Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2009, 19:47   #76
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nederlandse apotheken zijn schandalig duur en de site van rogaine.nl ligt vaak plat.
Op ebay zijn heel veel bijna 100% betrouwbare leveranciers (het percentage staat erbij vermeld) maar de kunst is om iemand te vinden die wereldwijd verzendt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2009, 00:17   #77
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Heb ff op ebay gekeken, vind het lastig om te zoeken dus probeer het later wel ff. Ik kwam deze site tegen http://nl.orderminoxidil.com/ iemand bekend met deze site? Ziet er wel betrouwbaar uit maarja
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2009, 11:26   #78
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Lijkt me best prima, handig dat je met Ideal kunt betalen.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2009, 18:08   #79
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Lijkt me best prima, handig dat je met Ideal kunt betalen.
Idd dat is voor mij een optie aangezien ik geen creditcard heb
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 01:39   #80
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Die website nl.orderminoxidil verkoopt Kirkland en dat is minox met propyleenglycol.
Bij PayPal hoef je alleen je bankrekeningnummer op te geven, geen creditcard nodig.
Een creditcard kost trouwens haast niks en je hebt er veel profijt van.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2009, 15:42   #81
tommie79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2008
Berichten: 4
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
Heb ff op ebay gekeken, vind het lastig om te zoeken dus probeer het later wel ff. Ik kwam deze site tegen http://nl.orderminoxidil.com/ iemand bekend met deze site? Ziet er wel betrouwbaar uit maarja
Bazz ik heb hier noodgedwongen 2 weken geleden mijn nieuwe voorraad moeten bestellen. Het is zo slecht te krijgen de laatste tijd in Nederland. Tsja of naar de apotheek en de hoofdprijs betalen. Bestelling was er niet heel snel duurde een weekje maar ik kan wel weer even vooruit en de prijs was minder dan ik gewend was. Pakje kwam via LaPoste dus uit Europa dus ook geen import gezeur.
tommie79 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2009, 15:48   #82
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bij dat adres zie ik alleen maar de vettige minox van Kirkland met propyleenglycol.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 01:58   #83
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie79 Bekijk bericht
Bazz ik heb hier noodgedwongen 2 weken geleden mijn nieuwe voorraad moeten bestellen. Het is zo slecht te krijgen de laatste tijd in Nederland. Tsja of naar de apotheek en de hoofdprijs betalen. Bestelling was er niet heel snel duurde een weekje maar ik kan wel weer even vooruit en de prijs was minder dan ik gewend was. Pakje kwam via LaPoste dus uit Europa dus ook geen import gezeur.
Das wel goed die levering dan Maarja, ik wil meteen het beste van het beste dus of via minoxidil.com (misschien hebben ze andere betaal mogelijkheden) of rogaine foam...niet dat Kirkland niet goed is, dat weet ik niet eens eigenlijk maar als ik dan lees dat men jeuk heeft en dat de huid begint te schilferen of wit is...daar heb ik ook geen zin in. Ik weet niet hoe jij het hebt ervaren tommie??
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 11:12   #84
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Bij mij werkt die kirkland als een tierelier, maar ik merk ook toegenomen juik na de rogaine foam die ik eerst gebruikte (daarbij vermindere mn juik tot het punt dat ik bijna nergens last meer van had, maar mn haar was ook korter, dat scheelt mischien).

Ik heb nu ook wat last van schilfers, ik weet even niet welke minox ik nou moet gaan gebruiken. Creditcard vind ik nog even te veel gezeur met identificatie en al die stappen die ik moet ondernemen.

Ik ga binnenkort ook bij www.order.minoxidil.com bestellen, denk een potje spectral en revita shampoo.

Waar ik nog wat 'gewone' minox vandaan ga halen, weet ik nog niet.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.

Laatst gewijzigd door Ryan R; 14 april 2009 om 13:02
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 12:35   #85
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
ik las ergens dat de apotheker ook minox voor je kan maken zonder ppg, maar weet niet of dat veel duurder is ? Of doen ze dat niet in Nederland?

Zoals het er nu naar uitziet wil ik voor de rogaine foam gaan, nadeel vind ik dan wel dat ik waarschijnlijk elke dag mn haar moet wassen lol maarja hey ik moet er wat voor over hebben

Ik heb trouwens een mail gestuurd naar minoxidil.com omdat ik geen creditcard heb en me dat ook niet verstandig lijkt. Het volgende kreeg ik terug:

Thank you for your e-mail comments. I don't know if you've already ordered from "Kirkland", but if you had asked about other payment options, I would of sent you the information listed
below on alternate payment methods.

ORDERING WITHOUT A CREDIT CARD INTERNATIONALLY


WIRE TRANSFER INFO-----

Bank: Bank of America
Address: Whittier Main Branch 0958
7255 Greenleaf Avenue
Whittier, CA USA (562) 868-1448

Account number: 09589-08465

Fee For Wire Transfer: $20.00 (this is the fee B. of A. charges us for the luxury of receiving money from abroad..... the bank on your side may charge you a similar amount to transfer the funds to us).


INTERNATIONAL MONEY ORDER-----

You can MAIL us an order with an included International Money Order


Mail your request to:
Regrowth
7049 Greenleaf Ave.
Whittier, CA 90602

Please include:
1) Your complete shipping address for verification, if you have moved give us your old and new address, so we can legally update your patient file.
3) Your product selections.
4) Payment



We look forward to receiving your order!

NU weet ik niet wat wire transfer precies is. En dat 2e stukje is per post ofzo? Hoelang zou dat wel niet duren
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 13:03   #86
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Bij mij werkt die kirkland als een tierelier, maar ik merk ook toegenomen juik na de rogaine foam die ik eerst gebruikte (daarbij vermindere mn juik tot het punt dat ik bijna nergens last meer van had, maar mn haar was ook korter, dat scheelt mischien).

Ik heb nu ook wat last van schilfers, ik weet even niet welke minox ik nou moet gaan gebruiken. Creditcard vind ik nog even te veel gezeur met identificatie en al die stappen die ik moet ondernemen.

Ik ga binnenkort ook bij www.order.minoxidil.com bestellen, denk een potje spectral en revita shampoo.

Waar ik nog wat 'gewone' minox vandaan ga halen, weet ik nog niet.

Grrr die link doet het niet meer
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 13:05   #87
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
ik las ergens dat de apotheker ook minox voor je kan maken zonder ppg, maar weet niet of dat veel duurder is ? Of doen ze dat niet in Nederland?

Zoals het er nu naar uitziet wil ik voor de rogaine foam gaan, nadeel vind ik dan wel dat ik waarschijnlijk elke dag mn haar moet wassen lol maarja hey ik moet er wat voor over hebben

Ik heb trouwens een mail gestuurd naar minoxidil.com omdat ik geen creditcard heb en me dat ook niet verstandig lijkt. Het volgende kreeg ik terug:

Thank you for your e-mail comments. I don't know if you've already ordered from "Kirkland", but if you had asked about other payment options, I would of sent you the information listed
below on alternate payment methods.

ORDERING WITHOUT A CREDIT CARD INTERNATIONALLY


WIRE TRANSFER INFO-----

Bank: Bank of America
Address: Whittier Main Branch 0958
7255 Greenleaf Avenue
Whittier, CA USA (562) 868-1448

Account number: 09589-08465

Fee For Wire Transfer: $20.00 (this is the fee B. of A. charges us for the luxury of receiving money from abroad..... the bank on your side may charge you a similar amount to transfer the funds to us).


INTERNATIONAL MONEY ORDER-----

You can MAIL us an order with an included International Money Order


Mail your request to:
Regrowth
7049 Greenleaf Ave.
Whittier, CA 90602

Please include:
1) Your complete shipping address for verification, if you have moved give us your old and new address, so we can legally update your patient file.
3) Your product selections.
4) Payment



We look forward to receiving your order!

NU weet ik niet wat wire transfer precies is. En dat 2e stukje is per post ofzo? Hoelang zou dat wel niet duren

Ik snap het ook niet, maar ben ook benieuwd!

Ik zit zelf ook absoluut niet te wachten op een creditcard

En die andere links is uit de lucht, ik ben pissed!

Bah, duik het liefst maar weer mn nest in uit ellende
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 13:11   #88
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
ik las ergens dat de apotheker ook minox voor je kan maken zonder ppg, maar weet niet of dat veel duurder is ? Of doen ze dat niet in Nederland?
In NL moet je een doktersrecept hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bazz Bekijk bericht
Zoals het er nu naar uitziet wil ik voor de rogaine foam gaan, nadeel vind ik dan wel dat ik waarschijnlijk elke dag mn haar moet wassen
Je hoeft je haren niet dagelijks te wassen, foam is geen vette of plakkerige zooi.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 14:07   #89
bazz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
In NL moet je een doktersrecept hebben.


Je hoeft je haren niet dagelijks te wassen, foam is geen vette of plakkerige zooi.
oh oke maar moet ik het zien als een soort van schuim als in scheerschuim? en dan met een kwastje op je hoofdhuid aanbrengen? Maar ik heb nog wel redelijk wat haar dus das best lastig om het op mn hoofdhuid aan te brengen toch?
En dan gewoon in laten trekken neem ik aan?
bazz is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2009, 14:15   #90
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Als je nog redelijk veel haar hebt, trek je een scheiding zodat je wat schuim op de hoofdhuid kunt aanbrengen. Het schuim smelt snel tot vloeistof. En het trekt vrij snel in de hoofdhuid.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's inhammen, graag feedback Pinoo AGA - Algemeen 101 6 februari 2017 10:32
zou graag in kontakt willen komen met dames van mijn leeftijd om en nabij de 55 marouscha TTM - Algemeen 9 31 oktober 2007 08:47
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.