen: ik zei "au" en wist niet waar ik het zoeken moest. En dit terwijl die beste meid helemaal van niets weet en het alleen maar lief en knus bedoelde. Vanochtend mijn weer bijgeknoopte haarwerk opgehaald ( ja Do nu al klaar!!!!). Voelde me onderweg naar mijn werk heel onzeker en naar. toen ik op mijn werk kwam ging ik achter een peukie roken en mijn collega( die het wel weet) kwam al naar mij toe. Jahoor toen kwamen de tranen. Ik voelde me zo ellendig namelijk. Weet niet precies hoe dit nou kwam. Maar zo zie je maar dat het toch niet in de koude kleren gaat zitten. Het kwam ook doordat ik weer met een blokkade van de nc rondliep. dus zojuist is de knoop doorgehakt en de nc weet het nou ook. Die reageerde heel goed maar wist ook niet wat ze hoorde. Ze had nooit kunnen zien dat mijn haar niet van mij is. NOu dat is geweldig toch? Toch weer een lichtpuntje en een opluchting voor vandaag. ER is een last van mijn schouders gevallen nou ALLE meiden het weten. (de rest wist het al). MIj les hier uit is dat je het kenbaar moet maken in je vertrouwde omgeving waar je veeeel verschijnt. Anders raak je geblokkeert en word je krampachtig. Dat heb ik gemerkt doordat een iemand het niet wist. Nu wel en dat lucht op. ZOOO< dat was weer even lekker luchten. ( mijn hart althans)



groeten VAN BOES BOES
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2003, 18:59   #2
Priya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 121
goed hoor, vind ik knap. van mij weet niemand dat ik een weaving heb. ik vind het zo leuk dat mensen van die complimenten maken als: 'wat heb jij mooi haar'
trouwens, wat raar dat je haarwerk zo snel bijgeknoopt moest worden, hoe komt dat?
Priya is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2003, 21:55   #3
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Heej Boesje,

Lullig dat je dit moest meemaken, maar fijn dat het goed is afgelopen! (ik zie je al auw zeggen ghihi!) Heb vandaag mijn haartjes besteld! Is een malletje van mijn hoofd gemaakt, heb samen mee de kleuren uitgezocht (4) en de aanbetaling gedaan. (Helaas kwam ik niet aan onderuit
Nu 10 weken aftellen...zucht...maar goed..!
Komt het je volgende maand een keer uit, dan kom ik je woonplaats onveilig maken hopelijk is 't mooi weer (kunne we mense kijke!)

tot gauw,
groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.