Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 april 2024, 17:38   #1
penake
penake
 
Geregistreerd: 21 september 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 66
Diphencyprone

Hallo, het is 12 jaar geleden sinds ik hier het laatst was. Ik heb nog altijd alopecia en behandel het met diphencyprone. Nu zei mijn dermatoloog gisteren dat het het laatste flesje was dat ik kreeg. Het gaat blijkbaar uit de handel...? Voor de mensen in België die dit gebruiken: werd dit tegen jullie ook gezegd? Ik panikeer wel een beetje omdat dit het enige is wat echt goed bij me werkt en waarmee ik zelf mijn probleem onder controle kan houden. Is het eventueel in NL nog wel gewoon te krijgen?

Groetjes,

penake
penake is offline   Met citaat reageren
Oud Vandaag, 10:30   #2
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door penake Bekijk bericht
Hallo, het is 12 jaar geleden sinds ik hier het laatst was. Ik heb nog altijd alopecia en behandel het met diphencyprone. Nu zei mijn dermatoloog gisteren dat het het laatste flesje was dat ik kreeg. Het gaat blijkbaar uit de handel...? Voor de mensen in België die dit gebruiken: werd dit tegen jullie ook gezegd? Ik panikeer wel een beetje omdat dit het enige is wat echt goed bij me werkt en waarmee ik zelf mijn probleem onder controle kan houden. Is het eventueel in NL nog wel gewoon te krijgen?

Groetjes,

penake
Je hebt Alopecia Areata neem ik aan. Wat is het alternatief volgens de dermatoloog? Zijn er inmiddels niet betere alternatieven die je nog niet eerder hebt geprobeerd? Hoe goed heb je het onder controle nu?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.