Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 september 2012, 15:55   #1
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
3300 Grafts Esteworld, Istanbul, Turkije

Beste mensen,

Ik heb half september 2012 een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld, Istanbul Turkije. Na een aantal dagen zoeken op dit forum, kwam ik er al snel achter dat deze kliniek de meeste credits heeft. Ik heb contact opgenomen met desbetreffende contactpersoon in Nederland. Na een telefoongesprek, die mij zeer beviel ( gegeven informatie e.d ) heb ik besloten om voor Esteworld te gaan. Ik heb mijn contactpersoon foto's gemaild van mijn kaalheid. De foto's worden naar de kliniek in Istanbul verzonden, waarna de arts een inschatting kan maken van de grafts. 3000 grafts werd mij aangeraden. Ik heb de weg naar Esteworld daadwerkelijk gevolgd, want midden september 2012 ben ik naar Istanbul gevlogen, goed ontvangen door de prive chauffeur, en naar mijn 5 sterren hotel gebracht in Sultanahmed ( toeristisch gebied istanbul ). De volgende dag opgehaald en naar de kliniek gebracht. Aldaar goed ontvangst door een prive hostes. Kennis gemaakt met het medisch team, die mij die dag heeft behandeld. In overleg met de arts de haarlijn bepaald. Toen daadwerkelijk de behandeling, die ongeveer 6,5 a 7 uur heeft geduurd. Gestart met het uithalen van de haartjes achter op mijn hoofd. Medisch team vraagt vaak of alles naar wens gaat, en of je pijn hebt. Ze hebben niet alleen oog voor de behandeling, maar ook voor jou als persoon, wat mij een zeer plezier gevoel heeft gegeven.Tussendoor nog een prima verzorgde lunch gekregen. Na de lunch heeft de arts "gaatjes" geprikt waar de haartjes in komen. Wedersom heeft het medische team een aantal uur gewerkt aan het inplaatsen van de haartjes. Rond de klok van 18.00 uur, werd ik met medicatie, nazorg en uitleg naar mijn hotel gebracht door de prive chauffeur. Volgende dag opnieuw een tasje met medicijnen gehaald. De dag daarna voor het eerst de washing gedaan door het team. Wederom goede uitleg, nazorg en naar het vliegveld gebracht door de chauffeur. In Nederland aankomen, heeft mijn contactpersoon in Nederland mij gebeld om te vragen hoe het is gegaan en dat ik altijd contact kan opnemen tijdens het herstel. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend tevreden ben geweest met mijn keuze voor Esteworld. Nu is het wachten op het resultaat. Ik zal hier om een aantal weken wat foto's plaatsen om jullie lotgenoten mijn vordering te laten zien. Ik dank Esteworld zeer.

extra: 2000 grafts voor
1300 grafts achter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Hairtransp.jpg‎ (141,2 KB, 826x gelezen)
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 20:06   #2
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Aan de foto te zien lijkt het alsof je je oorspronkelijke haarlijn weer terugkrijgt.

Ik vind het er in elk geval erg netjes uit zien!
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2012, 10:17   #3
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Ja dat klopt, sterker nog; ik denk dat ze mijn haarlijn nog wat " ronder " hebben geaccentueerd dan ik ooit had. Ik ben erg blij met het resultaat, alhoewel ik natuurlijk nog moet afwachten. Herstel verloop prima. Alleen het jeuk op het hoofd is het meest irritante van het geheel. Uiteraard is dat een goed teken namelijk herstel van de haartjes/hoofd.
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 13:30   #4
elvispresley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 17
Thumbs up

thx for sharing bro !!!

just one question ,

1) how much did you pay ?

cannot wait for the result

good luck bro!
elvispresley is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 13:19   #5
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Dank je wel.
Ik kan geen mededelingen doen over prijzen e.d.
Zoals vermeld waren het 3300 grafts. Vraag anders even een offerte aan.
Mijn haartjes groeien met mijn eigen haren mee tot nu toe, wel grappig, want ze horen uit te vallen. Misschien komt dat pas over 2 weken!?. Ik ben nu 2,5 week terug uit Turkije.
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 13:27   #6
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Tussenstand na 2,5 week.

1. Het rode oppervlak op mijn kruin / inhammen zijn aardig weggetrokken, maar nog niet geheel verdwenen.

2. Het donor gebied is nog niet volledig hersteld. Ik houd mijn haar kort aan de zijkant en achterkant. Wel zie je dan stukken waar het "kaal en rood" tot op heden.

3. Foto genomen in volledig daglicht + closeup ( links ) en 1tje met flits binnen ( rechts ). Moeilijk te zien, maar op het rode gedeelte zitten de geïmplanteerde haartjes, die verrassend meegroeien met mijn eigen haar. Dus tot op heden nog geen uitval gehad, ze groeien gezellig mee. Wellicht vallen ze a.s 2 of 3 weken uit. Wel zie ik dat sommige haartjes moeilijker mee groeien dan andere. Uit eindelijk zullen ze allemaal volbloeit zijn na een aantal maanden.

Fijne dag allen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2 weken na.jpg‎ (67,0 KB, 483x gelezen)
Bestandstype: jpg 2,5 week naa.jpg‎ (35,7 KB, 471x gelezen)

Laatst gewijzigd door Customer; 4 oktober 2012 om 13:33
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 17:37   #7
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Ik denk dat je nog wel een keer terug moet als het bedekte deel uit gaat vallen, verder ziet het er niet verkeerd uit.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 18:23   #8
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Verklaar je is nader, je bericht is niet informatief genoeg imo.
Bedekte deel? Ik moet haast aannemen dat je mijn huidige eigen haar bedoeld? Tsjah, zou kunnen als dat zou uitvallen aankomende jaren? Wie weet !
Verder bedankt, Esteworld heeft een prima behandeling uitgevoerd.
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 18:53   #9
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
proficiat , en veel geduld
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 22:26   #10
haarzakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 102
Ik vind dat die kliniek de grafts zo in lijntjes plaatst, vinden jullie dat niet?
__________________
Finasteride van juli 2008-december 2010 gestopt wegens bijwerkingen verminderd libido en brainfog

Nanominox fms sinds november 2009
en sinds 1 Januari ASC-J9 in de nanominox 0,050% 0,5 ml 2x per dag.
haarzakje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 22:36   #11
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
nu je het zegt, valt nu op. Ik denk eens het volgroeid is ga je er niets van merken, maar in tussentijd inderdaad, gaat wel raar ogen
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 22:47   #12
haarzakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 102
Klopt inderdaad
__________________
Finasteride van juli 2008-december 2010 gestopt wegens bijwerkingen verminderd libido en brainfog

Nanominox fms sinds november 2009
en sinds 1 Januari ASC-J9 in de nanominox 0,050% 0,5 ml 2x per dag.
haarzakje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2012, 09:39   #13
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Je herkent de behandelingen van Esteworld inderdaad aan die lijntjes. Lijkt of het met een naai machine gedaan is. Als het aangegroeid is zul je het niet meer zien.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2012, 12:43   #14
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Even voor de beeldvorming:

Haarzakjes/wortels/grafts bestaan uit lijnen van nature op je hoofd vanaf de geboorte al. Ga maar is met een kort gemillimeterd ( standje 1 ) voor de spiegel staan, en kijk maar is goed met een vergroot glas hoe je haren zijn opgebouwd. Kennelijk is dat de reden dat klinieken de haarlijnen/opvul methoden zo invullen.

Succes !
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2012, 20:14   #15
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Ik vind het er in ieder geval erg goed uitzien na 2,5 week. Ik ga 5november naar Istanbul en word ook behandeld bij Esteworld. Blijf je de komende tijd volgen zodat ik me een beetje kan voorbereiden ik kan nu al niet wachten. Is het eigenlijk mogelijk om een pet te dragen bij je terugvlucht of mag dat nog niet?
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.